Aihe: Kysymys/vastaus topic part IV
1 2 3 4 545 46 47 48 49122 123 124 125 126
Kailis
05.08.2010 13:08:43

Saat 10 euroa jos joskus tapaat Keltnerin

Panokset kovenee.
markkuliini
05.08.2010 14:15:59

Kailis: Panokset kovenee.

Kovenee.
Virhe. Liian valikoiden lainattu kirjoitus.
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Kailis
05.08.2010 14:32:23 (muokattu 05.08.2010 14:33:11)

markkuliini: Kovenee.
Virhe. Liian valikoiden lainattu kirjoitus.

Vene.

Lainattu.

edit.

Jos laitat "En" voitat shakki/matilla.
markkuliini
05.08.2010 14:44:23

Kailis: Vene.

Lainattu.

edit.

Jos laitat "En" voitat shakki/matilla.

En
laita. Sulla on kuitenkin joku juoni. :)
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Lucky 7
05.08.2010 16:39:36
Pitäis saada meinl byzance 18" medium crash hiljentymään.
Auttaako hiekkapuhallus?
Toinen vaihtoehto olis koteloterällä tehdä reikiä. Kuinka monta ja ja mihin kohtaan ja kuinka isoja?

Toi olis just sopiva kaikenlaisille kokeiluille, koska en kehtaa sitä enää myyntiinkään pistää. Joutuis valehteleen liian paljon.
Ja ehdotuksia saa muistakin kikoista laittaa.

Maahan se oli haudattuna 1/2 vuotta, ja viime tammikuusta ollu ulkona muuten vaan.
Hyvää materiaalia tuntus olevan kun ei hapetu millään.
TÄ?
kimmokel
05.08.2010 17:17:43 (muokattu 05.08.2010 17:18:14)

Älä hyvä mies poraile hyvää peltiä jos se on muuten ehjä. Varmasti menee kaupaksi kun torille iskee, ja pääset valkkaamaan kaupasta mieleistä tuotetta.
Ruutikallo
05.08.2010 17:24:41
Lucky 7: Pitäis saada meinl byzance 18" medium crash hiljentymään.
Auttaako hiekkapuhallus?

Koita kaljahiekkapuhallusta. Tuoppiin olutta, hyttysiä, tuhkaa, tomua, jne. Ota kulaus tuopista johon joku on karistanut ja jonne humalapäissään on hukkunut tusina hyönteistä, havaitse tämä nektarin valuessa suuhusi ja nanosekunnissa sylkäise kohti symbaalia.

Hyvää materiaalia tuntus olevan kun ei hapetu millään.
Tai sitten annat sen jollekin todella happamalle tyypille, esim. minulle.
[kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46 www.tukalaband.com
ostany
05.08.2010 19:25:46
Lucky 7: Pitäis saada meinl byzance 18" medium crash hiljentymään.
Auttaako hiekkapuhallus?

Ootko jo kokeillut Cympadeja?
http://www.balbex.fi/public/product_catalog.php?c=55
larwa
05.08.2010 21:02:32
Onko tässä setissä hinta kohdillaan? http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=437733

Pellit ainakin näyttäisi olevan kohdillaan ja kuntokin kuvien perusteella ok.
moderndrummer88
05.08.2010 21:35:38
larwa: Onko tässä setissä hinta kohdillaan? http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=437733

Kyllä toi hyvä diili on.
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
Lucky 7
06.08.2010 03:03:00 (muokattu 06.08.2010 11:22:30)
henydrum: Koita kaljahiekkapuhallusta. Tuoppiin olutta, hyttysiä, tuhkaa, tomua, jne. Ota kulaus tuopista johon joku on karistanut ja jonne humalapäissään on hukkunut tusina hyönteistä, havaitse tämä nektarin valuessa suuhusi ja nanosekunnissa sylkäise kohti symbaalia.

Tai sitten annat sen jollekin todella happamalle tyypille, esim. minulle.

Ei anna ylpeys periks alkoholin väärinkäyttöön.. mä oon aina juonu joka tipan

Ajattelin vaan kun täälä noita pelle pelottomia on, ja kaikkee kokeillaan.
TÄ?
Sonormies
06.08.2010 16:48:50
larwa: Onko tässä setissä hinta kohdillaan? http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=437733

Hyvä diili. Jos olis setin tarvetta niin ostaisin pois.
Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit."
Vallu-Veke
06.08.2010 18:42:09 (muokattu 06.08.2010 18:42:40)
Lucky 7: Ei anna ylpeys periks alkoholin väärinkäyttöön.. mä oon aina juonu joka tipan

Ajattelin vaan kun täälä noita pelle pelottomia on, ja kaikkee kokeillaan.

Kahoppa se Hollmin sorvausjippo :)

Sun täytyy saada se pelti pyörivään liikkeeseen, jotta voit hioa sitä hiljaa, mutta varmasti. Esim.
Porakone ruustuukiin kiinni. Sopiva pultti teräksi, jonka väliin laitat sen pellin, kahden ruuvin väliin ja ruuvien ja pellin väliin kumin palat. Pora käyntiin ja eiku sorvaamaan. Tai ota hiekkapaperia ja sillä otat varovaisesti pintaa,....
Tai Ladan takapää pukkien päälle. Pelti kiinni takarenkaan vanteeseen sopivalla patentilla. Lada käyntiin ja nelosvaihde päälle. Klapi kaasupolkimen kiilaksi. Sorvaamaan.
Tai laita se vinyylilautaselle ja ala hiomaan oikein oikein varovaisesti hiekkapaperilla, niin, ettei moottori kyrvähdä,...
Tai hiomatahnalla käsin. Opit samalla karatea ja sinusta tulee voittamaton:
Wax on Wax off (Karate kid)
Lucky 7
07.08.2010 12:11:34
Vallu-Veke: Kahoppa se Hollmin sorvausjippo :)
Kyllä mä ton artikkelin kävin lukemassa, käytetää sitä konstia jossain muualla.

Sun täytyy saada se pelti pyörivään liikkeeseen, jotta voit hioa sitä hiljaa, mutta varmasti. Esim.
Porakone ruustuukiin kiinni. Sopiva pultti teräksi, jonka väliin laitat sen pellin, kahden ruuvin väliin ja ruuvien ja pellin väliin kumin palat. Pora käyntiin ja eiku sorvaamaan. Tai ota hiekkapaperia ja sillä otat varovaisesti pintaa,....
Tai Ladan takapää pukkien päälle. Pelti kiinni takarenkaan vanteeseen sopivalla patentilla. Lada käyntiin ja nelosvaihde päälle. Klapi kaasupolkimen kiilaksi. Sorvaamaan.
Virolaiset vei kaikki pihasta jo ennen -90-luvun puolta väliä
Tai laita se vinyylilautaselle ja ala hiomaan oikein oikein varovaisesti hiekkapaperilla, niin, ettei moottori kyrvähdä,...
Kyrvähti jo.
Tai hiomatahnalla käsin. Opit samalla karatea ja sinusta tulee voittamaton:
Wax on Wax off (Karate kid)

Ei tarvii, mä olen jo.

Tolla kirveen hamaralla jos rypyttäis sen reunan...
TÄ?
mattjuha
16.08.2010 18:18:41
Mitkä kierteet sopivat vintage Premiereihin? Onko se 7/32, joka on vissiin yleisin?
Velli
16.08.2010 18:28:05
zak69: Onko kenelläkään kokemuksia näistä butt-kickereistä eli jakkaraan ruuvattavista malleista? Ihan käyttökelpoinen peli basarin "monitorointiin" vai hieno lelu?

Itselläni ei ole kokemusta, mutta olen kuullut että ei tee hyvää alaselälle. Uskon tämän ja sen vuoksi en ole itse edes harkinnut moista.
Bacchus
16.08.2010 20:00:19
Velli: Itselläni ei ole kokemusta, mutta olen kuullut että ei tee hyvää alaselälle. Uskon tämän ja sen vuoksi en ole itse edes harkinnut moista.

Juu, ja persekin on seuraavana aamuna kipeä.
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
zak69
16.08.2010 21:59:45
Velli: Itselläni ei ole kokemusta, mutta olen kuullut että ei tee hyvää alaselälle. Uskon tämän ja sen vuoksi en ole itse edes harkinnut moista.

Oikeasti?? No onhan noissa vahvistimissa toki säädöt ettei tarvii täysiä ajaa sitä elementtiä, vaan sen verran että peffalla just tuntee. Eikä niin että kevyempi rumpali levitoi aina jokaisella basarin iskulla :D
Tietysti voi pitää paikkansakin tuo kipeytyminen kyllä, toisaalta jos ajattelee vaikka pyöräilijää niin ajaahan sekin kaikkien töyssyjen yli eikä niistä kai kummemmin selkä kipeydy. Nooh, halvalla olisi ollut tarjolla mutta taidetaan jättää väliin....
Case on aina niin tapauskohtainen juttu...
Speedy
20.08.2010 20:16:04

Laitoin tuonne sähköpuolellekkin, mutta kysytäänpä täälläkin jos jollain ois vinkkiä... eli,

Tarkoitus olisi trikata esim. joku splashin kokonen pelti.. Tai lähinnä saada siihen iskemällä signaali rumpukoneelle, joka soittaa luuppeja.. Olisiko ideoita miten tämän voisi toteuttaa?
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)