plikk 23.12.2009 00:10:58 | |
---|
Tuoreen höyläkaljun takia pitkätukat meinasi vetää turpaan koska olen kuulemma natsi :) Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa! |
radon 15.01.2010 13:40:16 | |
---|
"Mikä sulla on päässä?" |
Wolfhound 27.01.2010 19:20:04 | |
---|
Naapurinrouva kertoi jonkun toisen rouvan (lasten) koulun pihalla heittäneen: "oh, you mean the dad with the gorgeous hair" ...vaaleahko, tikkusuora ja puoliselkään - paikalliset kun on enimmäkseen tummiä, käkkärähköjä ja äijät jo kolmekymppisinä harmaantuneita... Vähän on "mixed-feelings": ehkä mä mieluummin kuitenkin oisin "handsome" kuin "gorgeous" ;) |
nappero 28.01.2010 08:24:52 | |
---|
Wolfhound: Naapurinrouva kertoi jonkun toisen rouvan (lasten) koulun pihalla heittäneen: "oh, you mean the dad with the gorgeous hair" ...vaaleahko, tikkusuora ja puoliselkään - paikalliset kun on enimmäkseen tummiä, käkkärähköjä ja äijät jo kolmekymppisinä harmaantuneita... Vähän on "mixed-feelings": ehkä mä mieluummin kuitenkin oisin "handsome" kuin "gorgeous" ;) Nyt meni vähän ohi. Terve ja heipähei! |
Wolfhound 28.01.2010 11:22:14 (muokattu 28.01.2010 11:28:57) | |
---|
nappero: Nyt meni vähän ohi. Aiheesta/otsikostako? Niin joo, eihän tää mun "tikkusuorat hiukset ponnarilla" mikään "pehko" ole ;) Vai selventäiskö jos lisään: että mä olen siis pian nelikymppinen neljän lapsen isä, asun Suomesta katsoen ulkomailla ja olivat nuo rouvat keskenään jotain meidän perheestä puhuneet. |
nappero 28.01.2010 13:57:12 | |
---|
Wolfhound: Aiheesta/otsikostako? Niin joo, eihän tää mun "tikkusuorat hiukset ponnarilla" mikään "pehko" ole ;) Vai selventäiskö jos lisään: että mä olen siis pian nelikymppinen neljän lapsen isä, asun Suomesta katsoen ulkomailla ja olivat nuo rouvat keskenään jotain meidän perheestä puhuneet. Ei, kun tuo kirjotusasu yms. vähän noin aamulla hämäsi eikä oikein saanut tolkkua mitä hait takaa. Nyt sai jo paremmin selvää. :) Terve ja heipähei! |
Charge 19.02.2010 17:13:37 | |
---|
Näyttä kuulemma uuniluudalta. Kiitos vaan, rakas kummitätini... Xena's da bomb |
Kummiseta 21.02.2010 14:34:08 | |
---|
Ukkeli: Teilläkin on näköjään palkat tippunu! Minä: Häh!? kuin nii? Ukkeli: Ku ei oo jätkillä varaa käydä parturissa enää! Karvat on perkele olkapäille! Äijä laukoi kaikkea muutakin hauskaa kommenttia kaikesta mahdollisesta, näin hauskoja asiakkaita on harvoin, tai asiakkaita joilla on noin hyvä huumorintaju. |
Tjero 24.02.2010 19:06:19 (muokattu 24.02.2010 19:12:28) | |
---|
Kaverin kertomaa, kun meni hissiin. Hississä oli poika ja pojan äiti. Yht' äkkiä poika kysyy äidiltään: "Äiti, mikä toi on?" ja äiti vastaa: "Se on poika." Oli kuulemma aiheuttanut pienehkön repeämisen. :) E: Ois varmaa kuulunut tohon ulkonäkö-ketjuun, mutta pitkät hiukset oli tässäkin tapauksessa osallisina. Jäsen #75428.
"When I'm in the rock band, I'm gonna make a cool, mellow song. Then in the middle I'll stop and announce this part is just to be an asshole to people playing Guitar Hero and then flail wildly on the string for 30 second." |
ohyeahiguess- 27.02.2010 00:53:25 | |
---|
Faija sanoi eilen: "Takahiukses on ku kanan persus" - Ohyeahiguess |
Nasty_Suicide 05.03.2010 02:01:54 | |
---|
Näin kaverin pitkäst aikaa ja heti ku nähtii se katto mun lettii ja sano: "ootsä tosissas?". If you worry, you die. If you don't worry, you die. So why worry? |
tepeh 08.03.2010 18:56:58 | |
---|
Viime viikolla kuulin tällasta... "Eiks sua yhtään häiritte, ku tuntuu koko ajan et ois lakki päässä?" Ja tänään "Noi sun hiukset on kivat" Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
Ironica 13.03.2010 22:42:08 | |
---|
Ala-asteella: "Noissa sun hiuksissa olevalla rasvalla vois paistaa kananmunia" |
Super-Jari 15.03.2010 17:00:10 | |
---|
"Miten sitte kun sinä haluat nuo pois?" Niin, miten sitä yleensä tehdään hiusten kanssa jos ne haluaa pois? "Ei kai noita saa pestyä mitenkään?" Joo, ei niin. Olen kuullut huhua että esim pesuaineet soveltuisivat tähän. |
Karipiirto 17.03.2010 03:11:58 | |
---|
Beatles ja "Se yksi niistä Jonas Brothersin tyypeistä" On ollut aika suosittuja. Lisäksi aiemmin syksyllä mua kuvailtiin MacGyveriksi sekä Tom Cruiseksi. Vois varmaan käydä tekees itelleen jotain. :D "Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä. |
karosixx 27.03.2010 00:09:55 | |
---|
riikinkukoksi minua nykyyään kutsutaan.. : d |
Fonisti97 15.08.2010 11:53:03 | |
---|
-Onks toi peruukki? -ei?? -jaa näyttää vaan ku se on niin pitkä. |
tepeh 15.08.2010 17:28:55 | |
---|
Ihmettelevät, eikö mulla oo kuuma tän tukan kanssa. No, ei erityisemmin. Ihmeellistä sinänsä, tai sitten oon vaan tottunu tähän luomulakkiin. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
papitsu 15.08.2010 17:33:28 | |
---|
tepeh: Ihmettelevät, eikö mulla oo kuuma tän tukan kanssa. No, ei erityisemmin. Ihmeellistä sinänsä, tai sitten oon vaan tottunu tähän luomulakkiin. Minkälainen pehko sinulla sitten on? Minulla on nimittäin jatkuvasti aivan sairaan kuuma tämän vapaakasvatetun takkutukan kanssa, vaikka melko ohutta hiusta onkin. Täytyy helteillä vetää ylös takaraivolle nutturalle, että helpottaa yhtään. Ja mitäs mitäs. Eräs venäläinen kaveri heittää aina läppää Bob Marleysta ja marijuanasta. Heitän takaisin ryssäläppää. Kaikki ovat iloisia. Mielipiteeni on fakta. |
papitsu: Minkälainen pehko sinulla sitten on? Ei minkään muotoinen, paksu, pitkä, takkupesäke. Tosin enää ei oo kovin takkunen. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |