jazzmies 16.08.2010 21:33:37 | |
---|
Lucky 7: Varmaankan Mikey Deen vetäminen ei ole ton soolon aikana pointti, vaan Lemmyn.. Erittäin selkeästi ilmaistu siellä eturivissä. Pottery Is Gay! |
markkuliini 16.08.2010 21:38:50 (muokattu 16.08.2010 21:42:10) | |
---|
Vieno: Ja mitään ei tapahdu.. Ja entäs Tommyn dynamiikka? Mun mielestä siinä tapahtuu paljon nimenomaan Deen soolon verrattuna, ja samoja työkaluja/rytmejä käyttäen. Ja musta siinä tapahtuu juuri tarpeeksi Tommyn soolossa taas dynamiikka ei ollut niinkään itse soitossa, vaan showssa. :) Pointti on kuitenkin se, että mulle tärkeintä loppupeleissä on se, viihdyttääkö soolo. Ne keinot on lopulta ihan yhdentekevät. Collins ja Lee just ja just viihdytti, dee ei lähellekään. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
jazzmies 16.08.2010 21:38:59 | |
---|
markkuliini: Vaikkei nuo mitään suurta taidetta ole, tai ihan mestarirummutustakaan, niin silti nuo molemmat jaksaisin katsoa läpi, ihan vaan kuullakseni/nähdäkseni mitä ihmettä seuraavaksi tapahtuu. Philin ja Chesterin duetossa minun mielestäni lähestytään mestarirummutusta ja suurta taidetta. Heidän dialoginsa on tosi monitasoista tekemistä sekä sävellyksellisyyden ja improvisoinnin/kommunikoinnin raja on ihanan häilyvä. Leen soolo oli "Heavy Metal Parking Lot". Pottery Is Gay! |
Leen soolo oli "Heavy Metal Parking Lot". Hyvin sanottu. :) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
markkuliini 18.08.2010 02:06:19 (muokattu 18.08.2010 02:06:28) | |
---|
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
lkx 18.08.2010 18:02:48 | |
---|
Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
markkuliini 18.08.2010 18:07:27 | |
---|
lkx: Sama jamppa: http://www.youtube.com/watch?v=jfiXJnjeZz0 Joo, katsoin tuonkin, enkä jaksanut läheskään loppuun, vaan tylsistyin. Tuo Memphisissä kuvattu pätkä oli mun mielestä paljon mielenkiintoisempi ideatasolla. Tuo Gtr. Center-filmi menee mättämiseksi eikä kaveri selvästi kuuntele itseään niin hyvin kun tuossa ylemmässä. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Speedy 18.08.2010 19:19:54 | |
---|
markkuliini: Joo, katsoin tuonkin, enkä jaksanut läheskään loppuun, vaan tylsistyin. Tuo Memphisissä kuvattu pätkä oli mun mielestä paljon mielenkiintoisempi ideatasolla. Tuo Gtr. Center-filmi menee mättämiseksi eikä kaveri selvästi kuuntele itseään niin hyvin kun tuossa ylemmässä. Mikä tuo kaveri tulee läpsimään selkään..? "Lopetahhan jo" -"Joo, yks juttu vielä... ja yks toinen!" -"No niin, kyllä se jo tiedetään että sä osaat" -"okei, yks juttu vielä.." Ideoita oli kyllä, mutta oli liikaakin.. ja liian nopeesti.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
dumbass 18.08.2010 19:27:49 | |
---|
markkuliini: Joo, katsoin tuonkin, enkä jaksanut läheskään loppuun, vaan tylsistyin. Tuo Memphisissä kuvattu pätkä oli mun mielestä paljon mielenkiintoisempi ideatasolla. Tuo Gtr. Center-filmi menee mättämiseksi eikä kaveri selvästi kuuntele itseään niin hyvin kun tuossa ylemmässä. Tuota juoksemis-likkiä oon harjotellu viimepäivinä tuntitolkulla. |
Epämuusikko 18.08.2010 20:12:01 | |
---|
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
lkx 18.08.2010 21:00:39 | |
---|
markkuliini: Joo, katsoin tuonkin, enkä jaksanut läheskään loppuun, vaan tylsistyin. Tuo Memphisissä kuvattu pätkä oli mun mielestä paljon mielenkiintoisempi ideatasolla. Tuo Gtr. Center-filmi menee mättämiseksi eikä kaveri selvästi kuuntele itseään niin hyvin kun tuossa ylemmässä. Kyyl, heitin vaan kun sama kaveri - ja voitti sen drum offin. Speedy: Mikä tuo kaveri tulee läpsimään selkään..? "Lopetahhan jo" -"Joo, yks juttu vielä... ja yks toinen!" -"No niin, kyllä se jo tiedetään että sä osaat" -"okei, yks juttu vielä.." Ideoita oli kyllä, mutta oli liikaakin.. ja liian nopeesti.. Ajanottaja varmaan, läpsäsee kerran kun ollaan puolivälissä ja loppuun vielä kaks kertaa. :) Onhan se semmosta ripulointia. Enkä linkittänyt niinkään tuon videon sisällön takia, vaan sen voiton. Notta kaikkea sitä.. Markkuliinin linkki oli kyllä mageampi. Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
hollmi-5 18.08.2010 22:05:05 | |
---|
Epämuusikko: Huimaa! Virhe! Liian huima meininki! Tykkäsin kaverin tavasta leipoa symbaaleja. Hyvää soittoa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
VeKrio 18.08.2010 23:29:43 | |
---|
Speedy: Mikä tuo kaveri tulee läpsimään selkään... Joo, se on vissii human clock. Yks läps 4 minuuttia, ja kaksi taputusta on 5 minuuttia,. ja muuten loppuu Sampsonin äänet siihen paikkaan. Kapulat jää vaan ilmaan huitomaan. Toi juoksemislikki on kyllä possuhieno show-meiningillisesti ja kuulostakin kummalisen hauskalta. |
VeKrio 18.08.2010 23:37:02 (muokattu 19.08.2010 15:26:57) | |
---|
Speedy: Mikä tuo kaveri tulee läpsimään selkään... Joo, se on vissii human clock. Yks läps 4 minuuttia, ja kaksi taputusta on 5 minuuttia. Ja muuten loppuu Sampsonin äänet siihen paikkaan. Kapulat jää vaan ilmaan huitomaan. Toi juoksemislikki on kyllä possuhieno show-meiningillisesti ja kuulostakin kummalisen hauskalta. |
Kailis 18.08.2010 23:40:26 (muokattu 18.08.2010 23:42:32) | |
---|
markkuliini: Joo, katsoin tuonkin, enkä jaksanut läheskään loppuun, vaan tylsistyin. Tuo Memphisissä kuvattu pätkä oli mun mielestä paljon mielenkiintoisempi ideatasolla. Tuo Gtr. Center-filmi menee mättämiseksi eikä kaveri selvästi kuuntele itseään niin hyvin kun tuossa ylemmässä. Rohkenen olla eri mieltä (auts, eikö se itsemurha tämän kummemmalta tunnu?). Siitä huolimatta että show on suunniteltu Gtr. Centeriin, se on hyvin hallussa ja sisältää hyviä ideoita. Puitteet on vähän toiset kuin tuossa Memphisissä, mutta sanan "mättäminen" käyttäminen tässä on... hassua. Jaksoitko muuten kuunnella edes 1:50 eteenpäin? Tunnistat varmaan klassikkobiisistä pöllityn biitin? Ja että tylsistyit. Nyt täällä haukottelee muutamakin fani. Vanha luolamies aikainen reaktio =D |
markkuliini 19.08.2010 00:17:30 | |
---|
Kailis: Rohkenen olla eri mieltä (auts, eikö se itsemurha tämän kummemmalta tunnu?). Siitä huolimatta että show on suunniteltu Gtr. Centeriin, se on hyvin hallussa ja sisältää hyviä ideoita. Puitteet on vähän toiset kuin tuossa Memphisissä, mutta sanan "mättäminen" käyttäminen tässä on... hassua. Jaksoitko muuten kuunnella edes 1:50 eteenpäin? Ei näistä tarvi olla samaa mieltä, makuasioitahan nämä. :) En muista mihin asti jaksoin kuunnella, mutta kesken jäi koska tuntui väkinäiseltä pinnistelyltä, ja dynaamisesti lattealta (lue:soitti vain täpöllä). Eikä sieltä tarttunut korvaan oikein mitään mulle mielenkiintoista, toisin kuin siinä Memphis-pätkässä. Katselin muitakin pätkiä, ja melko vaihtelevaa tasoltaan. No, nuori kaveri vissiin vielä, ja todella hienoa soittoa jo muttei ihan koko ajan. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Kailis 19.08.2010 00:22:20 (muokattu 19.08.2010 00:23:11) | |
---|
Markku skippas. Tunnistaako joku muu? 1:50 eteenpäin? Tunnistat varmaan klassikkobiisistä pöllityn biitin? |
Vieno 19.08.2010 01:08:00 | |
---|
Kailis: Markku skippas. Tunnistaako joku muu? Olisko Madonnaa tai jotain? Mut miksi se laittoi ton hanskan käteen?.. ;) Hyvää rumpalointia ja mukava show-meininki! |
VeKrio 19.08.2010 01:47:17 | |
---|
|
markkuliini 19.08.2010 08:12:17 | |
---|
Vieno: Olisko Madonnaa tai jotain? Mut miksi se laittoi ton hanskan käteen?.. ;) Hyvää rumpalointia ja mukava show-meininki! Ei olla. Olla Saden The Sweetest Taboo biisin komppi. :) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |