Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lemmikistä seuralainen soittajalle?
1 2
MauCer
24.08.2010 00:21:56 (muokattu 24.08.2010 00:30:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki eläimet eivät luonnollisesti siedä paljoa melua pienessä huoneessa. PETAkaan tuskin katsoo hyvällä jos turrin korvakäytävään survoo kuusitulppia, valutulpat olisi jo sitten ihan eri projekti.. Tarkoitus olisi siis kalastella joku lyllertävä seuralainen jota kovatkaan äänet eivät raavi. Mitkä pörriäiset tai nuljaskat ovat siis osoittautuneet hyviksi muusikon kumppaneiksi?
Jyrsijät ja muut vastaavat nöyhtäpallukat ovat melko varmasti pois suljettu vaihtoehto. Matelijoiden kuvittelisi sopeutuvan tälläiseen ympäristöön paremmin, vai mitä mieltä muusikot?
 
Arvelin aiheen sopivan paremmin tänne palstalle kuin offtopicciin, vaikkei aloitus suoranaisesti musiikkia koskekkaan. Anteeksipyyntöni.
 
BassoSisko
24.08.2010 06:30:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MauCer: Tarkoitus olisi siis kalastella joku lyllertävä seuralainen jota kovatkaan äänet eivät raavi. Mitkä pörriäiset tai nuljaskat ovat siis osoittautuneet hyviksi muusikon kumppaneiksi?
Jyrsijät ja muut vastaavat nöyhtäpallukat ovat melko varmasti pois suljettu vaihtoehto. Matelijoiden kuvittelisi sopeutuvan tälläiseen ympäristöön paremmin, vai mitä mieltä muusikot?

 
Pehmolelut eivät kärsi lainkaa, joten ei tarvitse pelätä että Anja Eerikäinen on kohta oven takana.
Mutta jos haluaa oikean eläimen, niin sitten mikä vain. Niillä kaikilla on kuitenkin meitä tarkempi kuulo ja kärsivät välillä kuitenkin jos eivät pääse piiloutumaan toiseen huoneeseen.
 
Minusta olisi hyvä jos kuitenkin miettisit asiaa sitä kautta, että lemmikit saattavat elää jopa 25 vuotta tai pidempäänkin, riippuen lajista. Olisitko sinä valmis ottamaan sellaisen kumppanin jota sinun _pitää_ _hoitaa_ päivittäin seuraavat x-vuotta, riippumatta siitä missä kunnossa sinä itse olet.
 
tender.insanity
24.08.2010 07:55:21 (muokattu 24.08.2010 07:58:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lapsi. Kaiken lisäksi saat rahaa siitä valtiolta.
 
Dolly_Keys
24.08.2010 08:15:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ainaki sellanen koira joka tulee välillä laulamaan kun mä soitan.
 
Kaikki värit haalistuu jossain vaiheessa, myös vihreä.
artope
24.08.2010 08:18:47
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BassoSisko: Pehmolelut eivät kärsi lainkaa, joten ei tarvitse pelätä että Anja Eerikäinen on kohta oven takana.
 
Kyllä mä pelkäisin jos Anja Eerikäinen olisi oven takana!!!

+ 16. helmikuuta 2002 Turku
 
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
Runar
24.08.2010 09:54:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on olohuoneen nurkassa iso terraario jossa asustaa vihreä leguaani eli iguaani:http://fi.wikipedia.org/wiki/Iguaani, nimeltään Tonto; on vielä poikanen 3 v. Kyllä se usein kun soittelen tai kuuntelen musiikkia, välillä isommallakin volyymillä, tulee lähemmäksi terraarion ikkunan taakse "diggailemaan"
 
Jokapaikanapina
24.08.2010 10:09:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Runar: Mulla on olohuoneen nurkassa iso terraario jossa asustaa vihreä leguaani eli iguaani:http://fi.wikipedia.org/wiki/Iguaani, nimeltään Tonto; on vielä poikanen 3 v. Kyllä se usein kun soittelen tai kuuntelen musiikkia, välillä isommallakin volyymillä, tulee lähemmäksi terraarion ikkunan taakse "diggailemaan"
 
Sehän on meleki niinku komo.. !!!
 
Siisti otus :D
 
Metalrock
24.08.2010 11:18:46 (muokattu 24.08.2010 11:29:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Papukaija olis mukava!
http://www.youtube.com/watch?v=bzc0x8z6kKw
 
kiriminni
24.08.2010 11:26:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MauCer: Kaikki eläimet eivät luonnollisesti siedä paljoa melua pienessä huoneessa. PETAkaan tuskin katsoo hyvällä jos turrin korvakäytävään survoo kuusitulppia, valutulpat olisi jo sitten ihan eri projekti
Kuppisuojaimia olen nähnyt yhdellä moottoripyörän sivuvaunussa olevalla piskillä.
Oli sillä komeat ajolasitkin.
 
BassoSisko
24.08.2010 11:45:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

artope: Kyllä mä pelkäisin jos Anja Eerikäinen olisi oven takana!!!

+ 16. helmikuuta 2002 Turku

 
Kaikkihan Anja Eerikäistä pelkää. Sen takia kandee hommata pehmolelu.
http://www.puolenkuunpelit.com/kaup … /laite_monty_python_tappajapupu.jpg
 
MauCer
24.08.2010 12:07:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minusta olisi hyvä jos kuitenkin miettisit asiaa sitä kautta, että lemmikit saattavat elää jopa 25 vuotta tai pidempäänkin, riippuen lajista. Olisitko sinä valmis ottamaan sellaisen kumppanin jota sinun _pitää_ _hoitaa_ päivittäin seuraavat x-vuotta, riippumatta siitä missä kunnossa sinä itse olet.
 
Toki, kotopuolessa on tullut hoidettua perinteisiä kissoja kaneja ja marsuja koko lapsuus. Elukka muutenkin tulisi ns. yhteisomistukseen eli minä en olisi ainoa katsomassa otusta. Perjaatteessa käärme olisi mielenkiintoinen vaihtoehto, jos terraarion koko riittää. Eivät liikaa pidä ihmisen kosketuksesta, joten moinen ei kokoajan vaatisi huomiota.
 
BassoSisko
24.08.2010 12:19:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MauCer: Toki, kotopuolessa on tullut hoidettua perinteisiä kissoja kaneja ja marsuja koko lapsuus. Elukka muutenkin tulisi ns. yhteisomistukseen eli minä en olisi ainoa katsomassa otusta. Perjaatteessa käärme olisi mielenkiintoinen vaihtoehto, jos terraarion koko riittää. Eivät liikaa pidä ihmisen kosketuksesta, joten moinen ei kokoajan vaatisi huomiota.
 
No, jos ihan uutta lajia harkitset niin lue kuitenkin ensin joku perusteos kyseisestä lajista lemmikkinä. Eiköhän kirjastosta löydy. Vältyt ikäviltä yllätyksiltä, ja Anja Eerikäiseltä. ;)
 
tender.insanity
24.08.2010 13:26:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MauCer: Perjaatteessa käärme olisi mielenkiintoinen vaihtoehto, jos terraarion koko riittää. Eivät liikaa pidä ihmisen kosketuksesta, joten moinen ei kokoajan vaatisi huomiota.
 
Mulla on ollut muutama käärme. Onhan nuo helppohoitoisia (toki on vaativimpiakin lajeja) ja mukavia otuksia. Eipä niitä paljoa meteli kiinnostanut.
 
Nuages
24.08.2010 14:48:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=cJOZp2ZftCw
 
Tommonen.
 
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
Dominaattori
25.08.2010 10:55:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meikän piski menee monesti suoraan kaapin eteen ottamaan lepiä kesken soiton. Luonnollisesti hätistän pois sen siitä, eläinrakas kun olen.
 
Örp
elsewhere
25.08.2010 11:21:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dolly_Keys: Mulla on ainaki sellanen koira joka tulee välillä laulamaan kun mä soitan.
 
Alaskanmalamuutit ovat parhaita:
 
http://www.youtube.com/watch?v=JYppjI8u19w
 
Olenko ihan väärässä jos kuvittelen, että se pyrkii laulamaan nuotilleen? :) Erityisen hyvin sen kuulee tuossa minuutin tienoilla.
 
~ Love broke out and I forgot it's war.
BondakeBunny
25.08.2010 12:43:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

elsewhere: Alaskanmalamuutit ovat parhaita:
 
http://www.youtube.com/watch?v=JYppjI8u19w
 
Olenko ihan väärässä jos kuvittelen, että se pyrkii laulamaan nuotilleen? :) Erityisen hyvin sen kuulee tuossa minuutin tienoilla.

 
Tuommonen ölisiä ois kerrostalossa tosi hyvä.
 
Totuus on sitä, mitä minä sanon sen olevan
Krisse82
25.08.2010 15:48:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä taitaa olla aika paljon yksilöstä kiinni miten suhtautuu meteliin. Itselläni kaksi koiraa, joista toinen karkaa toiseen päähän taloa kun alkaa vähänkin kovenpaa soittamaan. Toinen saattaa pyöriä tiellä jaloissa. Pienestä asti kun opettaa äänelle niin varmaankin eläin kuin eläin sille oppii.
 
Ja ota itseltäsikin ne tulpat pois korvista jos et lemmikille niitä malta laittaa :D
 
Ja seuraavaksi Karvialaista rokkia: Jätkänhumppa...
minidriver
25.08.2010 16:04:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Marsu ja lepakko? I'll get my coat...
 
Isi
Volle
25.08.2010 16:25:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tyttöystävän koira muuttuu Howlin' Wolfiksi, kun soitan huuliharppua. Se ulvoo siis mukana. Kitarasta, bassosta tai pienosta elukka ei intoudu.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «