Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: In Mourning
1
JennyChristine
22.04.2010 17:26:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En löytänyt kyseisestä orkesterista minkäännäköistä keskustelunaihetta, joko sitä ei siis ole tai hyvinkinpaljon mahdollista että olen puusilmä.
Eli mitä mieltä olette bändistä?? Itse pidän erittäin paljon ja livekeikkaa odotellessa tullut tykitettyä monta viikkoa.
Kyllä ne ruottalaaset ossaa. :)
 
NailHead_
06.05.2010 10:56:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itekki tutustuin bändiin kaverin kautta ja täytyy sanoa että In Mourningin uusin lätty Monolith kyllä iskee ja lujaa,lyriikkoihin on panostettu ja riffit on loistavia! ei kävis pahitteeks jos vaikka täälä päin kävis esiintymässä! Ruotsista tulee paljon hyviä bändejä mutta jostaki kumman syystä ne eivät pääse kovin pitkälle ruottista ne pitää vaan itse löytää...sama tilanne on suomessaki,paljon hyviä bändejä mutta liian vähän julkisuutta.
 
JennyChristine
11.05.2010 11:19:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitää kyllä paikkansa tuo että ruotsalaiset eivät oikein tunnu pääsevän maansa rajojen ulkopuolelle noin musiikillisesti.
In Mourningin keikka oli aivan loistava, vaikka oli pieni baari eikä niin hirveesti porukkaa yleisössä niin vetivät keikan ihan täysillä alusta loppuun, se on mun mielestä kunnioitettavaa aina artisteilta.
 
Christian Netzellin, eli In mourningin rumpalin kanssa juttelin pari viikkoa senjälkeen kun olivat täällä Salossa käyneet ja hän myös sitten mainosti että käyppäs kuuntelemassa toistakin bändiä jossa hän on mukana, bändin nimi on Volturyon ja myöskin loistavaa settiä. Siinä huomasi taas sen että jep, kyllä ne ruottalaiset osaa.
 
Toivottavasti saadaan pojat esiintymään vielä uudestaankin. Halukkuutta ainakin löytyi bändiltä tulla toistamiseen vaikka ei montaa ihmistä ollutkaan yleisössä :)
 
panche
17.08.2010 21:06:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei helvetti tää potkasee kyllä kovaa!
 
http://www.myspace.com/in_mourning
 
Bändi yhdistelee progejumia, tapporiffejä ja kauniita melodioita hienolla tavalla.
 
Ps. Sammuttakaa se soitin sivun keskivaiheilta!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «