Dunga 16.03.2004 10:13:46 | |
---|
Detroit Cobras (laulajana entinen teurastaja/strippari-nainen, tyylinä garagerock blues sävytteillä, soittavat enimmäkseen mainioita covereita) The Bellrays (myös naislaulaja, rokkia muhkeilla soudeilla) The Dictators (New Yorkilaisbändi, hardrockia pienillä punk sävytteillä) The Replacements (Paul Westerbergin mainio punk poppoo, erityisesti ensimmäiset levyn tutustumisen arvoisia) Jon Spencer Blues Explosion (Bluesia erittäin rouheilla soundeilla ja mahtavan laulajan kera, kyllä Jon osaa! Erityisesti suosittelen levyjä Now I got worry ja Plastic Fang) Yes sir, jag är boogie. |
Hippie* 16.03.2004 10:53:32 | |
---|
En jaksa lukea kaikkia kirjoituksia joten en tiedä onko tätä mainittu: Maroon 5 ja Eskobar (vanha kylläkin). Maroon 5 on minun uusi rakkauteni! Ja kaikki jotka ehdottaa vanhoja artisteja; niitä ei kysytty, vaan uusia! |
Dunga 16.03.2004 10:58:38 | |
---|
joo, nyt ois kaikenmailman bändejä haussa rockia, vähän uudempaa bluesia, metallia(myös death- kelpaa, black- ei), kasaria, progea, heviä, bluesrockia melkeen mitä vaan, ehdotuksia? Kerro ne minulle! Melkeen mitä vaan...Ja muuten tuo Maroon5 on syvimmistä helvetin sopukoista kaivettu, sliipattu, saatanan kätyreistä koostuva bändi, jonka musiikkia voisi kuvata sanalla...kura. Anteeksi avautumiseni, mutta ei ole vähään aikaan tullut vastaan yhtä läpinäkyvän muovista kakkaa naamioituna musiikiksi. Yes sir, jag är boogie. |
Locrian 16.03.2004 11:06:44 | |
---|
Butthole surfers,Neds atomic dustbin,Massive Attack,KKane,Sparklehorse,Prong.... I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... |
Hippie* 16.03.2004 12:49:28 | |
---|
Melkeen mitä vaan...Ja muuten tuo Maroon5 on syvimmistä helvetin sopukoista kaivettu, sliipattu, saatanan kätyreistä koostuva bändi, jonka musiikkia voisi kuvata sanalla...kura. Anteeksi avautumiseni, mutta ei ole vähään aikaan tullut vastaan yhtä läpinäkyvän muovista kakkaa naamioituna musiikiksi. Tuo nyt oli vähän ilkeästi sanottu.. Itsehän pidän siitä aika paljon! Pyydettiin ehdotusta joten ehdotin.. Bah!! |
Dunga 16.03.2004 12:56:44 | |
---|
Tuo nyt oli vähän ilkeästi sanottu.. Itsehän pidän siitä aika paljon! Pyydettiin ehdotusta joten ehdotin.. Bah!! Kyllä, pyydän anteeksi. Pitäisi ehkä tutustua enemmän ennen kuin haukkuu, tosin se sinkkubiisi on jo niin raivostuttavaa materiaalia, ettei kiinnostusta pahemmin löydy. Yes sir, jag är boogie. |
Hippie* 16.03.2004 14:14:09 | |
---|
Kyllä, pyydän anteeksi. Pitäisi ehkä tutustua enemmän ennen kuin haukkuu, tosin se sinkkubiisi on jo niin raivostuttavaa materiaalia, ettei kiinnostusta pahemmin löydy. Kiitos! En minäkään vielä ole sinkkua pitemmälle päässyt. Muut kaksi biisiä on mukavan letkeitä vähän bluesin tyylisiä lurituksia. Jos vain mitään bluesista ymmärrän... |
C.F.D.T 16.03.2004 17:11:16 | |
---|
mun mielestä se sinkku on aika kovis.. jos se nyt on tää: cos it's getting harder and harder to breath! "You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One |
Dunga 16.03.2004 17:15:42 | |
---|
mun mielestä se sinkku on aika kovis.. jos se nyt on tää: cos it's getting harder and harder to breath! Kyllä, valitettavasti. Yes sir, jag är boogie. |
mikko1 16.03.2004 19:47:31 | |
---|
mun mielestä se sinkku on aika kovis.. jos se nyt on tää: cos it's getting harder and harder to breath! onko tuo tuo?! SE ON HIRVEÄ! "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir |
stickyfinger 17.03.2004 11:32:57 | |
---|
MTVnordicilla on pyörinyt nyt tässä lähiaikoina sellainen norjalainen bändi kun Span. Ko.orkesterin video-biisi: "Don´t think the way they do" kyllä kuulostaa h e l e v e t i n hyvältä. Ei ole tosiaan mitään uutta ja innovatiivista, mutta onpahan mukavaa hieman Foo Fightersiä muistuttavaa, melodista räime-rokkia. Pitänee varmaan käydä kaupassa kuuntelemassa. Shake your money maker! |
Kulkunen 17.03.2004 18:41:23 | |
---|
metallia(myös death- kelpaa, black- ei) Opeth? Meshuggah? Diablo (itse kuunnellut vasta vähän aikaa ja potkii lujasti kuin joku elukka joka potkii tosi lujasti)? Alamaailman Vasarat? Samael? Soilwork? Strapping Young Lad? Jos kaikki on jo tuttuja niin... kyynel. The downward spiral never ends. |
Opeth? Diablo, Samael? Strapping Young Lad? nuo ovat tuttuja. "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir |
mikko1 17.03.2004 19:51:19 | |
---|
mikä tuo alamailman vasarat on? "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir |
Nuuskamuikkunen 17.03.2004 21:36:32 | |
---|
mikä tuo alamailman vasarat on? Loistavaa musiikkia. Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta. |
mikko1 18.03.2004 09:19:27 | |
---|
Loistavaa musiikkia. minkätyylistä? "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir |
rautakiisu 18.03.2004 10:08:01 (muokattu 18.03.2004 10:09:53) | |
---|
Emperor, Agit Prop, Tulenkantajat.. Hasta la victoria siempre! |
Nuuskamuikkunen 18.03.2004 10:08:54 | |
---|
minkätyylistä? Nyt pistit pahan, mutta täytyy yrittää. Jos minä vain laitan jotain epämääräistä luetteloa mistä se on saanut vaikutteita jne. avant-garde/eurooppalainen folk musiikki/polkka ja bossanova komppeja heavy nopeudella/punk/...../ Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta. |
waldemarx 20.03.2004 19:32:11 | |
---|
Sunride kaikki o turhaa paitsi bisse. |
mikko1 20.03.2004 23:25:46 | |
---|
Sunride ei sitä, ei. "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir |