Aihe: Kompressorin käytön lyhyt oppimäärä
1
aalataur
24.08.2010 21:37:27

Tuli täydennettyä purkkivalikoimaa Bossin CS-3:lla. Olen käyttänyt sitä lähinnä puhtailla äänillä täppäilyn ja sormisoiton ynnä muun cleaneilla tapahtuvan kikkailun "helpottamiseen". Voisiko joku heittää jonkinlaisia esimerkkisäätöjä ko. laitteen potikoista eri käyttötarkoituksiin/genreihin/tilanteisiin? Itse pitänyt attackia suht isolla, en oikein keksi muuta järkevää tapaa tatsin kannalta. Sustainia mielen mukaan, tone aika lailla klo 12:ssa.

Entä mikä olisi fiksuin paikka efektilenkissä? Kokeilemallahan tuo selviää, nyt on Kitara > Whammy > Wah > Säröt > Comp > Gate > Vahvari.
aristoteles666
24.08.2010 21:52:42

aalataur: Tuli täydennettyä purkkivalikoimaa Bossin CS-3:lla. Olen käyttänyt sitä lähinnä puhtailla äänillä täppäilyn ja sormisoiton ynnä muun cleaneilla tapahtuvan kikkailun "helpottamiseen". Voisiko joku heittää jonkinlaisia esimerkkisäätöjä ko. laitteen potikoista eri käyttötarkoituksiin/genreihin/tilanteisiin? Itse pitänyt attackia suht isolla, en oikein keksi muuta järkevää tapaa tatsin kannalta. Sustainia mielen mukaan, tone aika lailla klo 12:ssa.

Entä mikä olisi fiksuin paikka efektilenkissä? Kokeilemallahan tuo selviää, nyt on Kitara > Whammy > Wah > Säröt > Comp > Gate > Vahvari.

nyt se kompressori lyttää kovia ääniä jolloin ton särön kohina kuuluu paljon kovempaa kuin jos pistät kompressorin ennen säröä.
Wespa
24.08.2010 22:19:23
aalataur: Mutta ehkä sitä voisi jossain mid gain -tyylin särössä lisänä käyttää. Eli siirränpä tuonne wahin ja särön väliin?

Se on hyvä paikka sille. Eipä juu kompuraa isoilla säröillä enää tartte, just johonkin Thunderstruck-legatoon oikein passeli lisä..
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
jyrkalt
24.08.2010 22:45:10
Mä pidan kompuraa myös wahin jälkeen ja ennen säröjä.
Tykkään vielä kompuralla vähän buustata signaalia.
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)