Aihe: apua kitaran valikoinnissa..
1 2
Juicy
14.08.2010 01:49:28

No tuota, mulla olis kaupan RR3 saksalaisella OFR:llä...
Ostakaa Mesa, pedaalit tai edes Jackson!? | Juicylle jallua juotetaan, sairasauton paareilla kannetaan. Ei Juicy-boyn maksa kauaa kestä, Vaseliinia jaettukyrpae roloem. -Räbbänä
mattim
14.08.2010 22:14:04

Juicy: No tuota, mulla olis kaupan RR3 saksalaisella OFR:llä...

Myy osina

Matti
Palo on rajoitettu kivijalkaan/Väärin sammutettu
Juicy
15.08.2010 01:07:38

mattim: Myy osina

Matti

Itseasiassa kitara on jo myyty, kaikki härpäkkeet mukana. =)
Ostakaa Mesa, ja ehkä jopa pedaalit!? | Juicylle jallua juotetaan, sairasauton paareilla kannetaan. Ei Juicy-boyn maksa kauaa kestä, Vaseliinia jaettukyrpae roloem. -Räbbänä
DZN
15.08.2010 10:26:37
palikkamies: olen soittanu kohta 1.5 vuotta, olen ollut kohta vuoden bändissä ja ajattelin nyt uutta (mielellään metalliin soveltuvaa) kitaraa etsiä hinta luokalta 250€-400€.. floikka talla olisi ovela, vaan olen kuullut etteivät noissa halvemmissa kitaroissa pidä virettä tai vastaavaa..

tällä hetkellä olen katsellut tälläistä
http://www.thomann.de/fi/bc_rich_nt_jrv_onyx.htm
osaako kukaan sanoa mitään kitarasta? itse en täältä korvesta pääse kovin usein isompiin musiikkiliikkeisiin joten löytyykö testanneita?

Juu, anna palaa. Kitara on ihan pätevä peli ja tarjous hyvä. Hardware on ihan ok ja varmaan tuo jo soikin jonkin verran. Mikeistä en osaa sanoa oikeastaan mitään. Mutta tosiaan, hinta ja laatu kohtaa varmasti tuon kanssa. Koreasta alkaa nykypäivisin tulla jo ihan oivallista laatua. Varmasti siis ihan kunnon kitara.

B.C.Richeissä nuo kaulat eivät sitten ole sieltä ohuimmasta päästä. Se saattaa aiheuttaa vähän totuttelua ensi alkuun. Ei tosin huolta, ei tuo nyt mikään halko vielä silti ole.
Aka. Dino and 6077dino
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)