Liian vähälle käytölle jäänyt Fenderin FR Classic-strato, syynä mikkien tehottomuus ja "mitättömyys". Tälläkin hetkellä tallamikki on säädetty korkeammalle, mutta kun ei niin ei. Tuolla kepillä ois tarkoitus veivata sellasta hard rockin tynkää (a'la 80's) ja oonkin miettinyt seuraavanlaista kombinaatiota mikkipolitiikkaan: Bridge: Gibson 500 T (=tallassa tarvis olla tarpeeks höökaa) Neck: Seymour Duncan SH2N (=kompensois tota tallaa esim cleaneissa) Sanokaas, viisaammat ja fiksummat, toimisiko toi combo tuohon tarkoitukseen mitenkään päin? Vai meneekö pläänit uusiks.. |
Pari kaula/tallamikki-yhdistelmää, joita voi kokeilla: DiMarzio Air Norton kaulassa, Tone Zone tallassa Seymour Duncan 59` kaulassa, Bill Lawrence 500L tai XL tallassa DiMarzio Tone Zone kaulassa, Bare Knuckle Nailbomb/Warpig tallassa Jälkimmäisen tehot vastaa likeltä aktiiveja, ja saundi on kyllä aika... iso? Ideana on tässä se, että en kokemuksen perusteella näe syytä valita saman tehtaan samaa tyyppiä kaulaan ja tallaan, koska saundista tulee helposti aika yksipuolinen. Tästä syystä noi on noin. Rotta sano: Sä haluat tutkia, tietää enemmän, kehittyä, olla avoin. Sä olet siis IHAN erilainen kuin mä. Mä alennun muiden kieroihin, umpimielisiin arvoihin. Tai tyylikysymyksiin, jos ei muuta. Sä et ja mua hävettää. Siks mä herjaan sua nyt. |