Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Switchfoot
1
DirectTone
20.08.2010 14:02:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos täällä Switchfoottista pitäviä henkilöitä? Mitäs pidätte uusimmasta Hello Hurricane levystä? Mikäs kappale soi eniten?
 
Itse pidän uudesta materiaalista enemmän. Vaikkakin eniten soivat kappaleet ovat This is Home ja Mess of Me. :) Kaikki kyllä menee. On mahtava kokoonpano kyllä.
 
tracyjacks
20.08.2010 22:12:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DirectTone: Onkos täällä Switchfoottista pitäviä henkilöitä?
 
Onhan täällä. Itse tykkään myös uudesta levystä paljon. Tulikin ostettua siitä se joku superuberduper deluxepainos missä oli mukana kirjaa ja dvd:tä jne. Hieno dokkari levyntekoprosessista.
 
Son, your ego is writing checks your body can't cash!
tommijk
23.08.2010 01:35:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuleehan tuota kuunneltua, vaikka aika perus jenkkirokkia onkin.. Hyviä biisejä kumminkin ja hyvä meno kaikin puolin. Uudemmat levyt kyllä selkeästi parempia, Nothing Is Sound on oma suosikki. Ehkä vielä enemmän tulee kuunneltua laulaja Jon Foremanin soolotuotoksia.
 
DirectTone
29.08.2010 22:50:25 (muokattu 29.08.2010 22:51:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tracyjacks: Onhan täällä. Itse tykkään myös uudesta levystä paljon. Tulikin ostettua siitä se joku superuberduper deluxepainos missä oli mukana kirjaa ja dvd:tä jne. Hieno dokkari levyntekoprosessista.
 
Minulla on levy deluxe digitaalisena ja normaali CD:nä. Vähän miettinyt pitäisikö deluxe hankkia. :) No ehkä seuraavan levyn "Vice Verses" deluxe. :)
 
Aletaan varmaan jopa bändin kanssa muuttaan tyyliä hieman alternatemaisemmaksi. :)
 
"Why should the devil have all the good music?" - Martin Luther
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «