Aihe: Fractal audio - Axe-FX
1 2 3 4 526 27 28 29 30122 123 124 125 126
Kontiak
19.08.2010 13:46:06
Mr. Speed: Kannattaa myös lukea itsekin niitä viestejä, eikä vain tarttua yksityiskohtiin niissä :)

Mihin tämä liittyy?

Kaveri selvästikin omaa todella syvän kokemuksen täällä kaikesta, joten hän voi kyseenalaistaa aivan kaiken.

Mistä tämä käsitys on peräisin?
Mr. Speed
19.08.2010 13:55:13
Kontiak: Mihin tämä liittyy?

Mistä tämä käsitys on peräisin?

Tämä kaikki liittyy siihen, että olet suuri ajattelija. Jopa johtaja, joka johdattaa meidät vääräuskoiset oikealle polulle. Liitymme joukkoihisi. Jussi1976:sen kanssa olette M-netin ylivoimaiset messiaat. Liittykäämme kaikki siis soittamaan yksikielisiä nauhattomia bassoja!
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
Kontiak
19.08.2010 13:56:53 (muokattu 19.08.2010 13:57:06)
Mr. Speed: Tämä kaikki liittyy siihen, että olet suuri ajattelija. Jopa johtaja, joka johdattaa meidät vääräuskoiset oikealle polulle. Liitymme joukkoihisi. Jussi1976:sen kanssa olette M-netin ylivoimaiset messiaat. Liittykäämme kaikki siis soittamaan yksikielisiä nauhattomia bassoja!

Mistäs tämä käsitys on peräisin?
Mr. Speed
19.08.2010 14:00:20
Kontiak: Mistäs tämä käsitys on peräisin?

Universumi puhuu minulle!
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
Räkkipeli
19.08.2010 14:06:24
Kontiak 0 - Muu maailma 1 ?
If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan
Kontiak
19.08.2010 14:18:32 (muokattu 19.08.2010 14:19:37)
Mr. Speed: Universumi puhuu minulle!

Ymmärrän. Siinä tapauksessa sano sille Universumille, että sanoo Steve Fryettelle, että toimittaa ne VHT:n/Fryetten kytkentäkaaviot Fractalille. Kiire ei muuten ole, kunhan ovat vaan koodattuna Axen sisään ennen kuin pääset sitä testaamaan.
Mr. Speed
19.08.2010 14:23:41 (muokattu 19.08.2010 14:26:10)
Kontiak: Ymmärrän. Siinä tapauksessa sano sille Universumille, että sanoo Steve Fryettelle, että toimittaa ne VHT:n/Fryetten kytkentäkaaviot Fractalille. Kiire ei muuten ole, kunhan ovat vaan koodattuna Axen sisään ennen kuin pääset sitä testaamaan.

Miksi mä tekisin niin? Jos Universumin mielestä pitäisi saada kilpailija muuten ylivoimaiselle mörssärille, niin kyllä universumi itse niin päättäisi. Ultra Lead on lahja, jonka vain maailman kovimmat jätkät voi saada. Chuck Norris toi sen minulle Arnoldin kanssa.
Mr. Speed
19.08.2010 14:28:15
markokor: Hohhoijaaa.... tämä on todella väsynyttä...

Totta. Onneksi kahvi piristää kummasti.
Vladi
19.08.2010 14:29:15
Mr. Speed: Totta. Onneksi kahvi piristää kummasti.

Mikäs on suosikkikahvi?
Kyllä se siitä.
Kontiak
19.08.2010 14:29:19
Mr. Speed: Jos Universumin mielestä pitäisi saada kilpailija muuten ylivoimaiselle mörssärille, niin kyllä universumi itse niin päättäisi.

Ymmärrän. Minä en vain näe sitä kilpailijana.
Mr. Speed
19.08.2010 14:30:46
Kontiak: Ymmärrän. Minä en vain näe sitä kilpailijana.

Ei näe Universumikaan. Pahoittelen epäselvää kirjoitusasua. UL siis pitää sisällään sellaiset voimat, joita ei voi ihan kelle tahansa luovuttaa.

Parhaat kahvit on pannukahvit, mutta perus suodatinkamasta Pressa maistuu parhaalta.
Vladi
19.08.2010 14:31:59
Mr. Speed:
Parhaat kahvit on pannukahvit, mutta perus suodatinkamasta Pressa maistuu parhaalta.

Oikea vastaus.
Kyllä se siitä.
tender.insanity
19.08.2010 14:32:35 (muokattu 19.08.2010 14:32:50)
Mr. Speed: Pahoittelen epäselvää kirjoitusasua.

Ei kai sitä muuta voi vantaalaiselta Jackson -mieheltä odottaakaan.

Menkää nyt oikeasti aiheeseen. Vituttaa tuollainen tyhjän lätiseminen.
markokor
19.08.2010 14:35:39
Mr. Speed:

Oikea vastaus.

Eiku väärä vastaus! Olen Axefx-mies ja juon vain gay-lattea. :)
Terry Pantheras
19.08.2010 14:35:53
Mitenkäs, jos siulla on mikä tahansa skema, niin saako sen töräytettyä axeen (näin olen sen ymmärtänyt)? Siis vaikka joku putkirammari. Tarkoitan, että voiko skemoja - toimivia tietysti - luoda itse ja ohjelmoida ne myllyyn vai pitääkö ne lähettää Fractalille analysoitaviksi ja asennettavaksi?
MASTEROID ~~ doomy stoner & sludgy heavy metal ~~
Mr. Speed
19.08.2010 14:39:25
markokor: Eiku väärä vastaus! Olen Axefx-mies ja juon vain gay-lattea. :)

Gay-latte on ihan hyvää aina sillon tällön, mutta nyt olikin kysymys kahvista. Huomaa kyllä että on ihan puurot ja vellit sekaisin. Luullaan gay-lattea kahviksi, ja Axe FX:ää vahvistimeksi ;)

tender.insanity: Ei kai sitä muuta voi vantaalaiselta Jackson -mieheltä odottaakaan.

Köyhät hiljaa siellä takarivissä!
Vladi
19.08.2010 14:44:12
tender.insanity:

Minä voin sen tehä: En ole laitetta testannut, mutta olis kyllä jännä kokeilla. Varsinkin sen soittotatsin osalta. Mutta en kyllä hyvin todennäköisesti tuota hommais vaikka olis kuinka hyvät soundit ja tatsi. Ajatus siitä, että pitää mennä parametrivalikoihin selailemaan uuden soundin etsinnässä ei houkuta pätkääkään. Liikaa valinnanvaraa meikäläiselle. Studiolaitteeks taas tuo vois olla aivan älyttömän kova vehje.

Mä vaan ihmettelen sitä, että kaikki sanoo ettei tarvi säätää ku kerran soundit kohdilleen. Vaikka tuo kuulostaiskin pienellä ja isolla volumella samalta, niin tilat joissa soitetaan ei oo samoja. Aina sitä joutuu hieman eq:ttelemaan eikä tuo laite taida olla poikkeus. Joten ainakin itselleni tuo olis käytännössä mallintava etuaste muiden joukossa, tosin aika hyperviritetty sellainen.

Ei nappaa tuo ohjelmointitouhu yhtään, sitä saa yrityksen hommissa tehä ihan tarpeeks. Nää taas on mielipideasioita. Itse saan suuremman mojon kunnon putkivahvarista ja isojen fyysisten nappien pyörittelystä. :)
Kyllä se siitä.
Mr. Speed
19.08.2010 14:52:39
Vladi: Minä voin sen tehä: En ole laitetta testannut, mutta olis kyllä jännä kokeilla. Varsinkin sen soittotatsin osalta. Mutta en kyllä hyvin todennäköisesti tuota hommais vaikka olis kuinka hyvät soundit ja tatsi. Ajatus siitä, että pitää mennä parametrivalikoihin selailemaan uuden soundin etsinnässä ei houkuta pätkääkään. Liikaa valinnanvaraa meikäläiselle. Studiolaitteeks taas tuo vois olla aivan älyttömän kova vehje.

Mä vaan ihmettelen sitä, että kaikki sanoo ettei tarvi säätää ku kerran soundit kohdilleen. Vaikka tuo kuulostaiskin pienellä ja isolla volumella samalta, niin tilat joissa soitetaan ei oo samoja. Aina sitä joutuu hieman eq:ttelemaan eikä tuo laite taida olla poikkeus. Joten ainakin itselleni tuo olis käytännössä mallintava etuaste muiden joukossa, tosin aika hyperviritetty sellainen.

Ei nappaa tuo ohjelmointitouhu yhtään, sitä saa yrityksen hommissa tehä ihan tarpeeks. Nää taas on mielipideasioita. Itse saan suuremman mojon kunnon putkivahvarista ja isojen fyysisten nappien pyörittelystä. :)

Toinen itseasiassa mikä tuossa mietityttää on se, kuinka tuo reagoi käytettävään kitaraan. Onhan eroja varmasti kuultavissa etenkin mikeissä, mutta esimerkiksi oma VHT on hyvin "transparentti". Se siis kuulostaa oikeasti erilaiselta erilaisilla kitaroilla, vaikka mikrofonit olisivat samanlaiset.
tender.insanity
19.08.2010 14:52:42
Täällä on ihan mielenkiintoista luettavaa:
http://www.thegearpage.net/board/showthread.php?t=756855I

Eli Eleven Rack vs. Axe-Fx, ja kuka on siirtynyt AFX:sta 11R:ään. Mielenkiintoinen vertaus oli, että jos mielestäsi hyvä kitarasoundi alkaa Van Halenista, niin AFX ja jos ennen EVH:ta, 11 Rack.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)