Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Monster Cable
1 2 3
the-Antero
13.08.2010 12:47:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei, tiättekö että tuoko kukaan näitä Suomeen? Eli saako jostain Suomalaisesta liikkeestä ostettua näitä. Ei jaksais T-kaupasta tilailla vaan paria piuhaa.
 
Tänx
 
defunct
13.08.2010 13:13:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maahantuojana taitaa olla AH Hifisystems, mutta eipä kyllä tarkempaa tietoa itse liikkeistä mistä sellaista löytys. Gigantista irtois Monsterin antennikaapelia kyl, mut.. Sitä tuskin haettiin tässä postauksessa :P
 
"Sata se on saatana, mitä sitä kyselemään."
LaXu
13.08.2010 13:13:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ylihintasta paskaahan nuo keskimäärin on. Turha niitä on metsästää.
 
HTMono
13.08.2010 13:22:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LaXu: Ylihintasta paskaahan nuo keskimäärin on. Turha niitä on metsästää.
 
Komp komp. Jos kitarakäyttöön jne metsästät piuhaa niin Neutrik/Cordial on varma valinta.
 
Fake Noir --- If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to sort it out for themselves.
tracyjacks
13.08.2010 22:55:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LaXu: Ylihintasta paskaahan nuo keskimäärin on. Turha niitä on metsästää.
 
Aivan totta!
 
Son, your ego is writing checks your body can't cash!
Simo78
13.08.2010 23:06:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HTMono: Komp komp. Jos kitarakäyttöön jne metsästät piuhaa niin Neutrik/Cordial on varma valinta.
 
Mä kanssa kääntymässä piuhahifistelystä perusnarujen pariin. Eipä mun korvat ole huomanneet riittävän suurta eroa, jotta mun kandeis hifistellä...
 
the-Antero
14.08.2010 13:55:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä eroa sitten noissa Neutrik/Cordial on verrattuna Monsteriin? Molemmat on tyyriitä?Onko muuta, monsterissa on kullatut päät.
 
mattim
14.08.2010 15:51:57 (muokattu 14.08.2010 15:56:04)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the-Antero: Mitä eroa sitten noissa Neutrik/Cordial on verrattuna Monsteriin? Molemmat on tyyriitä?Onko muuta, monsterissa on kullatut päät.
 
Neutrik/Cordial piuhat ovat hyviä ja kohtuuhintaisia.
 
3m http://www.thomann.de/fi/cordial_cti_3_ppsw.htm 9,8€
6m http://www.thomann.de/fi/cordial_cti6pp_sw.htm 12,80€
 
Monstereissa on hienot pakkaukset ja kuoret.
 
Matti
 
Palo on rajoitettu kivijalkaan/Väärin sammutettu
duc
14.08.2010 15:55:54 (muokattu 14.08.2010 16:02:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the-Antero: Mitä eroa sitten noissa Neutrik/Cordial on verrattuna Monsteriin? Molemmat on tyyriitä?Onko muuta, monsterissa on kullatut päät.
 
Ei kitarapihoissa kyllä taida kovin usein olla kontaktien hapettumisesta johtuvia ongelmia, mekaaninen kestävyys on paljon tärkeämpi homma. Ja siinä ei päiden kullituksesta ole hyötyä...
 
edit: ja kun ei osta Monstereita niin ei tue niitä markkinoinnin kusipäitä joiden mielestä rokin soittamiseen kitaralla vaaditaan yhdenlainen kaapeli, basson soitteluun toisenlainen ja jazzikitaralle kolmas...
Zeeboo
14.08.2010 16:00:58 (muokattu 14.08.2010 16:04:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the-Antero: Mitä eroa sitten noissa Neutrik/Cordial on verrattuna Monsteriin? Molemmat on tyyriitä?Onko muuta, monsterissa on kullatut päät.
 
Käytännössö on aivan yhdentekevää, mitä metallia liittimien kosketinpinnat ovat. Kunhan ovat johtavia. Itse en ole keksinyt audikäytössä kultaukselle muuta merkitystä, kuin kosmeettisen.
 
Sama homma johtimen kanssa. Kunhan on mekaanisesti kestävä, eikä ole mikrofoninen, eikä mene helposti sykkyrään. Audiotaajuuksilla vähähappisuudesta yms. ei ole minkäänlaista iloa. Vaikka mainosmiehet mielellään muuta väittävät.
 
White men can't Monk
SirElwood
14.08.2010 16:04:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zeeboo: Käytännössö on aivan yhdentekevää, mitä metallia liittimien kosketinpinnat ovat. Kunhan ovat johtavia. Itse en ole keksinyt audikäytössä kultaukselle muuta merkitystä, kuin kosmeettisen.
 
Minäkään en oikein tuota kultausta ymmärrä, silti niitä jotkut kovasti haluavat. Hopea olisi sitäpaitsi paljon parempi sähkönjohde.
 
Zeeboo
14.08.2010 16:05:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SirElwood: Minäkään en oikein tuota kultausta ymmärrä, silti niitä jotkut kovasti haluavat. Hopea olisi sitäpaitsi paljon parempi sähkönjohde.
 
Näinpä. Hanakka on vaan hopea oksidoitumaan. Vaikka, onhan tuotakin vastaan konsteja.
 
White men can't Monk
LaXu
14.08.2010 16:13:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, Monster kaapeleissahan ainoa asia mikä maksaa on markkinointi. Laadullisesti ne ovat tyystin peruskamaa eivätkä allekirjoittaneen kokemuksien mukaan edes kestävää sellaista. Monsteria yhtiönä on syytä myös boikotoida paskamaisten lakihaasteiden takia (ovat haastaneet oikeuteen about kaikki mahdolliset yhtiöit joiden nimessä on Monster vaikka eivät olisi edes samalla alalla).
 
Cordialin piuha Neutrikin liittimillä on jees, samoin Klotzin piuhat ovat olleet hyviä ja niitä sai ainakin yhdessä vaiheessa varsin hyvään hintaan Soundatasta.
 
masterhat
14.08.2010 20:47:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mut monsteris on ne vibat!
 
jos paaluu löytyy, niin ilman muuta monsuu tiskiin!
 
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
Väsykäsi
14.08.2010 21:12:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nuo Monsterin Hard Rock piuhat aiheuttivat "mitä ***tua?" -reaktion. Kauheat puheet siitä kuinka näillä piuhoilla saa Sen rokkisoundin.. joo-o.. Cordialia täälläkin kannatetaan. Mulla on ollut 3 vuotta yhdet piuhat ja pelittävät vieläkin moitteetta, kun muut piuhat ovat matkan varrella hajonneet. Käytössä ollut vähän kaikkea.
 
Minä kohta kaivelen osani esille ja sitten jattikyrpae heiluem! -Karvamammutti
hapan
14.08.2010 22:29:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

masterhat: mut monsteris on ne vibat!
 
jos paaluu löytyy, niin ilman muuta monsuu tiskiin!

 
Sinä varmasti tilaat kahvinkin sinapilla, jos se vaan on kallista ja rahaa löytyy.
 
mattim
14.08.2010 22:34:44 (muokattu 14.08.2010 22:36:48)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hapan: Sinä varmasti tilaat kahvinkin sinapilla, jos se vaan on kallista ja rahaa löytyy.
 
Masterhatilla tais jäädä humiot laittamatta ...
 
Monster kitara kaapelit eivät ole mielestäni hintansa arvoisia eeeei
 
Matti
 
Palo on rajoitettu kivijalkaan/Väärin sammutettu
tracyjacks
18.08.2010 15:05:32 (muokattu 18.08.2010 15:06:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitarapiuhoista poiketen... Monster myy myös HDMI-kaapeleita kullattuina, koska kuvanlaatu muka paranee. Tämä kuitenkin todettu/todistettu, että 5e peruskaapelilla ja 50e Monsterilla ei ole minkäänlaista eroa kuvanlaadun kannalta. Kyllä sitä Monsteria ihan syystä voi boikotoida.
 
Itse en ole huomannut mitään eroa ihan perus halpispiuhassa ja Monsterin piuhassa esim. pedaalikäytössä, kun tuollaista olen kokeillut. Itse teenkin nykyään kaikki piuhat itse niin saa tehtyä just sellaiset kun haluaa. Neutrikia tulee käytettyä itse ja se on osoittautunut omaan käyttöön parhaalta, vaikka eihän noissa soundillisesti eroa olekaan.
 
Son, your ego is writing checks your body can't cash!
Twinkle
18.08.2010 19:48:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no ei sitä kultausta signaalin johtamisen takia sinne laiteta vaan nimenomaan estämään korroosiota. Sen kultauksen funktio tuntuu olevan monelta hukassa etenkin kun sitä niin innokkaasti yhdistetään markkinoinnissakin nimenomaan äänenlaatuun.
 
tracyjacks
18.08.2010 19:50:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Twinkle: no ei sitä kultausta signaalin johtamisen takia sinne laiteta vaan nimenomaan estämään korroosiota. Sen kultauksen funktio tuntuu olevan monelta hukassa etenkin kun sitä niin innokkaasti yhdistetään markkinoinnissakin nimenomaan äänenlaatuun.
 
Mutta eipä niistä silti sen korroosioneston takia kannata mitään ylihintaa maksaa sen takia, että siinä lukee Monster. Ei varmaan ollut pointtisi, mutta sanoinpa vaan ohimennen. :)
 
Son, your ego is writing checks your body can't cash!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «