rookie 17.03.2004 17:07:00 | |
---|
onko kellään kokemusta kyseisestä kitarasta?? tai ylipäätänsä baritoneista?? |
Turpa 17.03.2004 19:02:44 | |
---|
Mulla on vb-300 eli sama kun toi mutta alunperin EMG-hz-mikeillä. Tuossa vissiin oli emg-81:set. Ihan helvetin hyvä kitara ainakin mun mielestä. Ja kasiykköset on ihan helvetin hyvät mikit. Mulla on kasiykkönen mun toisessa kitarassa. Riippuu tietenkin mistä tykkää, mutta kyllä se on paras kitara millä olen ikinä soittanu. Ainakin meidän bändin musiikkityyliin (Machine Head, Pantera, Fear Factory jne.) ihan omiaan. |
toxic 17.03.2004 19:47:35 | |
---|
Mulla on vb-300 eli sama kun toi mutta alunperin EMG-hz-mikeillä. Tuossa vissiin oli emg-81:set. Ihan helvetin hyvä kitara ainakin mun mielestä. Ja kasiykköset on ihan helvetin hyvät mikit. Mulla on kasiykkönen mun toisessa kitarassa. Riippuu tietenkin mistä tykkää, mutta kyllä se on paras kitara millä olen ikinä soittanu. Ainakin meidän bändin musiikkityyliin (Machine Head, Pantera, Fear Factory jne.) ihan omiaan. Onko sun molemmat kitarat baritoneja tai "normaaleja" Onko noilla mikeillä miten iso ero ja kumpi on parempi? Anteeksi off-Dopic. Ja "luulisin" että toi on aika hyvä. Ainakin kaikki tähän menneswsä testaamani vipukat o. :-D |
ESP vb-300 on baritoni ja se toinen on ihan tavallinen Jacksoni. En pysty oikeen vertaamaan mikkejä tarkemmin, kun ovat niin eri kepukoissa kiinni. Kyllä ne hoozetatkin tuon baritonikitaran kanssa erittäin hyvältä kuulostavat, mutta iso syy siihen taitaa olla siinä, että se kitara ihan itsessään todella SOI ihan älyttömän hyvin. Ajattelin kyllä tossa joskus kokeilla Jacksonissa olevaa Wylde-settiä ESPiin. |
rookie 18.03.2004 13:18:02 | |
---|
mistä vireestä olet soittanut? miten se toimii jos virittää esim. c-vireeseen? |
Turpa 18.03.2004 17:21:49 | |
---|
B-vireessä soitellaan, mutta kitara oli ostettaessa viritetty c-vireeseen. Molemmilla vireillä toimii oikein mainiosti. |