Aihe: Tatuointi
1 2 3 4 574 75 76 77 78112 113 114 115 116
Ruoste
04.08.2010 19:21:33
sitten muistin että sellainen keksintö on olemassa kuin peili.

Itse käytin sellaista keksintöä kuin Macin Photo Booth
Better to die on your feet than to live on your knees So never bow to any gods Tame wolves are nothing but dogs
Lucky 7
05.08.2010 17:00:45
Itellä on yks erittäin hyvin epäonnistunu tatuointi. Onneks sellasessa paikassa ettei se näy kovin hyvin.
Kaveri tunas sitä perhosneuloilla hyvin ryypätyn yön päätteeks, ja unohti välillä kastaa neulaa.
Joskus meinasin ottaa siihen peitekuvan, mutta olkoon muistona tollasenaan.

Olis muutama muukin tatuointi tarina, mallia ÄLÄ KOITA TÄTÄ KOTONA, mutta jääköön kertomatta.
TÄ?
Ruoste
05.08.2010 17:03:39
Lucky 7: Olis muutama muukin tatuointi tarina, mallia ÄLÄ KOITA TÄTÄ KOTONA, mutta jääköön kertomatta.

Mullakin olis monta hyvää juttua ja monty pythonin tappava kasku, sekä vastaukset kaikkiin kosmisiin mysteereihin mut jääköön kertomatta.
Better to die on your feet than to live on your knees So never bow to any gods Tame wolves are nothing but dogs
JPQ
05.08.2010 22:35:15

Lucky 7: Itellä on yks erittäin hyvin epäonnistunu tatuointi. Onneks sellasessa paikassa ettei se näy kovin hyvin.
Kaveri tunas sitä perhosneuloilla hyvin ryypätyn yön päätteeks, ja unohti välillä kastaa neulaa.
Joskus meinasin ottaa siihen peitekuvan, mutta olkoon muistona tollasenaan.

Olis muutama muukin tatuointi tarina, mallia ÄLÄ KOITA TÄTÄ KOTONA, mutta jääköön kertomatta.

tuo jo kiusaa että jätät kertomatta mutta sen sanon että on asioita jota en todellakaan suosittele jos ei osaa. vaikken itse tautointia ottaisi niin sanoisin että se just sitä sarjaa. ja tästä tulee edellisen tuotantokauden amazing race mieleen (suomesta näytetyistä) jossa eräs homma oli tatuoinnin ottamien sanoisin vaikka itse inhoan ajatusta olisivat mielissään että varmasti laittoivat menemään paikkaan jossa osataan homma ja tilat kunnossa siltä näytti anakin ja uskoisin myös että eivät ketään ns oikeaan vaaraan saata. joten yli hermostunut asenne ihmetytti ja jos hakee tuollaiseen ohjelmaan pitäs oikeasti olla kunnolla valmis kaikkeen. Se on pelin nimi.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Lucky 7
06.08.2010 17:33:01
Se lopputulos/tekeminen on ollu niin kamalaa katteltavaa, ettei sanat riitä kertomaan.
TÄ?
Rocco_Longfella
09.08.2010 16:40:58
Lucky 7: Se lopputulos/tekeminen on ollu niin kamalaa katteltavaa, ettei sanat riitä kertomaan.

Kamera on ihan kova näissä. Kuva kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa ja silleen...
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
Lucky 7
09.08.2010 23:44:26
Ja jos ei ole kameraa, voi tatuoida sen kuvan. Olin tossa vaiheessa jo lopettanu valokuvauksen.
TÄ?
d3monilaama
10.08.2010 23:51:41
Mitäs mieltä te, jotka näistä ymmärrätte enemmän, olette tästä:

http://www.mysticart.fi/

Jossei henk. koht. kokemuksia ole, niin vaikka ihan tuon gallerian perusteella. Mä olen näitä niin vähän aikaa katsellut, että on vielä vähän vaikea mennä tarkemmin sanomaan.

Nopealla googletuksella selvisi, että hintataso on kai hieman alempana kuin Helsingissä keskimäärin, mutta kannattaako kuitenkin lähteä sinne? En kylläkään ole ottamassa kuin simppeliä mustaa pikkukuvaa, joten sen puolesta ei kai ole väliä vaikka jossain muualla tehdäänkin hienompia isoja kuvia?

Saattaa kyllä mennä kevään puolelle nämä hommat, riippuen siitä mitä mieltä isukki on asiasta, mutta kysellään kuitenkin jo nyt. Saa tietysti muitakin suositella, mutta tosiaan, en mitään rakettitiedekuvaa halua.
Menes nyt siitä ryyppäämään, ennen kuin masennut niin pahasti, ettei edes viinakaan enää auta.
sammyz
11.08.2010 09:54:19 (muokattu 11.08.2010 09:54:42)
d3monilaama: Mitäs mieltä te, jotka näistä ymmärrätte enemmän, olette tästä:

http://www.mysticart.fi/

Jossei henk. koht. kokemuksia ole, niin vaikka ihan tuon gallerian perusteella. Mä olen näitä niin vähän aikaa katsellut, että on vielä vähän vaikea mennä tarkemmin sanomaan.

Nopealla googletuksella selvisi, että hintataso on kai hieman alempana kuin Helsingissä keskimäärin, mutta kannattaako kuitenkin lähteä sinne? En kylläkään ole ottamassa kuin simppeliä mustaa pikkukuvaa, joten sen puolesta ei kai ole väliä vaikka jossain muualla tehdäänkin hienompia isoja kuvia?

Saattaa kyllä mennä kevään puolelle nämä hommat, riippuen siitä mitä mieltä isukki on asiasta, mutta kysellään kuitenkin jo nyt. Saa tietysti muitakin suositella, mutta tosiaan, en mitään rakettitiedekuvaa halua.

Henkilökohtaista kokemusta ei ole, mutta kyllä ton gallerian perusteella voit mennä ottamaan ihan huoletta mustan pikkukuvan, tai vaikka sitten isomman ja hienommankin.
JPQ
12.08.2010 14:48:08

sammyz: Henkilökohtaista kokemusta ei ole, mutta kyllä ton gallerian perusteella voit mennä ottamaan ihan huoletta mustan pikkukuvan, tai vaikka sitten isomman ja hienommankin.

eipä täälläkään mutta kuvataiteesta ymmärrän mielestäni jotain (no ainakin minkänäköiset työt minusta hyvin tehty) ja jotain tautuointeja olen nähynyt minustakin ihan hyvän näköiisä. ps. sen kuvantaiteen takia minä tässä ketjussa olen.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
JTS
19.08.2010 15:34:00

Kannattaa muistaa se, että useimmiten halpa =/= hyvä. Ite en ainakaan lähtisi näissä asioissa hintoja tuijottelemaan, vaan pääasia on se, että hakkaaja osaa asiansa ja ymmärtää mitä asiakas haluaa. Tai no ihan sama, sinihomejuustolta mä kuitenkin seittemänkymppisenä näytän.

Jos ei vielä ole mainittu, niin Paradise Tattoo Helsingissä on myös asiallinen paikka. Legacyn ohella.
www.myspace.com/youcantkeepmedownhc
Ruoste
27.08.2010 12:25:20
A:miksi Sillä ei mielestäni ole väliä, monille kuville kehittyy "tarkoituksensa" ja tarinansa vasta ajan myötä. Usein tatuoinnit on vain muistutus sen hetkisestä elämäntilanteesta ja ajasta.
B:mihin Missä kuva näyttää hyvältä
C:mitä Mikä vaan näyttää hyvältä. Eikä aina tarvitse edes näyttää ultramegasuper-siistiltä jos kuvan takaa löytyy joku henkilökohtainen merkitys. Joku voi ottaa vaikka lapsena piirretyn tikku-ukon.
Lego
27.08.2010 20:21:22 (muokattu 27.08.2010 20:22:05)
http://antti.7am.fi/wp-content/uploads/2010/01/bbblll7.jpg

Siinä on toiseksi viimeisin, viimeisimmästä ei ole kuvaa. Pari käyntikertaa on vielä jälellä jolloin sleeve on valmis. Mutta ei se siihen jää... ;)
SWOLLEN EYE VIEW Oma bändi. Jossain Death metallin harmaalla alueella liikutaan.
Jeszse
30.08.2010 10:00:01 (muokattu 30.08.2010 10:00:38)
Ruoste: Eikä aina tarvitse edes näyttää ultramegasuper-siistiltä jos kuvan takaa löytyy joku henkilökohtainen merkitys. Joku voi ottaa vaikka lapsena piirretyn tikku-ukon.

Hyvä kiteytys. http://www.mywiinews.com/wp-content/uploads/sonic-classic.jpg Mulla on tollanen olkavarressa, henkilökohtainen merkitys taattu, sanotte mitä sanotte.
Teistä ei ole mihinkään, jos siihenkään. -Kapt. Leinonen, PsPionK 2007.
Aakoo
30.08.2010 15:31:23
Lucky 7: Mulla o on tää tatuointien filosofia vähän kateissa, voisko joku vähän valasta:
A:miksi
B:mihin
C:mitä
Mä oon miettiny tätä jo vuosia enkä ole päässy kovin pitkälle pähkäilyssäni.
En ole ottamassa tatuointia, mutta aihe kiinnostaa noinniiku zykofyysiseltä ajatuskantilta.

A) Siksi. Se vain tuntuu omalta jutulta, pitääkö kaikkeen olla syy?

B) Kaikkialle ja paljon. Jossakin vaiheessa harkitsin body suitia, mutta tuo tatuoija perkele on liian hidas. Ehdin varmaan kuolla ennen kuin se valmistuu. Omalla kohdallani raja menee näillä näkymin kaulan yläpuolella ja käsissä (käsivarret on jo täynnä). Kaikki muu on väritettävissä.

C) What ever. Alunperin ajattelin että ei ruusuja, pääkalloja, kasipalloja tai pataässiä. Nyt oikea hiha on pääosin vain ruusuja ja pääkalloja. Ja on muuten hiano... Kohta pitää varmaan teetttää kasipallo ja pataässä :-D
Lucky 7
31.08.2010 19:23:35 (muokattu 31.08.2010 19:51:44)
Aakoo: A) Siksi. Se vain tuntuu omalta jutulta, pitääkö kaikkeen olla syy?

B) Kaikkialle ja paljon. Jossakin vaiheessa harkitsin body suitia, mutta tuo tatuoija perkele on liian hidas. Ehdin varmaan kuolla ennen kuin se valmistuu. Omalla kohdallani raja menee näillä näkymin kaulan yläpuolella ja käsissä (käsivarret on jo täynnä). Kaikki muu on väritettävissä.

C) What ever. Alunperin ajattelin että ei ruusuja, pääkalloja, kasipalloja tai pataässiä. Nyt oikea hiha on pääosin vain ruusuja ja pääkalloja. Ja on muuten hiano... Kohta pitää varmaan teetttää kasipallo ja pataässä :-D

Eri kulttuureissa noilla tatuoinneilla ja niiden sijoituksella on erilaisia merkityksiä.

Esimerkiksi se oma epäonnistunut tatuointi tuntuu koko ajan, joten merkkaako alitajunta ne tatuoitavat paikat?

Yleensä kun nään jollain tatuoituna kyynärpään ja ranteen väliä sisäpuolelta läheltä taivetta, tulee ensimmäisenä mieleen rännien peittäminen.(eihän se sitä välttämättä ole, mutta useimmissa minun tuntemissa tapauksissa on)
TÄ?
Lego
01.09.2010 00:11:01
Lucky 7: Eri kulttuureissa noilla tatuoinneilla ja niiden sijoituksella on erilaisia merkityksiä.

Esimerkiksi se oma epäonnistunut tatuointi tuntuu koko ajan, joten merkkaako alitajunta ne tatuoitavat paikat?

Yleensä kun nään jollain tatuoituna kyynärpään ja ranteen väliä sisäpuolelta läheltä taivetta, tulee ensimmäisenä mieleen rännien peittäminen.(eihän se sitä välttämättä ole, mutta useimmissa minun tuntemissa tapauksissa on)

:O Kävi jo mielessä että trollihan se tännekin tiensä löysi mutta tuskinpa sentään.. Ehkä tunnet vain hieman paskempaa porukkaa? Emt.

Mä suttaan koko käteni kuvilla (ja luultavasti toisenkin) enkä sillä kyllä peittele tai "salaile" mitään. Vitun siistejä kuvia erään ihailemani kitaristin kynästä ja that's it. Ei sen kummempia merkityksiä, nyt oli vain aika. Pähkäilyä ja suunnittelua takana yli 5 vuotta.
SWOLLEN EYE VIEW Oma bändi. Jossain Death metallin harmaalla alueella liikutaan.
Aakoo
01.09.2010 18:12:07
http://kuvaton.com/browse/3424/asiantuntija4.jpg

Vähän aihetta hipoen... Ihan mielenvikainenhan minä olen...
JPQ
01.09.2010 20:07:46

Aakoo: http://kuvaton.com/browse/3424/asiantuntija4.jpg

Vähän aihetta hipoen... Ihan mielenvikainenhan minä olen...

Todella huvittavan järkyttävä asiantuntinajn komentti ja tätä koko aihettamme sivuten ihmetteln koskaan ei puhuta klassisen musiikin konserttien desibelitasoista juurikaan mitään. tai siitä mitä kuulovammoja soittajille voi tulla niissä piireissä. SUomessa asioita jota saa inhota julkisesti
ja asioita jota ei saa. Enkä itse inhoa mitään aiheista vaikka tatuointia en ota eikä levyhyllyyn varmaan koskaan punkkia tule.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)