rintapek 30.07.2010 01:01:03 | |
---|
jakeni: Juuri näinä tunteina tarvitaan voimia,see you. May the voima be with you. One kind of music only - the good kind |
Komppia ikä kaikki 30.07.2010 02:47:51 | |
---|
Näin ja kuulin orkesterin keikalla. Kuulosti musiikilta. |
pekkajau 31.07.2010 02:13:07 | |
---|
Seinähullut on paras! Kyllä oli todella muikeaa istua silloin kuin istuin (en sano milloin) siellä Imatran kesäteatterissa. Hirveet kanikset päällä koko ajan ja itkua puski silmään koko ajan! Onneksi oli laajat aurinkolasit että voi olla silleen suomalaisittain "pokkana" koko ajan. Kiitos! |
Martso 01.08.2010 22:06:16 | |
---|
pekkajau: Seinähullut on paras! Kyllä oli todella muikeaa istua silloin kuin istuin (en sano milloin) siellä Imatran kesäteatterissa. Hirveet kanikset päällä koko ajan ja itkua puski silmään koko ajan! Onneksi oli laajat aurinkolasit että voi olla silleen suomalaisittain "pokkana" koko ajan. Kiitos! No oleppa kovasti hyvä! Mukava oli proggis ja haikeus on just nyt, kun se loppu. Jotenki tässä on vaan tullu mieleen, että vaikka tässä välillä on aika heikosti keikkaa, niin niiden hankkiminen musiikillisilla kompromisseillä on se asia mihin en halua alkaa. |
pekkajau 01.08.2010 22:41:49 (muokattu 02.08.2010 00:22:25) | |
---|
Martso: No oleppa kovasti hyvä! Mukava oli proggis ja haikeus on just nyt, kun se loppu. Jotenki tässä on vaan tullu mieleen, että vaikka tässä välillä on aika heikosti keikkaa, niin niiden hankkiminen musiikillisilla kompromisseillä on se asia mihin en halua alkaa. Tuo esitys oli niin hyvä että se pitäisi saada tulevana kaamosaikana tienpäälle. Varmaan aika mahdoton ajatus mutta kuitenkin voisi ihan hyvin viedä vuoren sen Muhamedin luo! Kiitos kovasti! Oli hienoa kun ne vanhat "legendat" heittäytyivät kanssa niin täysillä! Kyllähän tuo esitys voisi pyöriä jossain komediatettarissa vaikka koko kauden ihan hyvin niiden kevyiden komedioiden sijasta! Ihan vaan silleen ideana. Tai miksei myös kunnon vanhanajan televisioteatterieistyksenä? Tai jotain? Kai sillä Sajakorvella olisi kaikki välineet vaikka minkä tekemiseksi. Mutta erittäin suuret kiitokset joka tapauksessa! Se esitys oli mitä liikuttavin! t.pekka |
Tankero 02.08.2010 00:05:57 | |
---|
Martso: No oleppa kovasti hyvä! Mukava oli proggis ja haikeus on just nyt, kun se loppu. Jotenki tässä on vaan tullu mieleen, että vaikka tässä välillä on aika heikosti keikkaa, niin niiden hankkiminen musiikillisilla kompromisseillä on se asia mihin en halua alkaa. Mutta minkäs teet. ;) Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon |
pekkajau 02.08.2010 00:30:50 (muokattu 02.08.2010 00:35:00) | |
---|
Tankero: Mutta minkäs teet. ;) Kyllä kansa tietää! Ei muuta kun lisää puuta vain kiukaaseen! 7 seinähullua on kansallinen aarre! Jonkunhan täällä on se hauska järjestettävä ja se sujuu teiltä jos keltä! Iso remmi vaan päälle pojat! Teitä jos keitä tarvitaan!!!! |
Kukko 02.08.2010 11:36:20 | |
---|
Täytyypä kehua Royal-trioa. Todella mukavaa kuunneltavaa. Kaikki vimpan päälle ammatti-miehiä. Hyvä kappalevalikoima, loistavat sovitukset ja mukavia tyyppejä. Saa moni isompikin bändi pistää parastaan.. "Kitarakoulu viisivuotiseksi"
-Minä- |
artope 08.08.2010 16:57:44 | |
---|
ISOT kehut eiliselle kosketinvelhotuuraajalle Naantalista. Soitti taittui niin että itseä hävetti. Ja hyvät jutut nauratti!!! "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
jakeni 14.08.2010 01:22:22 | |
---|
Kävimme tsekkaamassa kesäteatteria Valkeakoskella:Pirkko&Åke...ja olihan se ihan kiva. Illan nupiksi kuuntelimme Markku Laamasta, Kirjaksen tanssilavalla ja onhan hän hyvä laulaja: 60V. Bändi täynnä hahmoja,GREAT!!! Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
half 14.08.2010 02:49:25 | |
---|
jakeni: Kävimme tsekkaamassa kesäteatteria Valkeakoskella:Pirkko&Åke...ja olihan se ihan kiva. Illan nupiksi kuuntelimme Markku Laamasta, Kirjaksen tanssilavalla ja onhan hän hyvä laulaja: 60V. Bändi täynnä hahmoja,GREAT!!! Oot Sie täyel järel? |
Ukko 14.08.2010 10:43:16 | |
---|
half: Oot Sie täyel järel? Hiukka huolestuttavalta kuulostaa. COVS jäsen nro 6 |
jon lord 14.08.2010 11:47:46 | |
---|
jakeni: Kävimme tsekkaamassa kesäteatteria Valkeakoskella:Pirkko&Åke...ja olihan se ihan kiva. Illan nupiksi kuuntelimme Markku Laamasta, Kirjaksen tanssilavalla ja onhan hän hyvä laulaja: 60V. Bändi täynnä hahmoja,GREAT!!! Oliko "Laapotti" siellä keikalla? Ja Jylppy bassossa?? No Eki hoiteli kitaratontin. Itse olin juuri Gospel keikalla loman aikana ja nyt lähden yhdet hääsoitot soittamaan, loman aikana. COVS jäsen N.o 3 |
jakeni 14.08.2010 12:48:15 | |
---|
jon lord: Oliko "Laapotti" siellä keikalla? Ja Jylppy bassossa?? No Eki hoiteli kitaratontin. Itse olin juuri Gospel keikalla loman aikana ja nyt lähden yhdet hääsoitot soittamaan, loman aikana. Näin oli hommat...mukavia jätkiä,kaikki. Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
isojussi 14.08.2010 22:54:15 | |
---|
Aisa ja Mäkki heittivät kyllä tänään sen tason keikan, notta ristus! Kaunista, syvällistä ja taitavaa. Upeasti esitettyjä upeita tulkintoja. Tippaa pukkas välistä linssiin. Huikee veto. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Deccho 15.08.2010 10:52:07 (muokattu 15.08.2010 10:53:13) | |
---|
Toivottavasti foorumi on oikea ja viesti menee perille. Oulu. Kummipojan häät (Seurahuone). Paikalle tullessa huomasin mainoksen 'Mustana plays Santana & Evergreens'. Vaimolle sanoin tuo täytyy tarkistaa. Paikka oli siinä uuden Seurahuoneen vieressä (kaljalaskusta päätellen Petrelli). Häistä lähdettyämme ja Radissonissa huilattuamme menimme kuulolle ja kannatti: Brassisektioineen kaikkineen erinomainen bilebändi. Väkeä oli k.o. kapakassa niin paljon, etten ole moista nähnyt. Ja loistavat soittajat. Kiitoksia musiikista. |
ebs 15.08.2010 11:22:24 | |
---|
jon lord: Oliko "Laapotti" siellä keikalla? Ja Jylppy bassossa?? No Eki hoiteli kitaratontin. Itse olin juuri Gospel keikalla loman aikana ja nyt lähden yhdet hääsoitot soittamaan, loman aikana. Ja hyvin hääsoitot soititkin. Kiitos:-) |
omarklah 15.08.2010 16:03:28 | |
---|
isojussi: Aisa ja Mäkki heittivät kyllä tänään sen tason keikan, notta ristus! Kaunista, syvällistä ja taitavaa. Upeasti esitettyjä upeita tulkintoja. Tippaa pukkas välistä linssiin. Huikee veto. Komp! Hyvin lauloivat ja soittivat. Ekstiätuanoikato... |
omarklah: Komp! Hyvin lauloivat ja soittivat. Jåå mä totesin saman asian tasaan vuosi sitten kun olivat esiintymässä "Täydenkuuntärskyissä" täällä meillä. G strings are for strippers |
Epämuusikko 15.08.2010 20:11:57 | |
---|
Täytyy kehaista ryhmää jossa olin tuuraamassa. Teen "normaalikeikkoja" siinä määrin vähän ja epämääräisesti, että Todella Toimivan kokoonpanon (musiikissa ja sen ulkopuolella) osana oleminen on luksusta. Kiitos koko bändille kahdesta hienosta keikasta eilen ja toissapäivänä. Porukkahan oli www.makeitshake.fi/I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |