Aihe: Brian Setzer
1 2
Bluesmies
17.03.2004 18:57:30
Onko tietoa, onko brian setzer soittanu fenderin sivuilla olevat kitaroiden ääninäytteet? Katsoin äsken setzerin jonkun opetusvideon ja äijä soitti muutamia klippejä, jotka olivat aivan 1:1 fenderin sivuilla olevien klippejen kanssa. Vaikuttaisi todellakin, että brian on ne vetässyt.

Kyllä pari kertaa suu meni auki ku katsoi tuota opetusvideota. On äijällä kyllä taitoa enemmän ku laki sallii. Muutenkin kitarointi on erittäin tyylikästä. Kova äijä, sanon minä!!
Kitara on tyhmä!!!
saturnzreturn
18.03.2004 07:37:14
tarvii kuunnella ne klipit kotona..luultavasti tunnistan heti, sen verran monta kertaa tuo video on pyörinyt läpi:)

hjuu kyllä siinä sai vähän olla suu ammollaan...
sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu....
Meisseli
18.03.2004 08:55:50

Semmosta vain tiedustelisin että mistä vois suomesta tilata opetus DVD:itä esim herroilta kuten setzer?
can't help 'bout the shape I'm in. I can't sing I ain't pretty and my legs are thin
Tarkastaja
18.03.2004 13:40:55 (muokattu 18.03.2004 13:43:08)
Joo ostin tuon videon joskus ja kyllä on mielestäni brian kehittynyt aika paljon kitaristina tuosta.

Semmosta vain tiedustelisin että mistä vois suomesta tilata opetus DVD:itä esim herroilta kuten setzer?

Musiikkiliikkeistä esim. F-Musiikista http://www.f-music.com/. Hinta yleensä on aika suolainen. Setzerin videoa ei taida olla dvd:nä.
Bluesmies
18.03.2004 15:19:48
Joo ostin tuon videon joskus ja kyllä on mielestäni brian kehittynyt aika paljon kitaristina tuosta.

No saattaa olla, mutta on äijä tuolla videolla aivan älyttömässä vireessä!! Ei taida tuolla videolla kovinkaan vanha olla, olisko jotain 25 vuotias?
Kitara on tyhmä!!!
Tarkastaja
18.03.2004 17:08:52
No saattaa olla, mutta on äijä tuolla videolla aivan älyttömässä vireessä!! Ei taida tuolla videolla kovinkaan vanha olla, olisko jotain 25 vuotias?

Enneminkin jotain 35 vuotta, mutta oletkos nähnyt Brian Setzer Orchestra - Live In Japan on varmasti hyvä katsastaa mikäli kyseinen meininki toimii.
stickyfinger
18.03.2004 18:04:59
Jumankekka tuo "Live in Japan" on kova.
On se niiiiiin kova äijä soittamaan että huh huh.
Shake your money maker!
Bluesmies
19.03.2004 15:35:24 (muokattu 19.03.2004 15:38:57)
Enneminkin jotain 35 vuotta, mutta oletkos nähnyt Brian Setzer Orchestra - Live In Japan on varmasti hyvä katsastaa mikäli kyseinen meininki toimii.

En ole nähnyt keikkaa, pitäisi kyllä hommata. On se briani kyllä uskomaton soittaja.

Ja tosiaan brian on syntynyt 1959 ja toi opetusvideo on vuodelta 1992, joten on se päälle 30.
Kitara on tyhmä!!!
sikanaama
20.03.2004 21:19:09
Jumankekka tuo "Live in Japan" on kova.
On se niiiiiin kova äijä soittamaan että huh huh.

No Jumankekka on! Setzer on kova esiintymäänkin. Showmies. Ja koko Orkesterikin on kova. Mun mielestä se on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kova äijä soittamaan että huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh.
"Soitetaan metallia, ei pilata tätä juttua progella" -Valdemar
basistinalku
21.03.2004 00:01:12
kova äijä'
Syö suklaata!
Bluesmies
27.06.2005 20:26:05

Kattelin ton keikan pari viikkoa sitten ja on kyllä yhtiä kovimpia keikkoja, joita olen nähnyt.
Uusi musiikkinäyte profiilissa.
saturnzreturn
28.06.2005 11:10:32
mieshän tulee 17 päivä helsinkiin, ja liput löytyy!
my wallet's fat and so is my head
juhakki
28.06.2005 13:38:15 (muokattu 28.06.2005 13:39:25)
Mistä nuo clipit oikeen löytyy tuolta fenderin sivuilta?

jaa...näyttääkin olevan aika wanha tää ketju..liekö ollenkaan enää
Ei sitä ruokaa pakko ole syödä, eihän Juhakki ota edes palkkaa...kurjuuden voi maximoida olemalla vaikkapa kuskina. -uruttaja
Bluesmies
15.07.2005 00:50:36
Mistä nuo clipit oikeen löytyy tuolta fenderin sivuilta?

jaa...näyttääkin olevan aika wanha tää ketju..liekö ollenkaan enää

Kyllä varmaan on vieläkin. Eli klikkaat kitaraa ja joissakin on ääninäytteitä. Tais noi mun mainitsemat klipit olla joissakin telecastereissa.
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=17&t=97721&o=0&co=0
aikavaikea
04.12.2006 17:24:30
jaa...näyttääkin olevan aika wanha tää ketju..

Niinpä. Mutta nostettakoon taas siksi, että huomasin Teemalta tulevan uudenvuodenpäivänä Setzerin Live in japan 2002. Siis 1.1.2007 klo 19:30

http://www.yle.fi/teema/musiikki/populaarimusiikki/id11012.html

Amerikkalainen kitaravirtuoosi Brian Setzer nosti 80-luvulla rockabillyn uuteen kukoistukseen Stray Cats -yhtyeensä kanssa ja perusti sittemmin kaksitoistajäsenisen Big Bandin elvyttämään vetävää swingiä. Energinen tunnelma on huipussaan Tokiossa taltioidussa konsertissa, kun ilmoille soivat mm. Rock This Town, Stray Cat Strutl ja Pennsylvania 6-5000.
I got run over by truth one day. Didn't see the red light.
Fortune
04.12.2006 17:30:50
Niinpä. Mutta nostettakoon taas siksi, että huomasin Teemalta tulevan uudenvuodenpäivänä Setzerin Live in japan 2002. Siis 1.1.2007 klo 19:30

http://www.yle.fi/teema/musiikki/populaarimusiikki/id11012.html

Siinä on kyllä rautainen keikka, minulla on vähän väliä kirjastosta tuo dvd lainassa. Livekeikka, jossa on kaikki niin ulkoisesti kuin musiikillisesti ns. just eikä melkein.

Kylmät väreet tulevat.
Look behind you, a three-necked guitar!
texjazz
04.12.2006 17:55:29

Siinä on kyllä rautainen keikka, minulla on vähän väliä kirjastosta tuo dvd lainassa. Livekeikka, jossa on kaikki niin ulkoisesti kuin musiikillisesti ns. just eikä melkein.

Kylmät väreet tulevat.

Minulla on tuo Japanin dvd ja se kestää käyttöä kuin hyvät farkut.

Brian Setsuuri oli Conan o'Brienissakin, soittivat BSO:n kanssa joululaulun ja näkyi olevan haastateltavanakin, vaan ei tässä Suomen lähetyksessa. Minä en ainakaan havainnut.

BSO:n joulukeikat näkyvät olevan Ameriikan Yhdysvalloissa kova juttu. Olisi mukava nähdä bändi täällä Suomessakin, mutta mahtaa olla kallis porukka tänne tuotavaksi. Japanilaisilla on kyllä vara tilata bändiä sinne kauaksi.

Minulla on BSO:n eka joululevy, toista ei ole ollut kiinnostusta hankkia, kun asia ei siitä enää parane.
Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist."
RocknRoll
04.12.2006 19:10:44
Toi Japanin keikka on halvatun kova, jos se siis on se jonka luulen olevan. Kyllä big band kuuluu rokkiin kuin nyrkki silmään. Drive like lightning crash like thunder..
Makkari
04.12.2006 19:36:42
Mulla ei tuo big band-juttu iske yhtään. Pidän kyllä Setzerin kamasta muuten, paljonkin, mutta olen kai ilmeisesti allerginen jazzille. ;)

Onko kukaan kuullut Setzerin uutta levyä?
I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)