Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ampeg BA-115 vahvistimen arvo.
1
Emepu
24.08.2010 21:59:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi!
 
Minulle on tarjottu kyseistä vahvistinta kunnon ylihintaan, 600€. Verrattuna uuteen tuo on ihan liikaa, mutta perusteena tälle hinnalle myyjällä on se että kyseinen yksilö on ilmeisesti 2005 vuoden malli eli valmistettu jenkkilässä. Ampegien valmistus kuulema siirtyi tuon jälkeen mihinlie Koreaan ja laatu huononi. Sen takia noista jenkki vehkeistä maksetaan lähes "mitä vaan".
 
Pitääkö tuo myyntipuhe millään muotoa paikkaansa ja onko mitään järkeä ostaa tuohon hintaan kyseinen pönttö?
 
Heikki L.
24.08.2010 22:36:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Emepu: Moi!
 
Minulle on tarjottu kyseistä vahvistinta kunnon ylihintaan, 600€. Verrattuna uuteen tuo on ihan liikaa, mutta perusteena tälle hinnalle myyjällä on se että kyseinen yksilö on ilmeisesti 2005 vuoden malli eli valmistettu jenkkilässä. Ampegien valmistus kuulema siirtyi tuon jälkeen mihinlie Koreaan ja laatu huononi. Sen takia noista jenkki vehkeistä maksetaan lähes "mitä vaan".
 
Pitääkö tuo myyntipuhe millään muotoa paikkaansa ja onko mitään järkeä ostaa tuohon hintaan kyseinen pönttö?

 
Ei pidä paikkaansa hinnan osalta, ei niistä makseta "mitä vaan".
 
Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni.
Emepu
24.08.2010 23:12:35 (muokattu 24.08.2010 23:12:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sitä miekin. Paljon tuosta sitten kehtaisi maksaa?
 
hollstro
24.08.2010 23:43:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Emepu: Sitä miekin. Paljon tuosta sitten kehtaisi maksaa?
 
No, mitä 100W trankkukombosta kannataa maksaa. Ei mun mielestä yli 300 €, vaikka olisi missä tehty.
 
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «