Muusikoiden.net
12.05.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Efektin valintaa
1
Smoked
10.08.2010 22:13:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kumpi on teidän kokeneiden mielestä parempi valinta, ostaa halpa multiefekti esim. behringer x v-amp vai erikseen niitä 30e maksavia behringerin efektejä? Mulla on tässä jo yksi niitä (Ultra metal) ja olen ollut tyytyväinen noin niinkun hintaansa nähden. Ajattelin että voisin ostaa behringerin fx600:sen ja wah-pedaalin ton ultra metalin rinnalle. Vai säästänkö hieman lisää rahaa ja ostan esim. vox tonelab st:n??
 
Antti1
10.08.2010 22:14:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki riippuu täysin sun tarpeista ja molemmat on hyviä vaihtoehtoja periaatteen tasolla. En siis puhu noista juuri, vaan yleisestiottaen.
 
Mieti mitä tarvitset ja miten niitä haluat käyttää. Valitset sitten sen, joka paremmin vastaa tarpeita ja/tai antaa parempaa vastinetta rahoille.
 
Age quod ages.
Borlag
10.08.2010 22:16:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osta se multiefekti ja sitten kun alkaa olemaan paremmin tiedossa mitä haetaan, ja vaatimukset kestävyyden ja laadun suhteen on myös vähän tarkentunut (eli tarvitaanko keikkailua kestävää roinaa), osta sitten ne lopulliset kamat. Näin ainakin teoriassa siis, todennäköisesti liityt siihen samaan joukkoon joka ostelee uusia purnukoita useammin kuin vaihtaa sukkia.
 
Smoked
10.08.2010 22:36:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vieläkin parempi vaihtoehto minun tarpeisiini taitaakin olla Line6 Pocket Pod. Nuo ominaisuudet ja ilmeisesti jonkilainen laatu riittävät perusteisiin ostaa tuo vehje. Ja ei kai se nyt aivan surkea voi olla jos niin moni sitä ostaa ja suosittelee?
 
Coe
11.08.2010 10:11:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Smoked: Vieläkin parempi vaihtoehto minun tarpeisiini taitaakin olla Line6 Pocket Pod. Nuo ominaisuudet ja ilmeisesti jonkilainen laatu riittävät perusteisiin ostaa tuo vehje. Ja ei kai se nyt aivan surkea voi olla jos niin moni sitä ostaa ja suosittelee?
 
Podilla ei voi pahasti mennä pieleen. Torilla liikkuu noita koko ajan ja niistä pääsee tarvittaessa samaan hintaan eroonkin.
 
Itsellä oli Podin kanssa se ongelma, että tuli kaikki "soittoaika" käytettyä soundin ruuvaamiseen ja se varsinainen soittopuoli unohtui kokonaan...
 
HELL-O.
Smoked
12.08.2010 20:49:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään tuli sitten tuo podi hommattua ja näin parin tunnin soiton jälkeen vaikuttaa vallan mainiolta peliltä. Ja noita saundejahan tohon saa ainakin tarpeeksi. Netistä lataaminenkin näyttää toimivan mukavasti. Suosittelen kyllä muillekkin!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «