Aihe: hyvä ,edulinnen,luotettava kitara kaappi(+nuppi)
1 2 3
gibson faded worn brown boy
24.08.2010 16:04:57
toi oranssi on vaan mun mielestä niin kamalan näköinen :D
(oma mielipiteeni)
''suklaapoika''
Ziggy Bubba
24.08.2010 16:06:17

gibson faded worn brown boy: toi oranssi on vaan mun mielestä niin kamalan näköinen :D
(oma mielipiteeni)

Eikun ikuisen originellia mustaa vahvaria sitten etsimään. Tarjontaa on varmasti riittävästi.
Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed
Väsykäsi
24.08.2010 16:06:39
Mr. Speed: Kyllähän niitä saa kun käy oikeilla kujilla :) Tosin.. Sä nyt oot vielä niin nuori.

Mutta eikös ne oo sillon ihan tavallisia huoria? =) Eikös bändärit ole niitä jotka tulee bäkkärille tissot backstage-passinaan? Tosin.. eipä mun keikoilla ole ollutkaan bäkkäriä tai en ole sitten ollut siellä vaan tsekkaamassa muita bändejä. Teinkö jotain väärin?
Minä kohta kaivelen osani esille ja sitten jattikyrpae heiluem! -Karvamammutti
Migo
24.08.2010 16:06:42
gibson faded worn brown boy: toi oranssi on vaan mun mielestä niin kamalan näköinen :D
(oma mielipiteeni)

Mut kantsii käydä testaamassa ja silmät saattaa jo testivaiheessa tottua pirtsakkaan väriin. =)
"juu ei minulla ole varaa vielä bändäreille kuten acdc:lla"
Mr. Speed
24.08.2010 16:07:25
(oma mielipiteeni)

Suosittelen Line6 Spider 120W :) On paljon siistejä valoja ja tehoa. Kun tuo ulkonäkö nyt onkin se tärkein seikka, ja soundi tulee vasta myöhemmin.
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
24.08.2010 16:09:49
Migo: Mut kantsii käydä testaamassa ja silmät saattaa jo testivaiheessa tottua pirtsakkaan väriin. =)
niin se varmasti menisikin se vaan näytää kuvissa nii kamalalta :/
''suklaapoika''
Väsykäsi
24.08.2010 16:09:57
Mr. Speed: Niinku sanoin.. Oot vaan niin nuori.

Ja eikös niissä hommissa olekin jonkinmoinen naamaraja?

Ja eiköhän ne maksulliset naiset myös maksusta sinne bäkkärille raahaudu.

Nyt olen hämmentynyt eihän Accadaccankaan tarvi maksaa?
24.08.2010 16:12:21 (muokattu 24.08.2010 16:12:55)
muuten tulipas mieleen että luulin että tähän ketjuun tulisi vain 1 vastaus mutta siitä tuli kuin tulikin ketju
ja jos luulet että olet nuori nii miä se vasta nuori olen :D
''suklaapoika''
Mr. Speed
24.08.2010 16:13:48
Väsykäsi: Ja eikös niissä hommissa olekin jonkinmoinen naamaraja?

Nyt olen hämmentynyt eihän Accadaccankaan tarvi maksaa?

Mistäs tiedät? Oletkos itse ollut AccaDaccan bändärinä?

Ja ketjun aloittajalle.. Tolla Orankilla saat varmasti enempi rispektiä. Vai meinasitko soittaa vahvarilla, etkä katsella sitä?
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
Väsykäsi
24.08.2010 16:15:40
Mr. Speed: Mistäs tiedät? Oletkos itse ollut AccaDaccan bändärinä?

Emmie niitten mutta Gene oli oikein timmissä kunnossa....

...Eiku..
24.08.2010 16:15:49
soitan tietenkin....600 euroa en tyhjään heitä menemään
''suklaapoika''
Mr. Speed
24.08.2010 16:17:19
gibson faded worn brown boy: soitan tietenkin....600 euroa en tyhjään heitä menemään

Siinä tapauksessa hanki tuo Orangen combo, koska a) isot marsut ei toimi kunnolla himavolalla b) Oranki on kohtuullisen hyvän kuulonen kaveri.

Tietty jos treeniksellä on fenkku mitä mielelläsi käytät, niin Blackstar HT-5 pitäs olla aika hyvä nuppi/combo himaan, ja mahtuu jopa budjettiin.
Väsykäsi
24.08.2010 16:34:12
Mr. Speed: Siinä tapauksessa hanki tuo Orangen combo, koska a) isot marsut ei toimi kunnolla himavolalla b) Oranki on kohtuullisen hyvän kuulonen kaveri.

Komppia tuulimyllykädellä! Tosta Orankista lähti ainakin musakauppavolilla tosi kivaa soundia. Hyvin lähtee perinteistä brittisoundia Claptonista Accadaccan kautta Van haalenneeseen. Marsun VintageModern vois olla hyvä, mikäli Oranki on väärän värinen.
Fiz
24.08.2010 16:36:07
Komppia täältäkin Orangelle moisen omistaneena. Taipuu monenlaiseen, myös pienemmilla volyymeilla ja molempien kanavien soundit ovat yksinkertaisesti pirun hyvät.
Väsykäsi
24.08.2010 16:37:24
Fiz: Komppia täältäkin Orangelle moisen omistaneena. Taipuu monenlaiseen, myös pienemmilla volyymeilla ja molempien kanavien soundit ovat yksinkertaisesti pirun hyvät.

Sen kliinin kanssa on vähän sillaiten equjen puuttuessa, että jos soittaja on huono (kuten minä) ja kitarassa on huonot mikit se ei soundaa niin hyvältä, mutta hyvän soittajan ja kitaran kanssa on oikein hyvä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)