Aihe: Sahg - Doomia Norjasta
1 2
thaav
15.04.2008 10:36:25 (muokattu 15.04.2008 10:39:57)
Mistä Sabbathin biisistä noi The Executioner Undeadin laulumelodiat on? Siinä on pari sellaista kohtaa, jotka voisin vannoa kuulleeni jollain Sabbathin levyllä.

E: Children of the Gravehan se siellä takaraivossa kummitteli.
Doom what thou wilt shall be the whole of the law
Jorte Kariko
15.04.2008 17:35:14
Mistä Sabbathin biisistä noi The Executioner Undeadin laulumelodiat on? Siinä on pari sellaista kohtaa, jotka voisin vannoa kuulleeni jollain Sabbathin levyllä.

E: Children of the Gravehan se siellä takaraivossa kummitteli.

Niinpä... mut ei siin mittään. Toimii pirun hyvin.
...Uskoakseni minulle ei ole taivaspaikkaa...koska en oikein viitsi uskoa semmoiseen utopiaan, kun kerta ei sitä kukaan ole todeksikaan voinut todeta.
eetu ilimari
15.04.2008 23:38:19
Kiitos tästä. Helevetin hyvää tavaraa.
"Kannattaa tehä sitä mistä tykkää"
Jumina5/6
17.04.2008 06:57:58
Jep! Toimii!
Black Hippies Underground
Jorte Kariko
21.08.2010 15:27:25
Sahgilta ilmestyy uus levy joka kantaa nimeä III tämän kuun lopulla ja bändi starttaa jonkun näköiselle kiertueelle yhdessä Dimmu Borgirin ja Enslavedin kanssa.

Myspaceen on lisätty uudelta levyltä kappale joka kantaa nimeä Mortify linkki alla:

http://www.myspace.com/sahg

mulle ainakin kolahti! Nykypäivänä ei oikein ole jaksanut kiinnostua enään mistään metalli musiikista. Sahg oli mulle kyllä aivan mahtava kokemus. On se hienoa että tämmöistäkin musiikkia vielä tehdään!
Räyh!
LexaR
22.08.2010 19:30:11
On se hienoa että tämmöistäkin musiikkia vielä tehdään!

Tutustu genreen nimeltään stoner rock.
"jättikokoiset torakat lentävät ulos kaivoista ja imevät ihmisten naamoista naamoista naamoista ne imee ihmisten naamoista mätää" - purenmetallia
mega
23.08.2010 11:14:01 (muokattu 23.08.2010 11:14:45)

Uusi levy "III" pihalla Suomessa 1.9.2010 Tarjolla CD, CD+DVD sekä LP

Biisilista:

1. In Through The Eye
2. Baptism Of Fire
3. Mortify
4. Hollow Mountain
5. Mother's Revenge
6. Downward Spiral
7. Shadow Monument
8. Burden
9. Denier
10. Spiritual Void

Bändi tosiaan Suomessa Enslavedin ja Dimmu Borgiri kanssa lokakuussa:

14.10. Tampere, Pakkahuone
15.10. Helsinki, Kulttuuritalo
"I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor"
Dropped C
23.08.2010 14:28:22
Ungh! Täysin väärä pääsesiintyjä kyllä omaan makuun... Siis Dimmu.
Jorte Kariko
23.08.2010 14:43:47
LexaR: Tutustu genreen nimeltään stoner rock.

Hmm... siis mun on pitänyt monesti tutustua tuohon genreen, mutta jotenkin sitten jäänyt. Suosittele jotain mitkä niinkö olis tuon genren "helmiä" mul ois semmoinen käsitys että Kyuss olisi yksi niistä. Meitsille ny Sahgissa kolahtaa se 70-luvun ja Black Sabbath + muiden sen ajan Heavy Rock bändejen haju ja meininki.

Joo siis meitsi on ainakin ihan semmoisessa kiimassa tuon kiertueen suhteen Dimmu, Enslaved ja Sahg. Siis tota ei voi missata. Kaikkia nuita kolme bändiä diggaan ja kovasti.
Räyh!
RrRailo
23.08.2010 17:24:32 (muokattu 23.08.2010 17:29:54)

Rijkardo: Hmm... siis mun on pitänyt monesti tutustua tuohon genreen, mutta jotenkin sitten jäänyt. Suosittele jotain mitkä niinkö olis tuon genren "helmiä" mul ois semmoinen käsitys että Kyuss olisi yksi niistä. Meitsille ny Sahgissa kolahtaa se 70-luvun ja Black Sabbath + muiden sen ajan Heavy Rock bändejen haju ja meininki.

Joo siis meitsi on ainakin ihan semmoisessa kiimassa tuon kiertueen suhteen Dimmu, Enslaved ja Sahg. Siis tota ei voi missata. Kaikkia nuita kolme bändiä diggaan ja kovasti.

Etsivä löytää:

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=86293&o=0

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=42396&o=0

Ja sitten asiaan...

Debyytti on itsellä vieläkin tasaisessa kuuntelussa, toka jäänyt vähän vähemmälle viipyilevän biisimateriaalinsa vuoksi. Bändi on lupaillut, että raskaampaan suuntaan on kolmosella menty, eli pientä paluuta ykköstä kohti. Toivottavasti pitää paikkansa. Mortifierin pääriffi on ainakin tuhottoman kova!
Deathlegendary whippin'
Terry Pantheras
23.08.2010 21:09:07 (muokattu 23.08.2010 21:15:41)
Kääk! Kaipa se on tuonne Kultsalle vääntäydyttävä...

Mun mielestä tää on just semmosta minkä itse koen enemmänkin doomiksi kuin esim. jonkun Swallow the Sunin... Aika samanhenkistä ku joku Candlemass. Tykkään. Mutta mitäpä tuosta genrestä vääntämään; pääasia että maistuu.

E: Vrt. esim. Sahgin Pyromanceria ja Candlemassin Elephant Staria - on tainneet Sahgilaiset hieman koluta Candlemassin From the 13th Sun lettua... :)
MASTEROID ~~ doomy stoner & sludgy heavy metal ~~
Dropped C
23.08.2010 21:34:39
Juum, ei "pörise" ja lyyriset teemat on mitä on, niin tää on mulle kans paljon enemmän doom, eikä stoner. Just tyyliin esim. Pentagram. Ite en kyllä Dimmusta taida nyt jaksaa pulittaa. Pitää kuunnella Enslavedia enempi tässä vielä, tiedä sitten vaikka innostuis.
Dropped C
23.08.2010 21:42:46
Ja mitään uutta täysin vastaavaa ei tuu mieleen. Mutta suosittelen bändejä Goatsnake ja Terra Firma näin alkuun, ennen kun lähtee etsimään mitään random stoner bändejä.

http://www.youtube.com/watch?v=AzrWw-gnVog
http://www.youtube.com/watch?v=Lrls … 735D6EBD&playnext=1&index=6

Paska saundi kyllä juutuupissa.
thaav
24.08.2010 16:58:19
Stoneriin tutustujille levykaupasta mukaan Sleepin "Sleep's Holy Mountain" ja Electric Wizardin "Come, my fanatics...".
Lungs filled with embers and regurgitating boiling blood I say... Praise the Lorde
mega
25.08.2010 19:01:12

"I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor"
kojones
25.08.2010 19:43:50 (muokattu 25.08.2010 19:44:34)
Pakko oli ostaa tuo III kun kaks ekaa Spotifysta kuunneltuna vakuuttivat niin kovin. Mainiota heviä kyllä, sitten vaan odottelemaan että tulisivat keikalle, toi 37€ on kuitenkin vähän suolainen yhdestä mielenkiintoisesta bändistä.

Niin ja tosiaan iTunesissa näkyi olevan jo ostettavissa.
Dropped C
16.09.2010 17:11:17
Ihan huippu tää uus lätty. Ei tuota pettymystä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)