Aihe: Viimeisin ostos
1 2 3 4 581 82 83 84 85122 123 124 125 126
Kailis
18.08.2010 15:40:23

hollmi-5: Se on aika tukeva :-)

Eli v...n painava =D
Bacchus
18.08.2010 15:59:46
Kailis: Eli v...n painava =D

Saaterin painava. Ei Phonicin HW:ta viitsi mihinkään roudata. Antaa olla paikoillaan vaan.;)
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
Ruutikallo
18.08.2010 16:35:21
Krisse82: Jacks Shopista tuli tilattua vaahteravanteet virveliin. Saa nähdä mitä Taiwanin pojat on saaneet aikaan. Ei paljon hinta päätä huimaa!

Mielenkiinnosta utelen että millaiset vanteet tilasit?
Itse teetätin muutama vuosi sitten Jaskalla puuvanteet yhteen snareen.
Ne olivat tosin Kellerin tavaraa ja "reijättömät", eli, nimitettäköön nyt vaikka (koukuilla) kiristettävät, kun en saa päähäni "oikeaa" termiä.

Eivät olleet nekään liian kalliit ja niitä työstettiin vielä mahdollisimman mataliksi.
Mulla on perin hyviä kokemuksia, niin vanteista, kuin aina palvelustakin.
[kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46 www.tukalaband.com
Krisse82
18.08.2010 20:48:38
henydrum: Mielenkiinnosta utelen että millaiset vanteet tilasit?
Itse teetätin muutama vuosi sitten Jaskalla puuvanteet yhteen snareen.
Ne olivat tosin Kellerin tavaraa ja "reijättömät", eli, nimitettäköön nyt vaikka (koukuilla) kiristettävät, kun en saa päähäni "oikeaa" termiä.

Eivät olleet nekään liian kalliit ja niitä työstettiin vielä mahdollisimman mataliksi.
Mulla on perin hyviä kokemuksia, niin vanteista, kuin aina palvelustakin.

Vanteen malli on Yamaha tyylinen, eli vanteessa reiät viritysruuveille. Kalvojen vanteille on myös jyrsitty oma paikkansa. Kovasti kehui vaikka Taiwanilaisia ovatkin. Yksi 13" pari oli hyllyssä ja hinta 76€/pari. Odotellaan loppuviikkoon...
Ja seuraavaksi Karvialaista rokkia: Jätkänhumppa...
jazzmies
18.08.2010 21:55:08
Yamaha David Garibaldi Signature Snare Drum brass 3 1/2" x 14" w/ die cast hoops.
Pottery Is Gay!
hollmi-5
18.08.2010 22:01:01
jazzmies: Yamaha David Garibaldi Signature Snare Drum brass 3 1/2" x 14" w/ die cast hoops.

Oliko myyntipuhe päähännouseva ;-)
Soundit, piuhat ja kajarit.
jazzmies
18.08.2010 22:02:32
hollmi-5: Oliko myyntipuhe päähännouseva ;-)

Täytyy kyllä sanoa, että olin melkoisessa hönössä, kun ostopäätös syntyi :D
Pottery Is Gay!
VeKrio
18.08.2010 23:36:23

hollmi-5: Oliko myyntipuhe päähännouseva ;-)

Mistä mistä hankittu ja mistä saa luomuhuppelit?! Ei tosin halvat kännit sinänsä.

Ihan totta, mun pitäis ostaa hyvä virppa, ja nyt budjetti olis ekaa kertaa yli kaksisataa tarvittaessa, jopa 4 -alkuinen. Tietääkö joku tarkempaa mitä Helsingin Kaisaniemen Yamaha-hyllyllä olis tällä hetkellä? Anton Fig, Manu Katche vois kiinnostaa kovastikin. Vantaan F:ssä oli tasan kolme laatuvirveliä, joista 5" Katchesta pyysin tarjouksen. 570! Huhhuh.
tcitc
19.08.2010 02:30:01
VeKrio: Mistä mistä hankittu ja mistä saa luomuhuppelit?! Ei tosin halvat kännit sinänsä.

Ihan totta, mun pitäis ostaa hyvä virppa, ja nyt budjetti olis ekaa kertaa yli kaksisataa tarvittaessa, jopa 4 -alkuinen. Tietääkö joku tarkempaa mitä Helsingin Kaisaniemen Yamaha-hyllyllä olis tällä hetkellä? Anton Fig, Manu Katche vois kiinnostaa kovastikin. Vantaan F:ssä oli tasan kolme laatuvirveliä, joista 5" Katchesta pyysin tarjouksen. 570! Huhhuh.

Melkeinpä voisin suositella tota Pearlin Eric Singer signaturea mikä miullaki :) Jos vaan jostain löytyis poistosta vielä. Omani hintaan olin enemmän kuin tyytyväinen. Tosin jos etsit jotain muuta meininkiä niin etsi muuta meininkiä.
Amateurs built Titanic, professionals built the ark.
hansakemanelius
19.08.2010 09:33:27

VeKrio: Mistä mistä hankittu ja mistä saa luomuhuppelit?! Ei tosin halvat kännit sinänsä.

Jukkiksen puheille Kaisaniemeen vaan, kyllä siellä yleensä päädytään sopivaan hintaan (jazzmies ja hemmo todistavat:)
Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle.
Bacchus
19.08.2010 11:18:34
gepardi: Painavuus ei haittaa yhtään minua. Ja kotikäytössäpä nuo onkin kun en ole missään bänditoiminnassa. Kotiäänityksiä kylläkin alan tehtailemaan kun on mikkejä, mikseri ja äänikortti jo hallussa.

Sain kasan Phonic HiTechien mustapintaista HW:ta setin kylkiäisenä. Hyvin elämää nähneet ja likaiset, mutta piru että kaikki skulaa kuin rasvattuna. Hyvin tehty on hyvin tehty vaikka paskaa olisi pinnassa. Puran kaiken ja pistän uutta rasvaa koneeseen, mutta ei ole vielä viitsinyt kun toimivat siitä huolimatta.
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
Totofan
19.08.2010 13:04:16

Hardcasea tuli osteltua. Thomannilta kun oli halvin. Kaikille rumpuille (22", 14", 10", 12", 14" & 16").

Lisäksi tarttui mukaan Thonin 120x30x30 hardwareloota ja sille thonin pyörät. Myös Taman snareständin ostin etutomille.

Taas on mies köyhä. Nyyh.
Vanishing like a cyan sunday
kimizu
19.08.2010 16:07:21
Totofan: Hardcasea tuli osteltua. Thomannilta kun oli halvin. Kaikille rumpuille (22", 14", 10", 12", 14" & 16").

Taas on mies köyhä. Nyyh.

Mutta kamat kiittää kun on kunnon lootat =)

Mulla on tilan ja rahan säästämiseksi 13" tomi ja virveli samassa 14" lattiatomi-Hardcasessa. Toimii hyvin, pala telttapatjaa vain rumpujen väliin pakatessa. Ja vähemmän roudattavaa =)
"Its a matter of taste. Taste is a matter of personality. There is bad taste and my taste, which is good off course..."
VeKrio
19.08.2010 17:44:45

hansakemanelius: Jukkiksen puheille Kaisaniemeen vaan, kyllä siellä yleensä päädytään sopivaan hintaan (jazzmies ja hemmo todistavat:)

Soitin Jukkikselle, ja kyllä siellä ainakin 6,5" on messinki, alumiini ja teräs. Jotta valinnanvaikeus ei käy liian helpoksi, tsekkaan 70-luvun Slingerland Sound King 6,5" COB ja Dynasonic 6,5" COB:n huomenna samalla reissulla. Suattaapi ostohetki olla lähellä.
gepardi
19.08.2010 20:24:59
Bacchus: Sain kasan Phonic HiTechien mustapintaista HW:ta setin kylkiäisenä. Hyvin elämää nähneet ja likaiset, mutta piru että kaikki skulaa kuin rasvattuna. Hyvin tehty on hyvin tehty vaikka paskaa olisi pinnassa. Puran kaiken ja pistän uutta rasvaa koneeseen, mutta ei ole vielä viitsinyt kun toimivat siitä huolimatta.

Niin, Sonorin hardware on tehty kunnon teräksestä ja sitä säästelemättä!

Minun telineet on myös olleet kovassa käytössä, mutta huollolla niistä tulee uudenveroiset ja kestävät vielä piiiitkään.
VeKrio
21.08.2010 04:21:42

Voi shit. Eräällä tyypillä on Yamahan Bamboo -virppa 350 eskolla. Se on toiseksi paras puuvirppa mitä olen soittanut. Ajattelin vähän jo, että tässähän tämä taitaa olla.

Sitten kävin tänään F-musiikissa, ja siellä oli Yamahan Andre Ceccarelli -snare. Sikähyvältä tuntui, mutta hinta alkaa kutosella, ja siksi pois laskuista. Paras puuvirppa mitä olen soittanut. Ohut maplerunko vahvikerenkain.

Testasin myös DW:n alumiinista viistumaista. Käytetty mutta silti 500,- joka vähän harmittaa, sillä uuden saa reilulla kuudellasadalla. Tosin tohon 500:een voisin venyä. Jokatapauksessa se oli melettömän herkkä, sopivasti paketissa oleva terveesti kirkas saundi. Voi kun sitä oli niin nautinnollista soittaa. Leivoin rudimenttia ihan fiiliksissä. Vintagesoundi vain ja ainoastaan hyvällä tavalla. Kompakti-Bonham.

On tääki.
peakz
21.08.2010 14:13:49
tilasin juuri http://www.thomann.de/fi/zildjian_avedis_professional_pro_set.htm
huh miten siistiä!!

nyt pitäis sitte opetella varmaan soittamaanki..
VeKrio
21.08.2010 17:25:03

peakz: tilasin juuri http://www.thomann.de/fi/zildjian_avedis_professional_pro_set.htm
huh miten siistiä!! nyt pitäis sitte opetella varmaan soittamaanki..

Onnittelen. Musta vielä erityisen hyvä on se, että crashit on medium thin eikä medium. Se medium nimittäin on oikeasti aika paksu. Noi paljon monikäyttöisempiä.

Toi setti nimenomaan auttaa sua siinä soittamaan opettelussa. Oot tehny fiksun valinnan, luulen ma. Paskoista rummuista saa aina kohtuulliset kikkailemalla, mutta huonoille pelleille ei voi tehdä oikein mitään.
iekku84
21.08.2010 18:35:24 (muokattu 21.08.2010 18:43:56)
peakz: tilasin juuri http://www.thomann.de/fi/zildjian_avedis_professional_pro_set.htm
huh miten siistiä!!

nyt pitäis sitte opetella varmaan soittamaanki..

Siel on sellainen setti samoilla takuilla ollut esittely käytössä 622€. Pitää mennä vaan sinne pelti paketteihin ja sieltä se löytyy.
Hyvä pellit olet ostanut.

Itsellä uusi ride olisi hankinta listalla jahka joku innostuisi paisteen 3000 heavystä.
Paha saa palkkansa ja hyvä jos jää omilleen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)