Aihe: The Expendables (III) - upeimmat Gibsonin hauikset ikinä
1 2 3 4 516 17 18 19 2074 75 76 77 78
papitsu
15.08.2010 06:14:45
Hetfield: Van Dammelle oli kuulemma Stallone soittanut, mutta mies jäi empimään, joten uutta puhelua ei enää tullut.

Jossain oli, että Van Dammen mielestä hänelle suunnatussa roolihahmossa ei ollut tarpeeksi sisältöä. Mikä on sinällään tosi hauskaa, muutaman Van Dammen elokuvan nähneenä.
Mielipiteeni on fakta.
myrtonen
15.08.2010 10:51:15
Rourken hempeily meinasi pilata meiningin, mutta kenties toi jotain syvyyttä leffaan. Huikeita action-pätkiä, ja kliseitä oli enemmän kuin voi kuvitella. Parhaat one-linerit olivat tietenkin Arskalla, muiden hahmojen sutkautuksilta olisin odottanut vähän enemmän.

Plussaa vielä jämäkästä avauskohtauksesta, miinusta "juonesta". Mutta mitäpä turhista, kuten juonesta, tähtiä antaisin:

6/5
En oo nähny yhtään tällaista tapausta. Oikeesti.
Röntgen-Jeesus
15.08.2010 13:19:58

Meadow: Jotain akkojakin siinä oli, mikä vähän ärsytti. Kun miehet rupeaa hommiin, siinä on naiset vaan tiellä.

Onneksi oli myös Steve Austin pitämässä jöötä.
Rob Halford on homo.
Tande
15.08.2010 15:15:56
Vaikka elokuvaa mainostaessa on korostettu, että kaarti on koossa ensimmäistä ja ainoaa kertaa, kyseessä on silti pitkästä aikaa elokuva, josta haluaisin nähdä jatko-osan. Paremmaksi on kuitenkin hankala pistää..
Anteeksi.
Rhesus
15.08.2010 19:04:55
Noo.. Miten tää on sitten menestynyt?
Bluesmies
15.08.2010 19:54:29
Rhesus: Noo.. Miten tää on sitten menestynyt?

Loistavasti.
Thet
15.08.2010 20:07:18
Rhesus: Noo.. Miten tää on sitten menestynyt?

Eiköhän se oo itsestäänselvyys.

Salillakin jotkut tätä hehkuttivat. Hitto vasta ens viikonloppuna pääsee kattomaan.
"A lie is just a great story that somebody ruined with the truth "
Peoplez
15.08.2010 20:22:43
En oikein tiedä mitä tästä elokuvasta pitäisi sanoa. Silloin kun kävelin teatterista Rambo nelosen jälkeen, minulla oli fiilis että olen juuri nähnyt maailman parhaan elokuvan. Nyt ei sellaista tullut. Eniten harmitti joidenkin toimintakohtausten sekavuus ja jopa tylsyys. Toisaalta sitten hyviäkin hetkiä löytyi paljon.

Periaatteessa tässä elokuvassa oli kaikki huonoa: tarina, dialogi, hahmot, näyttely, kuvaus, efektit, musiikki myös(paitsi ne muutamat rock-klassikot).

Mutta kyllä pelkästään teräskunnossa olevan Syltyn katseleminen riitti tämän elokuvan olemassaolon oikeutukseen. Ja Dolph Lundgren oli myös mahtava.
CountX
15.08.2010 20:47:21
CountX: http://www.nelonen.fi/uutiset/viihd … ttimarkkinoille-leffaa-sensuroitiin

Lainaan itseäni linkin verran.
Kertokaas nyt, oliko tuo puukotus kohta leikattu pois meillä?
"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
Peoplez
15.08.2010 22:09:13
CountX: Lainaan itseäni linkin verran.

No en oo ihan varma. Siinä oli yks kohtaus missä kyllä syltty puukottaa ja veri lentää, mutta niskaosumaa en muista. Voi olla että se on leikattu, Suomessakin leffa oli vain K-15.
Kulkunen
15.08.2010 22:31:41
Peoplez: En oikein tiedä mitä tästä elokuvasta pitäisi sanoa.

Periaatteessa tässä elokuvassa oli kaikki huonoa: tarina, dialogi, hahmot, näyttely, kuvaus, efektit, musiikki myös(paitsi ne muutamat rock-klassikot).

Tähän pitää yhtyä. Jotkin asiat olivat jopa häiriöksi asti pielessä, mutta eipä tuota silti osaa paskanakaan pitää. Krapulaviihteeksi ihan osuvaa, jotkut vitsitkin jopa upposivat. Ihan kiva.

3/5
The downward spiral never ends.
ysäri
16.08.2010 00:38:57

Peoplez: Periaatteessa tässä elokuvassa oli kaikki huonoa: tarina, dialogi, hahmot, näyttely, kuvaus, efektit, musiikki myös(paitsi ne muutamat rock-klassikot).

Mutta kyllä pelkästään teräskunnossa olevan Syltyn katseleminen riitti tämän elokuvan olemassaolon oikeutukseen. Ja Dolph Lundgren oli myös mahtava.

Dolph Lundgrenin suoritus oli kyl heikointa, mitä olen keneltäkään vähään aikaan nähnyt. Dialogi oli överihäpäriä, Mickey Rourken Bosnia-tarina?

Ei odotukset mitään älyttömiä ollu, mut toi ei toiminu oikeen millään tasolla. Parasta oli Arnoldin ja Brucen kohtaus, mut siinäkin juttujen taso jäi aika heikoks.

Haluun rahat takas.
Antti1
16.08.2010 00:44:06
ysäri: Haluun rahat takas.

Haluut dunkkuun kans? ;)
Age quod ages.
Peoplez
16.08.2010 08:33:08
ysäri: Dolph Lundgrenin suoritus oli kyl heikointa, mitä olen keneltäkään vähään aikaan nähnyt. Dialogi oli överihäpäriä, Mickey Rourken Bosnia-tarina?

Näh mun mielestä Dolph oli roolissaan täydellinen :D Sen sijaan joku Jet Li oli pihalla kuin lumiukko eikä istunut hommaan ollenkaan. Ja joo aika hämmentävää että tommoseen leffaan heitetään sitten kohtaus missä oikea näyttelijä Rourke hempeilee kyyneleet silmissä. Sen jälkeen lähdetäänkin tappamaan parisataa tyyppiä ja juodaan kaljat sen päälle.

Mutta onneksi elokuvassa oli tarpeeksi hyviä hetkiä jotta plussan puolelle päästiin.
krautio
16.08.2010 13:26:17

Mä olin vähän pettynyt tuohon leffaan ja sen markkinointiin. Kuvittelin, että vanhat kasarijyrät laittavat yhdessä puoli maapalloa matalaksi, mutta ihan lopulta se paljastuikin normaaliksi Stallonen tähdittämäksi leffaksi. Muut olivat siinä aika statistin rooleissa ja erityisesti Arskan ja Willisin hommaaminen yhteen kohtaukseen oli aika tyhjänpäiväistä.

Muutama räjäytyskohta oli ihan ok, mutta leffassa oli liikaa nyrkeillä ja jaloilla mätkimistä sekä yksi todella keskinkertainen takaa-ajokohtaus autoilla. Alun lentokonekohtaus sekä lopun "sota" olivat sitä mitä leffalta odotin, mutta ne eivät pelastaneet koko pätkää.

Juontahan ei näissä leffoissa kannata alkaa ruotimaan, mutta tässä se oli NIIN HUONO, että se pakostakin vaikutti lopputulokseen.

Sinänsä harmi, koska Syltyin viimeisimmät Rockyt ja Rambot olivat erittäin positiivisia yllätyksiä. Tämä oli kyllä vuoden pahin pannukakku.
Hey Ho, Let's Go!
sepeli
16.08.2010 15:53:37
CountX: Lainaan itseäni linkin verran.

Olihan tuossa ainakin yks kohta missä Stallone pyöritteli jonkun pahiksen kurkkuun iskettyä veistä niin että veri lensi ja rutina kuului. Tapahtui elokuvan loppupuolella siellä kartanon "kellarissa." Useita sekunteja tuo kesti. Hieno kohtaus. Mutta ei mun mielestä kyllä niskastapäin iskenyt. Voi olla että näin väärinkin.

Elokuva oli muuten kyllä railakas kaikkien taiteen sääntöjen mukaan tehty toimintaveivaus, joka parhaimmillaan miellytti kyllä täysillä. Ehkä vähän enemmän olis överiksi voinut vetää hommia, esim. alkukohtauksessa oli loistava meininki. Hyvä pätkä kuitenkin, kunnon vanhanajan toimintaa.

Machetea odotellessa.
EVERYBODY DANCE LIKE THERE'S ASS IN YOUR PANTS!
Bluesmies
16.08.2010 16:39:51
Tunnin kuluttua olen hieman parempi ihminen.
Peoplez
16.08.2010 16:56:50
krautio:
Muutama räjäytyskohta oli ihan ok, mutta leffassa oli liikaa nyrkeillä ja jaloilla mätkimistä sekä yksi todella keskinkertainen takaa-ajokohtaus autoilla.

Joo se takaa-ajo oli kyllä huonoimmin kuvatuista/leikatuista kohtauksista mitä oon koskaan nähnyt. Mutta toisaalta jotenkin perverssillä tavalla sanon senkin hymy suussa. Eiköhän tästä elokuvasta jonkin sortin klassikko tule.
Teksu
16.08.2010 18:58:11
Rourken riipivästi esittämä Bosnia-tarinahan oli koko tarinan primus motor, juuri sen takia Barney Ross lähti sitten sitä eukkoa pelastamaan, samalla 'pelastamaan itsensä.'

Tässä kun on ehtinyt leffaa viikonlopun yli sulatella ja on päässyt yli pahimmasta ensihuumasta niin ei voi kuin todeta että aivan saatanan kova elokuva ja ***** viisi tähteä.
Ampumahiihto on hieno laji. Tykkään ampua ohi ja itkeä itseni uneen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)