Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Päivänarvo?
1
Linssi
22.08.2010 11:10:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä mahtaa olla päivänarvo Nord Electro II 73:lla ja Korg X 5:llä? Tarkoittaa siis, että millä hinnalla tollasia sais käytettynä jos niitä liikkuu? Ja vielä mieluilisin Esim. LD-systemsin aktiivikaiutunsettiä..
 
baron
22.08.2010 11:12:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Linssi: Mikä mahtaa olla päivänarvo Nord Electro II 73:lla ja Korg X 5:llä? Tarkoittaa siis, että millä hinnalla tollasia sais käytettynä jos niitä liikkuu? Ja vielä mieluilisin Esim. LD-systemsin aktiivikaiutunsettiä..
 
Kysy Vantaan F-musasta. Mä pistin mun vanhan NE II 73:n vaihtoon kun ostin NE III:n.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
arauramo
22.08.2010 11:34:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nord Electro II 73 900-1000e.
 
Jos jonnekin musafasulle antaa vaihdossa saa varmasti vähemmän, tottahan ne vie katteensa välistä jos edes huolivat myyntiin?
 
baron
22.08.2010 11:57:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arauramo: Nord Electro II 73 900-1000e.
 
Jos jonnekin musafasulle antaa vaihdossa saa varmasti vähemmän, tottahan ne vie katteensa välistä jos edes huolivat myyntiin?

 
Kyllä ne huoli. Mä ymmärsin että kysyjällä oli osto- eikä myyntiaie. Mä tarkoitin että niillä voi tää mun entinen olla vielä myynnissä kun siitä on vain hetki aikaa.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
jape2
22.08.2010 12:01:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Kyllä ne huoli. Mä ymmärsin että kysyjällä oli osto- eikä myyntiaie. Mä tarkoitin että niillä voi tää mun entinen olla vielä myynnissä kun siitä on vain hetki aikaa.
 
990 euroa näyttää olevan hinta. ( pyynti )
 
Mieluummin ceestä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «