Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vox ac-30 meni rikki??
1
muurema
21.08.2010 12:16:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

osaisko joku auttaa mitäjän kaikkea on menny hajalle?? mulle jäi voxi yöks päälle aamulla ku katkaisin virrat niin kuulu pieni poksahdus ja nyt ei tuu edes virtoja voxiin?? osaiskohan joku auttaa asiallisesti? =)
 
blaekie
21.08.2010 12:26:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarkista sulake
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
muurema
21.08.2010 19:36:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei ollu sulakkees vikaa, ehjä oli katoin sen jo aikasemmin...
 
Tommittaja
21.08.2010 20:01:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jos putki hajos? siellähän on sellanen esiasteputki, vai onko se vain VT:issä? kokeile clean-soundeilla
 
http://www.mikseri.net/tommirossi/
Wespa
21.08.2010 20:09:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tommittaja: jos putki hajos? siellähän on sellanen esiasteputki, vai onko se vain VT:issä? kokeile clean-soundeilla
 
Viimeksi kun tarkistin niin AC-30 on kyllä ihan täysputkivahvistin, eli siellä on vähän enemmän kuin yksi kynttilä. ;)
 
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
Knoppix
21.08.2010 20:37:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wespa: Viimeksi kun tarkistin niin AC-30 on kyllä ihan täysputkivahvistin, eli siellä on vähän enemmän kuin yksi kynttilä. ;)
 
Riippuu kokonaan mallista esim näissä uusissa "AC-30"Vr: öissä on tietääkseeni ihan trankkuja sisällä. Tosin tossa ei taida olla muuta AC-kolmikymmpistä kun ulkomuoto. Mutta tosiaan se "aito" AC-30 on putkipeli.
 
Ja se pakollinen todistus linkki: http://www.thomann.de/fi/vox_ac30vr.htm
 
Johannes
muurema
24.08.2010 17:30:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ok, yritän aukasta, kattoa ja mikähänlainen putki siihen sitte uus sopis ja mistä?, juu ja ei se mun voxi ole mikään vr malli...
 
Hi-Power
24.08.2010 18:01:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

muurema: ok, yritän aukasta, kattoa ja mikähänlainen putki siihen sitte uus sopis ja mistä?, juu ja ei se mun voxi ole mikään vr malli...
 
Joo eikö lähetä mulle se koko vahvistin kun se on jo ihan rikki ja ethän sää sillä enää mitää tee... :D
 
Eiku juuu putkia ja infoa saa seuraavasta...
http://www.uraltone.com/kauppa/index.php
En tiä onko paras tai sellasta mutta itte oon tuolta putkia ostanu ja saanu neuvoja...
 
Roadari
25.08.2010 11:30:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

muurema: ok, yritän aukasta, kattoa ja mikähänlainen putki siihen sitte uus sopis ja mistä?, juu ja ei se mun voxi ole mikään vr malli...
 
4x 12ax7 etusissa ja 4x el84. Tasuriputkea en muista.
 
"Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa."
muurema
28.08.2010 16:26:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

öhöm, mistäs sen näkee että onko putki menny?? sain aukastua "laatikon"
 
blaekie
28.08.2010 18:39:03 (muokattu 28.08.2010 18:46:15)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

muurema: öhöm, mistäs sen näkee että onko putki menny?? sain aukastua "laatikon"
 
Pari kysymystä
 
1. Mikä Vox AC30: sulla on tarkkaan ottaen, re-issue ? vai vanha originelli ?
2. Sanoit että kone pimeä, kuinka pimeä ? ei kuulu mitään ?, mutta hehkuuko putket ? , jos ei, on joko se sulake tai virtakytkin, ja/tai muuntaja paskana, tai sitten töpseli ei ole seinässä, vie pajalle.
3. Jos olet nyt varma että se sulake on ok, (Mittaa se, tai vaihda suosiolla, ne on joskus rikki, vaikka lanka näyttää ehjältä), tarkista tai vaihda tasasuuntausputki, (Se on tyyppiä GZ34/5AR4 originaalissa, ja re-issuessa) Senkin pitäisi hehkua
4. Mene/soita/tilaa/hae vaikka Uraltonesta vara-osat.
5. Ja tässä vaiheessa ei ole väliä noilla muilla putkilla, ennenkuin 1-4 on selvitetty.
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «