Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kaija Koo ja uusi tulo
1 2
Peku911
08.08.2010 23:35:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä nyt sytytti niin paljon, että oli AIVAN pakko tulla tännekin jakamaan oma innostukseni.
 
Siis tämä Koon uusi biisi -Vapaa-.
Onhan kyseessä aivan uskomaton biisi kyseiseltä naiselta. En kyllä olisi enää ikinä voinut kuvitella, että tällaista materiaalia saa kasaan. Biisihän on todella yksinkertainen, mutta kaikkihan ne kovat biisit ovat. Mutta siis aivan sydämenpysäyttävän hyviä kohtia ovat nuo laskut verseissä.. Tykkäsin jopa niin paljon, että oli pakko korvalla saada kasaan tuo biisi, että pääsi jammailemaan mukana.
 
Olisiko tässä Kaijan uusi nousu?
 
Mitäs mieltä muut ovat kyseisestä biisistä tai muuten nykymeiningistä.
 
http://www.youtube.com/watch?v=gpRXyQYcDV0&feature=related
 
Robert
09.08.2010 00:05:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lyriikat olivat kyllä melkoista tajunnan virtaa, mutta ei mikään pöllömpi biisi silti.
Peku911
09.08.2010 00:25:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Robert: Lyriikat olivat kyllä melkoista tajunnan virtaa, mutta ei mikään pöllömpi biisi silti.
 
Itse kuulun siihen tyyppiin, että lyriikoita en biiseistä ees yleensä kuule. :) niin ei haittaa ollenkaan.
 
Jamz
09.08.2010 07:10:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wirtasen Toni oli säveltäjänä. Ratiosa sano. Sitten mietinkin, että vois olla ihan hyvin Apulannan laulukin.
 
Raja se on raittiudellakin.
Lennu
09.08.2010 07:17:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jamz: Wirtasen Toni oli säveltäjänä. Ratiosa sano. Sitten mietinkin, että vois olla ihan hyvin Apulannan laulukin.
 
Yleensähän Wirtasen biisit on hyviä just silloin, kun Apulanta ei esitä niitä.
 
My life is like an Opel-highway.
dts9624
10.08.2010 22:47:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulosti niin ensikuulemalta "Wirtasen-tehtaan" materiaalilta omaan korvaan, siis ihan samasta muotista kuin ne miehen Irinalle tekemät hitit (Älä sano mitään, Pokka, Kymmenen kirosanaa... eli Apulantaa eri sovituksella) Mutta mikäs siinä jos biisit sopivat artistien suuhun ja kansa tykkää.
 
Czar
11.08.2010 14:52:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jamz: Wirtasen Toni oli säveltäjänä. Ratiosa sano. Sitten mietinkin, että vois olla ihan hyvin Apulannan laulukin.
 
Joo, olin itte ihan ett taasko joku iskelmätäti coveroi noirisomusakkia. Varmaan Apikselta ylijäänyttä matskua tai jotain, olihan se niin...noh, Apulantaa. :D
 
Ihan jees ralli. Kuunteleehan sitä mieluummin kuin niin montaa muuta kipaletta mitä ne radiossa soittaa.
 
If the future isn't bright at least it's colorful
Epämuusikko
11.08.2010 17:09:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen enemmän Impiön Markon miehiä.
 
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood).
Jupi57
11.08.2010 18:58:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: Olen enemmän Impiön Markon miehiä.
 
Tarkoittanet Markku Impiö?
 
Myytävänä...
Peku911
11.08.2010 23:12:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jupi57: Tarkoittanet Markku Impiö?
 
Ei kyllä se tarkotti Impiön Markoa alasti
 
Epämuusikko
12.08.2010 13:15:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jupi57: Tarkoittanet Markku Impiö?
 
Taisin tarkoittaa, muistin väärin.
 
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood).
aivokuolio
12.08.2010 16:40:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Peku911: Mutta siis aivan sydämenpysäyttävän hyviä kohtia ovat nuo laskut verseissä.. Tykkäsin jopa niin paljon, että oli pakko korvalla saada kasaan tuo biisi, että pääsi jammailemaan mukana.
 
Joo, pysäytti sydämen jo silloin kun alunperin kuulin ne Alphavillen Big In Japanissa.
 
Onhan tää aika karseeta kuonaa.
 
Kailis
12.08.2010 18:00:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Asuuks se Räikkösen naapurissa? Ai siis tsori, ei talo vaan tulo...
 
Peku911
12.08.2010 18:23:50 (muokattu 12.08.2010 18:25:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aivokuolio: Joo, pysäytti sydämen jo silloin kun alunperin kuulin ne Alphavillen Big In Japanissa.
 
No Big In Japanhan on aivan loistava kappale ja se on jopa niin hyvä, että siinä kuulen jopa ne käsittämättön makeet lyriikat, mitkä ko. laulu pitää sisällään.
 
EDIT: ja kannattaa muuten kuunnnella alphavillen In The Mood.. Siinä se vasta biisi on:)
 
Anonymous-jazz
12.08.2010 18:30:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: Yleensähän Wirtasen biisit on hyviä just silloin, kun Apulanta ei esitä niitä.
 
Näin on...
 
Mutta se johtuu vain siitä, että Apulannan jätkät ovat suhteellisen huonoja soittajia ite.
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Janus
12.08.2010 18:53:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Maailmassa on helvetisti yliarvostettuja rumpaleita, kuten Mike Portnoy, ja helvetisti aliarvostettuja rumpaleita, kuten minä."
 
Epämuusikko
13.08.2010 01:47:04 (muokattu 13.08.2010 08:46:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Janus: "Maailmassa on helvetisti yliarvostettuja rumpaleita, kuten Mike Portnoy, ja helvetisti aliarvostettuja rumpaleita, kuten minä."
 
Mitäs nyt?
 
e: Nyt kun tämä ketju meni naljailuksi, niin totean vain että mielestäni Kaija Koo on hyvää poppia.
 
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood).
maelstorm
13.08.2010 07:41:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

minun makuuhuonehevibändini on maailman paras, ja siinä on parhaat soolot, ja kaikki kyllä tajuais sen, muttaku isot pahat levy-yhtiöt haluaa, että ihmisille soitetaan vaan huonoa musaa radioissa, ja hevilehtien kansiinki valitaan vaan lahjattomia mulkkuja, niin siks mun makuuhuonehevibändini ei pysty valloittamaan maailmaa, mutt se kyllä vallottais koko maailman, jos joku tulis ja hakis sen sieltä makuuhuonesta, ja laittais meidän mikseribiisit soimaan ämteeveelle niihin kohtiin jolloin nykyään soitetaan esimerkiks lady gagaa. ja maailma olis paljon parempi paikka.
 
Siivet.
Peku911
13.08.2010 19:14:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

maelstorm: minun makuuhuonehevibändini on maailman paras, ja siinä on parhaat soolot, ja kaikki kyllä tajuais sen, muttaku isot pahat levy-yhtiöt haluaa, että ihmisille soitetaan vaan huonoa musaa radioissa, ja hevilehtien kansiinki valitaan vaan lahjattomia mulkkuja, niin siks mun makuuhuonehevibändini ei pysty valloittamaan maailmaa, mutt se kyllä vallottais koko maailman, jos joku tulis ja hakis sen sieltä makuuhuonesta, ja laittais meidän mikseribiisit soimaan ämteeveelle niihin kohtiin jolloin nykyään soitetaan esimerkiks lady gagaa. ja maailma olis paljon parempi paikka.
 
Eipähän se hevi paljon normaaleja ihmisiä kiinnosta. Kuvottaa monia.
 
Meadow
13.08.2010 19:22:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

maelstorm: minun makuuhuonehevibändini on maailman paras, ja siinä on parhaat soolot, ja kaikki kyllä tajuais sen, muttaku isot pahat levy-yhtiöt haluaa, että ihmisille soitetaan vaan huonoa musaa radioissa, ja hevilehtien kansiinki valitaan vaan lahjattomia mulkkuja, niin siks mun makuuhuonehevibändini ei pysty valloittamaan maailmaa, mutt se kyllä vallottais koko maailman, jos joku tulis ja hakis sen sieltä makuuhuonesta, ja laittais meidän mikseribiisit soimaan ämteeveelle niihin kohtiin jolloin nykyään soitetaan esimerkiks lady gagaa. ja maailma olis paljon parempi paikka.
 
Voit kyllä ihan suoraankin sanoa että tykkäät Kaija Koosta. *tirsk*
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «