Kampela77 27.08.2010 15:08:48 | |
---|
BB:n katsominen on vähän sama asia kuin eläintarhassa käyminen, paitsi BB-talossa eläimet eivät ole vankeina vasten tahtoaan. Kyllä eläimille saa nauraa, jos ne tekee hassuja asioita. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Dunga 27.08.2010 15:15:19 (muokattu 27.08.2010 15:15:28) | |
---|
Kampela77: BB:n katsominen on vähän sama asia kuin eläintarhassa käyminen, paitsi BB-talossa eläimet eivät ole vankeina vasten tahtoaan. Kyllä eläimille saa nauraa, jos ne tekee hassuja asioita. Gorillavideosta BB-versio? War... war never changes. |
slipkorn 27.08.2010 15:20:57 | |
---|
bedlam: Tuo JCM:n "moraalivaahtoaminen" siitä, että jotkut nauttivat vapaaehtoisesti kameran edessä koheltavien katselusta on siinä mielessä huvittavaa, että muistelen herran ihmetelleen joskus että miksi suvaitsen katsella elokuvia missä roolihahmot kuolevat kun en kerran hyväksy sitä että joidenkin elokuvien teossa on tapettu ja rääkätty eläimiä oikeasti. Tällaisia ihmettelevän täytyy oikeasti olla jo sen verran pihalla, että BB:n seuraaminen ei siihen verrattuna ole juuri mitään. Jep. Mainiota, kun mies manaa kaikki idiooteiksi eikä itse pysty ilmeisesti kirjoittamaan yhtäkään viestiä, missä edes yrittäisi perustella mielipiteitään, toisin kuin vaikka arc ja AP. Illan jaksolta odotan keskusteluja solariumista ja silikoneista. |
DJKaaos 27.08.2010 15:26:21 | |
---|
JCM: joka tuota paskaa vaivautuu seuraamaan saa jakamattoman halveksuntani. Ihminen, joka katsoo ja siten tukee BB-kulttuuria, saa mun puolesta valaa itsensä vaikka bensiinillä ja raapaista tikun päälle. + sellaiset mahdolliset alaiseni, jotka katsoisivat BB:a, saisivat lopputilin aika äkkiä jos olisi valta. Eikö tämä nyt alkais jo riittämään? Itse ohjelmahan sua ei kiinnosta paskan vertaa, mutta silti leuat louskuu, suu käy ja kaikki idioottimaiset heitot kuitataan olkaa kohauttamalla tai paskana provona. Menisit muualle. Minä olen minä. |
Stradlin 27.08.2010 15:31:15 | |
---|
Muistaakseni JCM vaahtosi samasta asiasta ainakin jo viime vuonna. Aika hyvin jaksaa vieläkin, luulisi ettei tässä vaiheessa enää kiinnosta. This guy could fuck up a cup of coffee |
Jäärä 27.08.2010 15:39:03 | |
---|
Pluto: Tää on musta oikeasti mielenkiintoinen ilmiö. Jos nyt argumentaation vuoksi lähdetään niin, että BB:n kilpailijat asettavat itsensä vapaaehtoisesti tilanteeseen, jossa ohjelmaa katsovat voivat tarkkailla heitä, projisoida heihin omia tunteitaan ja tuntea ylemmyyttä. BB:n "faneille" (paremman termin puutteessa) ei tuota ongelmia myös toimia näin. He eivät ilmeisestikään pode huonoa omatuntoa arvostellessaan toisia, valitessaan suosikkeja, nauraessaan toisille, jne.. Sitten taas BB:n inhoajat luultavasti pitävät koko tuota asetelmaa jo niin perverssinä, että viihtyminen oikeiden ihmisten toilailujen ja heikkouksien parissa tuntuu vain... väärältä. Ööh... mistä on käsitys, että BB:n katsojat tuntevat jotain ylemmyyttä niitä talossa olevia kohtaan? Tai en ainakaan tunnista sitä itsessäni? Voisiko olla kokonaan toisinpäin? Ehkä nämä kriitikot tuntevat ylemmyyttä näihin talossa olevia kohtaan, eivätkä voi käsittää, miksi kukaan "idiootti" haluaisi tarkkailla tällaisia toilailevia hylkiöitä? Täälläkin on jo kirjoitettu, että BB:tä seuraava ihminen tiputetaan pois ystävälistalta jne. Hemmetin surullista! Ja sitten voi kysyä, kenellä se ongelma oikeasti onkaan?Tällainen typerä ehdottomuus ja suvaitsemattomuus on jo este henkiselle kasvulle ja hyvälle feng shuille! Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
aivokuolio 27.08.2010 15:50:24 | |
---|
JCM: Tämä tiivistää hyvin koko jutun. BB-fanit eivät osaa edes äidinkieltään. Mutta lähdenpä tästä pois myrkyttämästä hienoa ketjuanne. Hoho. Nauttikaa Big Brotherista täysin siemauksin. Minä poistun paikalta nyt! E: btw. nyt vasta tajusin nimimerkkisi merkityksen. Ei vittu onko tämä oikiasti tosissaan :DD |
Stradlin 27.08.2010 15:51:33 | |
---|
Jäärä: Täälläkin on jo kirjoitettu, että BB:tä seuraava ihminen tiputetaan pois ystävälistalta jne. Hemmetin surullista! Ja sitten voi kysyä, kenellä se ongelma oikeasti onkaan?Tällainen typerä ehdottomuus ja suvaitsemattomuus on jo este henkiselle kasvulle ja hyvälle feng shuille! Toihan on vähän niinkuin jos kaveri kuuntelisi väärää bändiä ja sen takia ei sitten enää voisi tämä ystävyys jatkua. Sitä harrastaa lähinnä teinit, joten kai BB on sitten joku aikuisten versio samasta asiasta. This guy could fuck up a cup of coffee |
DJKaaos 27.08.2010 15:56:26 | |
---|
aivokuolio: Ei vittu onko tämä oikiasti tosissaan :DD Valitettavasti tuntuu olevan, vaikkakin provoilun piikkiin koittaa laittaa nuo pahimmat letkautukset ja henkilökohtaisuudet. Mutta mikäs siitä on mennessä, mistä aita on matalin. Minä olen minä. |
arc 27.08.2010 16:06:45 (muokattu 27.08.2010 16:11:10) | |
---|
Mitäs tässä ketjussa sitten teet? :) Leikitkö tyhmää? Selkeästi luit kuitenkin sen mun tekstin. Siinä alussa kerron aikeeni aika selvästi. Yhtään millään tavalla negatiivista kommenttia en ole mielestäni tänne laittanut. Täälläkin on jo kirjoitettu, että BB:tä seuraava ihminen tiputetaan pois ystävälistalta jne. Hemmetin surullista! Ja sitten voi kysyä, kenellä se ongelma oikeasti onkaan?Tällainen typerä ehdottomuus ja suvaitsemattomuus on jo este henkiselle kasvulle ja hyvälle feng shuille! Oletan, että viittaat minuun ja arvasin, että joku tulkitsee ton väärin. Yritin nimenomaan viestittää, että ystävinä pysytään tietenkin, mutta lähimpiä sielunystäviä ei meistä synny (siksi vertaus autiosaarijuttuun). Tarkemman perustelun löydät myös jos luet sen uudestaan. Arkiset ystävät voivat tietenkin loppujenlopuksi olla hyvinkin erilaisista arvolähtökohdista. E: Välillä hämmentää miten jengi lukee näitä tekstejä. |
MV 27.08.2010 17:25:59 (muokattu 27.08.2010 17:26:45) | |
---|
Aika kovaa tekstiä JCM:ltä, joka myös halveksii iltapäivälehtiä mutta jatkuvasti heittää ko. lehtien nettisivuilta linkkejä toisaalla:D Kaikki kun tietää miten nämä paskalehdet BB:lläkin rahastaa. Niin ja etkös sä myös lähettänyt jonkun oman bändivideon sihen "lähetä meille videosi niin ehkä me näytetään se tv:stä!"-formaattiin taannoin? Haluatko kertoa miten se eroaa BB:stä? Vai oliko musa niin paskaa ettei muualta herunut näkyvyyttä, eissssss... |
MV: Aika kovaa tekstiä JCM:ltä... No älä. Tyyppi - ainakin mun käsitykseni mukaan - suoltaa yleensä ihan järkevää tekstiä mutta nyt on käskemässä BB:tä katsovia ihmisiä, ystäviäänkin, valelemaan itsensä bensalla ja sytyttämään tuleen sekä jakelee saunan takana tehtäviä tappotuomioita ihmisille. Kyllä muakin ällöttää tämä ohjelma mutta joku roti sillä kiukuttelulla. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Bongowing 27.08.2010 17:34:39 | |
---|
Onks tää ketju Big Brother 2010? But where the heck is magenta? |
Quru 27.08.2010 17:56:51 | |
---|
Bongowing: Onks tää ketju Big Brother 2010? Ei, vaan JCM vs. maailma. Kun viikset omaava mies koskee hammondiin, syntyy AINA suhinaa ja pörinää. Hammondeja on valmistettu kahta sorttia: hyviä ja huonoja.Tyypillinen hammondien soittotekniikka on murjominen. |
J_Mikkonen 27.08.2010 18:03:26 | |
---|
|
Bongowing 27.08.2010 18:04:48 | |
---|
Quru: Ei, vaan JCM vs. maailma. Mikä tilanne? But where the heck is magenta? |
Rhapa 27.08.2010 18:15:45 | |
---|
Bongowing: Mikä tilanne? Maailma valelee bensaa päällensä JCM:n rääpiessä tikkua hullun katse silmissään. gigity gigity |
Milkop 27.08.2010 18:20:06 | |
---|
Muutaman jakson olen sivusilmällä katsellut kaverin luona. Typeräähän tämä on, sitä en kiellä, mutta toisaalta ohjelman ja niiden katsojien haukkuminen on melkeinpä yhtä typerää. No okei, olen tähän itsekin syyllistynyt mutta siitä huolimatta ihmiset ovat mielestäni olleet ihan yhtä perseestä ennenkin tätä ohjelmaa. Toki tätä kaikkea urpoa mediavaahtoamista aiheen tiimoilta saa kritisoida, mutta onko siitä toisaalta yhtään hyötyä? Ei ehkä tarvitsekaan, mutta itse ajattelin olla noteeraamatta koko touhua, suuntaan tai toiseen. Jos joku tätä haluaa katsella, niin ei se minulta ole pois. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Peoplez 27.08.2010 19:00:54 | |
---|
Eiköhän aika suuri osa tuosta vihasta johdu siitä, että tämä BB on niin iso ilmiö ja nuo lehdet ja muut elää sen kanssa symbioosissa. Eli siis vaikka ohjelmaa ei haluaisi katsoa, niin noita lööppejä ja juttuja on käytännössä mahdoton paeta. Se on ainakin se mikä itseäni tässä ottaa päähän. |
konnamatti 27.08.2010 19:42:57 | |
---|
arc: Leikitkö tyhmää? Selkeästi luit kuitenkin sen mun tekstin. Siinä alussa kerron aikeeni aika selvästi. Yhtään millään tavalla negatiivista kommenttia en ole mielestäni tänne laittanut. En leiki, väärin luin/ymmärsin tosiaankin. Etkä ole negatiivisia itkuraivareita kirjoitellut, ei ollutkaan tarkoitus vittuilla, siksi hymiö. Milkop: Muutaman jakson olen sivusilmällä katsellut kaverin luona. Typeräähän tämä on, sitä en kiellä, mutta toisaalta ohjelman ja niiden katsojien haukkuminen on melkeinpä yhtä typerää. No okei, olen tähän itsekin syyllistynyt mutta siitä huolimatta ihmiset ovat mielestäni olleet ihan yhtä perseestä ennenkin tätä ohjelmaa. Toki tätä kaikkea urpoa mediavaahtoamista aiheen tiimoilta saa kritisoida, mutta onko siitä toisaalta yhtään hyötyä? Ei ehkä tarvitsekaan, mutta itse ajattelin olla noteeraamatta koko touhua, suuntaan tai toiseen. Jos joku tätä haluaa katsella, niin ei se minulta ole pois. Tässä on aika terve suhtautuminen paskaviihteeseen, ihmetyttää vaan miten moni muu fiksu ei pysty samaan. |