Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: kahvi ja laulaminen
1 2
freeze
12.08.2010 18:09:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

olen etsinyt ympäri nettiä vastauksia, että vaikuttaako kahvin juonti lauluääneen pahalla tavalla, ja tuntuu että ihmiset on montaa mieltä. en kaipaa spekulointia, mutta jos jollakin on kongreettinen fakta, kerro se. =))
 
Sergei Fallinen
12.08.2010 18:16:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ai joku konkreettinen fakta että x kuppia kahvia vähentää äänialaa nuoteilla y-z? voi tehdä vähän tiukkaa. Mut kylhän se kurkkua kuivattaa
 
freeze
12.08.2010 18:34:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hehe =) toi kurkunkuivaus oli ihan riittävän kongreettinen z-y fakta =D
 
Nefegoth
12.08.2010 18:42:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se on myöskin pahaa ja saa hermostuneeksi.
 
Santerus
12.08.2010 21:38:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei pitäisi vaikuttaa; henkitorvi ja ruokatorvi ovat erilliset. (ainakin minulla)
 
arc
12.08.2010 22:14:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei pitäisi vaikuttaa; henkitorvi ja ruokatorvi ovat erilliset. (ainakin minulla)
 
Vetääkö jengi sitten viskiä henkeen, kun puhutaan viskiäänestä laulussa?
 
Santerus
12.08.2010 22:21:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älä minulta kysy, en minä viskiä juo.
 
Sergei Fallinen
12.08.2010 22:32:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Santerus: Älä minulta kysy, en minä viskiä juo.
 
kannattais ehkä
 
rintapek
12.08.2010 23:55:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

freeze: olen etsinyt ympäri nettiä vastauksia, että vaikuttaako kahvin juonti lauluääneen pahalla tavalla, ja tuntuu että ihmiset on montaa mieltä. en kaipaa spekulointia, mutta jos jollakin on kongreettinen fakta, kerro se. =))
 
Kuus kuppia kahvia ennen keikkaa on huono idea joka tapauksessa. Kyl se jo lauluäänessä kuuluu, jos setin loppupuolella alkaa puskemaan kuplaa otsaan.
 
Mut en tiedä ketään, joka aamukahvin voimalla olis äänensä pilannu.
 
One kind of music only - the good kind
screamforme
13.08.2010 10:05:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

freeze: olen etsinyt ympäri nettiä vastauksia, että vaikuttaako kahvin juonti lauluääneen pahalla tavalla, ja tuntuu että ihmiset on montaa mieltä. en kaipaa spekulointia, mutta jos jollakin on kongreettinen fakta, kerro se. =))
 
Kunhan huolehtii veden juonnista niin tuskin tulee ongelmia. Jotkut ovat sitä mieltä että maitotuotteet ovat pahasta. Itse juon mustana ;)
 
screamforme
13.08.2010 10:07:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arc: Vetääkö jengi sitten viskiä henkeen, kun puhutaan viskiäänestä laulussa?
 
Kahvibasso ois mahtava.
 
Elbura
14.08.2010 16:19:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos kahvissa käyttää maitoa/kermaa, niin kyllähän nuo meijerituotteet tuo limaa kurkkuun. Voi olla mitä joku haluaa, mutta yleensä ei aukea tarpeeksi. Itellä närästyksen takia ei ennen laulusuoritusta viitti ees yrittää juoda kahvia.
 
Stu Pittman
16.08.2010 02:34:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jos on kova ja lahjaa niin ei kiinnosta mikään kahvi tekosyyksi mihinkään.
 
freeze
01.09.2010 07:32:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stu Pittman: jos on kova ja lahjaa niin ei kiinnosta mikään kahvi tekosyyksi mihinkään.
 
ei se tässä ongelma olekkaan. aattelin vaan kysellä, että mahtaako se 5kuppia päivässä mustana kahvia aiheuttaa tulevaisuudessa jotain pientä rasitusta lauluun.
 
Anonyymilapsi
04.09.2010 19:12:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eipä tuo ainakaan itellä vaikuta, vaikka vedän päivittäin aivan liian paljon tuota mustaa kultaa : D ääneen vaikuttaa pikemminkin kaikki rasvaiset ruuat, kuten vaikkapa pikaruoka tai suklaa
 
ANONYYMILAPSI
freeze
04.09.2010 19:18:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anonyymilapsi: eipä tuo ainakaan itellä vaikuta, vaikka vedän päivittäin aivan liian paljon tuota mustaa kultaa : D ääneen vaikuttaa pikemminkin kaikki rasvaiset ruuat, kuten vaikkapa pikaruoka tai suklaa
 
Totta! kahvi on hyvää, sitä ei sovi kiistää, joten kommenteista päätellen, aijon jatkaa kahvin nauttimista entiseen tapaan!!! :))
 
kkuronen
04.09.2010 19:22:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ihan sama mitä juo kahvia tai kossua , kyllä ääntä lähtee!!!
 
Arvoman
04.09.2010 20:22:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kkuronen: ihan sama mitä juo kahvia tai kossua , kyllä ääntä lähtee!!!
 
Kyllä ääntä lähtee oli syöpä tai räjähtäneenä kaatopaikalla.
 
Hattori Hanzo.
Nefegoth
04.09.2010 20:54:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anonyymilapsi: eipä tuo ainakaan itellä vaikuta, vaikka vedän päivittäin aivan liian paljon tuota mustaa kultaa : D ääneen vaikuttaa pikemminkin kaikki rasvaiset ruuat, kuten vaikkapa pikaruoka tai suklaa
 
Siis millä tavalla vaikuttaa? tarkotatko just sen jälkeen kun on syöny vai viel jälkeenpäiin?
 
matzbyy
05.09.2010 17:29:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nefegoth: Siis millä tavalla vaikuttaa? tarkotatko just sen jälkeen kun on syöny vai viel jälkeenpäiin?
 
No siis kurkkuhan siinä vähintään joksikin aikaa kuivuu ja limaantuu
 
Kitarahan siis on lyömäsoitin
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «