Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ibanez RG1527M (prestige)
1
Black_Sheep
15.08.2010 14:53:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.ibanez.com/ElectricGuitars/model-RG1527M
 
Elikkä olisikohan kyseistä kitaraa suomessa saatavilla mitenkään? Tuo vaan näyttää niin hemmetisti paremmalta mitä se "normaali" tylsän musta 1527. Onhan sitä myös sinisenä, muttei sitäkään uutena.
 
Jos joku osaisi infota sen verran että voin unohtaa tai ostaa tuon, niin olen kiitollinen.
 
"Reality is almost always wrong."
Kimmo72
15.08.2010 18:30:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Menet Levytukkuun ja sanot niille että haluut semmosen niin eiköhän ne sulle semmosen järjestä.
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Vahooo
15.08.2010 19:37:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hankalaa tuollaista limited editionia on löytää. Oli jokunen viikko sitten myynnissä tuolla->http://www.promusictools.com/ibanez.html Nyt näyttää olevan Sold Out. Kannattaa kysellä isommista musiikkikaupoista jos löytyisi vielä.
 
Mitä helvettiä sää siinä täriset?
McNulty
15.08.2010 20:22:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dream_eater: Menet Levytukkuun ja sanot niille että haluut semmosen niin eiköhän ne sulle semmosen järjestä.
 
Ibanezilla on ajoittain joitain spottimalleja joita saapi myös tänne Härmään, mutta USA:n markkinoille tarkoitettuja tuotteita Levytukku ei ole Ibanezin rosterista tuonut maahan. Toki kysyä kannattaa, mutta yleensä vastaus taitaa olla kielteinen.
 
Jos tuollaisen jenkkimallin haluaa, niin se pitää tilata sieltä. Tiedän ainakin yhden tapauksen tältä kotikylän seudulta, missä asiakas halusi XPT700 (Xiphos) valkoisena. USA-mallistosta tämä väri löytyy, kotimaisesta ei... eikä sen tilaaminen onnistunut maahantuojan kautta. Asiakas tilasi soittimen USA:sta, josta se saapui Suomeen ilman kovaa laukkua. Kannattaa siis ottaa selvää tilausta Amerikkaan tehdessä, että kuuluuhan hintaan ja lähetyskuluihin sitten se kova laukku yms. Mieluiten mustaa valkoiselle asiasta.
 
Rauhan jalanjäljissä kulkee aina salamurha.
Black_Sheep
16.08.2010 19:37:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levytukusta ei saa. Olen kysynyt.
 
Mutta mitenköhän nämä muut suomen "Ibanez-liikkeet"? ...Jos sellaisia edes on?
 
Taitaapi olla tyytyminen tavalliseen tylsään mustaan versioon.. :P
 
"Reality is almost always wrong."
Vahooo
17.08.2010 18:16:53 (muokattu 17.08.2010 18:19:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ibanez rules puljussa on, mutta kauppa on aika epäilyttävä.->http://www.ibanezrules.com/new/rg1527m.htm Siinähän se komeilee. Tiedä sitten kuinka tuolta uskaltaa tilata.
P.S Ja päätä särkee ku noita sivuja lukee.
 
Mitä helvettiä sää siinä täriset?
Harris
17.08.2010 18:23:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ThrashRocket: Ibanez rules puljussa on, mutta kauppa on aika epäilyttävä.->http://www.ibanezrules.com/new/rg1527m.htm Siinähän se komeilee. Tiedä sitten kuinka tuolta uskaltaa tilata
 
Erittäin luotettava kauppa, itse olen ollut muutaman kerran tekemisissä kyseisen kundin kanssa. Rich Harris on varsinainen Ibanez guru, tietoa ja taitoa riittää ja lähettää Suomeen.
 
Suosittelen lämpimästi.
 
Vahooo
17.08.2010 18:26:57 (muokattu 17.08.2010 18:35:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harris: Erittäin luotettava kauppa, itse olen ollut muutaman kerran tekemisissä kyseisen kundin kanssa. Rich Harris on varsinainen Ibanez guru, tietoa ja taitoa riittää ja lähettää Suomeen.
 
Suosittelen lämpimästi.

Voikos kysyä minkä hintasia ja kokosia tavaroita olet tuolta tilannut?
 
Mitä helvettiä sää siinä täriset?
Harris
17.08.2010 18:38:19 (muokattu 17.08.2010 18:38:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ThrashRocket: Voikos kysyä minkä hintasia ja kokosia tavaroita olet tuolta tilannut?
 
Ystäväni tilasi kitaran Rich:ltä, ja se tuli varsin mallikkaasti tullipostiin ja kaikki sujui niin kuin piti. Ise en ole tilannut, mutta olen muuten ollut yhteydessä kyseiseen herraan harvinaisempien Ibojen tiimoilta.
 
Selaileppa huviksesi Jemsite:a (pelkkää Ibanez asiaa), niin sieltä voi hakea infoa kyseisestä hepusta.
 
Vahooo
17.08.2010 18:41:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harris: Ystäväni tilasi kitaran Rich:ltä, ja se tuli varsin mallikkaasti tullipostiin ja kaikki sujui niin kuin piti. Ise en ole tilannut, mutta olen muuten ollut yhteydessä kyseiseen herraan harvinaisempien Ibojen tiimoilta.
 
Selaileppa huviksesi Jemsite:a (pelkkää Ibanez asiaa), niin sieltä voi hakea infoa kyseisestä hepusta.

Pitääpä tarkastaa.
 
Mitä helvettiä sää siinä täriset?
tender.insanity
17.08.2010 19:41:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ThrashRocket: Pitääpä tarkastaa.
 
http://www.ibanezrules.com/new/rg1527m.htm
 
Vahooo
17.08.2010 20:01:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tender.insanity: http://www.ibanezrules.com/new/rg1527m.htm
Juu onhan tuo jo linkitetty. Enkä minä tuota edes etsinyt vaan Black_Sheep =D
 
Mitä helvettiä sää siinä täriset?
tender.insanity
17.08.2010 20:26:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ThrashRocket: Juu onhan tuo jo linkitetty. Enkä minä tuota edes etsinyt vaan Black_Sheep =D
 
Katoppas kummaa =)
 
Pyydän anteeksi ja poistun...
 
McNulty
17.08.2010 23:30:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Black_Sheep: Levytukusta ei saa. Olen kysynyt.
 
Mutta mitenköhän nämä muut suomen "Ibanez-liikkeet"? ...Jos sellaisia edes on?

Muut "suomen Ibanez-liikkeet" myyvät samaa kuin Levytukku, koska Levytukku Oy on Ibanezin virallinen maahantuoja. Muut jälleenmyyjät tilaavat Ibanezinsa siis Levytukusta.
 
Taitaapi olla tyytyminen tavalliseen tylsään mustaan versioon.. :P
Mikset metsästä käytettynä Ibanez K5 tai sitä sinertävää RG1527?
 
Rauhan jalanjäljissä kulkee aina salamurha.
tommium
18.08.2010 00:37:00 (muokattu 18.08.2010 00:38:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikset metsästä käytettynä Ibanez K5 tai sitä sinertävää RG1527?
 
Itse tein ainakin omasta mielestäni tosi hyvät kaupat parisen viikkoa takaperin. Menin itse asiassa kyllä ihan kiinteätallaista 6-kielistä Levytukkuun testailemaan ja ostamaan mutta mukaan tarttuikin käytetty RG1527 musta helmiäisvärityksellä, johon oli vielä päivitetty mikeiksi tallaan Evolution 7 ja kaulaan Air Norton 7. Kitara oli loistokunnossa ja hintaa 500 euroa. Sen verran tuunailin tuota että blokkasin tallan "kiinteäksi".
 
...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay.
McNulty
18.08.2010 01:44:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tommium: Itse tein ainakin omasta mielestäni tosi hyvät kaupat parisen viikkoa takaperin. Menin itse asiassa kyllä ihan kiinteätallaista 6-kielistä Levytukkuun testailemaan ja ostamaan mutta mukaan tarttuikin käytetty RG1527 musta helmiäisvärityksellä, johon oli vielä päivitetty mikeiksi tallaan Evolution 7 ja kaulaan Air Norton 7. Kitara oli loistokunnossa ja hintaa 500 euroa. Sen verran tuunailin tuota että blokkasin tallan "kiinteäksi".
 
Kyllä vaan. Monesti näitä "perusmalleja" löytyy todella hyvään rahaan, vieläpä päivitetyillä mikeillä. Oikeasti 500 euroa moisesta soittimesta on ns. "entry bid" eli ei lähellekään koko "kisan" todellista palkintoa. Käyttöarvoa on varmasti triplat :)
 
Rauhan jalanjäljissä kulkee aina salamurha.
Räbbänä
18.08.2010 13:50:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

McNulty: Mikset metsästä käytettynä Ibanez K5 tai sitä sinertävää RG1527?
 
Nyt on pakko painaa pilkkua sen verran, että tarkoittanet ennemminkin K7. K5 on se Fieldyn signaturebasso.
 
"50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin."
McNulty
18.08.2010 14:16:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Räbbänä: Nyt on pakko painaa pilkkua sen verran, että tarkoittanet ennemminkin K7. K5 on se Fieldyn signaturebasso.
 
Hyvä kun korjasit. Tottahan toki K7 tarkoitin.
Onneksi osui edes saman firman ja bändin soittokamoihin :)
 
Rauhan jalanjäljissä kulkee aina salamurha.
Black_Sheep
18.08.2010 18:36:43 (muokattu 18.08.2010 18:37:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1500 on aika paljon tuosta, etenkin kun aion vielä mikit vaihtaa.
 
Ja olenkin jo tehnyt melko varmat kaupat siitä sinisestä (royal blue) RG1527 mallista. Elikkäs eikun odottelemaan...
 
Kiitos kuitenkin kaikille infosta ym :)
 
"Reality is almost always wrong."
Black_Sheep
19.08.2010 17:34:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harris: Erittäin luotettava kauppa, itse olen ollut muutaman kerran tekemisissä kyseisen kundin kanssa. Rich Harris on varsinainen Ibanez guru, tietoa ja taitoa riittää ja lähettää Suomeen.
 
Suosittelen lämpimästi.

 
Tuo paikka vaikuttaa aikamoiselta löydöltä. JPM mallejakin vinot pinot varastossa...
 
Taitaapi mennä kirjanmerkkeihin. Jos joskus tulevina vuosina vaikka tuolta tilaisinkin jotain.... :)
 
Kiitos linkistä.
 
"Reality is almost always wrong."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «