Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kilpailut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Innostusta sooloskabaan?
1 2
Quru
11.08.2010 22:05:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyykö täältä innostusta sooloskabailuun vuoden 2010 kunniaksi? Minkä sorttista, löytyykö taustalle tekijää, mitäh? Soittaako täällä edes kukaan enää, vai vaihtaako vaan kamoja? Jätetään se kitarakamapalstalaisille, jookoskookos?
 
Kun viikset omaava mies koskee hammondiin, syntyy AINA suhinaa ja pörinää. Hammondeja on valmistettu kahta sorttia: hyviä ja huonoja.Tyypillinen hammondien soittotekniikka on murjominen.
Sami H
11.08.2010 22:25:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksi ei joskus voisi tehdä cover kilpailun? Joku biisi ja sitten kukin tekee siitä oman "kopion" ja kertoo sen jälkeen millä on tehty ja muut arvostelee. Se joka tekee sen parhaiten ja mitä halvemmilla laitteilla niin saa arvostusta osakseen.
 
Bronks
11.08.2010 22:38:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sooloskabaan voisin lirauttaa taas jotain. Covereiden vääntämiseen ei tässä osoitteessa ainakaan riitä innostus ja sitä myöden aika.
 
Don't take me serious, I'm just playing.
Continuub
11.08.2010 23:12:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkops kyse OIKEAsta tapahtumasta vai lähettääkö väki vain jotain clippejä tänne Muusikoiden. kuunneltavaksi.
 
Nakkiso
11.08.2010 23:20:25 (muokattu 11.08.2010 23:23:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Continuub: Onkops kyse OIKEAsta tapahtumasta vai lähettääkö väki vain jotain clippejä tänne Muusikoiden. kuunneltavaksi.
 
Laitetaan clippejä nettiin ja lopuksi arvostellaan. Haulla löytyy vanhoja sooloskaboja malliksi. Itse inspiroiduin jo tekemään hyvin törkeetä phil collins henkistä taustaa. Toivottavasti tää käy :D
 
Niin ja siitä coveri-ideasta: ei huono idea, mutta ihmiset on niin laiskoja soittamaan edes pelkkiä soolon, että tommoseen coveriskabaan vois olla hyvin vaikee saada ketään osallistumaan. Ja sitten jos ihan tarkkoja ollaan niin siinähän on myös pieni tekijänoikeuksiin liittyvä ongelma aina kun laitetaan nettiin kaikkien saataville jonkun muun säveltämää musaa.
 
http://www.myspace.com/ondskapernasomolmengora
mobbi
12.08.2010 00:22:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jos tulee sellaseen saumaan että ei oo duunia ni vois kyllä vaikka soittaakki jotain.
 
Melodeathia kansalle? : www.mikseri.net/hypothesis
kiippariippa
12.08.2010 09:00:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä nottei tommoseen voisi joskus taas osallistuakin. Viimeks kun olin mukana tais olla... kaks osallistujaa... ei ollunna suosio kovingan suur...
 
- balanssit täysille -
kauhu-köös
12.08.2010 09:12:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No kyllähän sitä voisi. Missäs vaiheessa Collinsin unohdettu
klassikko kulkee tällähetkellä Mr. Nakkiso?
 
kiippariippa
12.08.2010 09:15:24 (muokattu 12.08.2010 09:15:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

I can feel it... cuming in the air tonite... oh lord...
 
E: kieli poskessa siis
 
- balanssit täysille -
projekti
12.08.2010 10:00:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sami H: Miksi ei joskus voisi tehdä cover kilpailun? Joku biisi ja sitten kukin tekee siitä oman "kopion"
 
Ongelmana tuossa on ainakin se että jos coverin uppaa maihinnousuun tai mikseriin niin todennäköisesti bannia paukkuu. Pitäisi olla sivusto jossa ei välitetä tekijänoikeuksista tai sitten joku pre-war-biisi.
 
Houston, we have a problem. We need toilet paper...
musamies
12.08.2010 10:47:21 (muokattu 12.08.2010 10:49:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

projekti: Ongelmana tuossa on ainakin se että jos coverin uppaa maihinnousuun tai mikseriin niin todennäköisesti bannia paukkuu. Pitäisi olla sivusto jossa ei välitetä tekijänoikeuksista tai sitten joku pre-war-biisi.
 
Miksei coveri vois olla joku tekijänoikeusvapaa kansansävelmä...
 
Minun mielestä sellanen skaba olis kiva, jossa soittimena olis jotain vanhoja vehkeitä vaikka vähän epäkuntoisiakin kun niistä kuiteski muutes tääl keskustellaan.
 
Bronks
12.08.2010 13:16:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

musamies: Miksei coveri vois olla joku tekijänoikeusvapaa kansansävelmä...
 
Minun mielestä sellanen skaba olis kiva, jossa soittimena olis jotain vanhoja vehkeitä vaikka vähän epäkuntoisiakin kun niistä kuiteski muutes tääl keskustellaan.

 
Onhan niillä tähänkin asti saanut soittaa. Tuskin kauheasti kannattaa alkaa rajoittelemaan, kun muutenkin on innokkuus ollut aika vähäistä.
 
Don't take me serious, I'm just playing.
Nakkiso
12.08.2010 14:30:13 (muokattu 12.08.2010 14:54:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämmönen. Toivottavasti Phil Collins ei haasta mua oikeuteen ;)
 
http://maihinnousu.net/s/8621
 
Olisko tää sopiva?
 
Edit: laitoin tietty niin lyttyyn, että rummut ei potkinu enää yhtään, korjasin just on linkin.
 
http://www.myspace.com/ondskapernasomolmengora
ownar
12.08.2010 14:31:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse voisin osallistua jos taustan joku väsää... Ja jos se tausta on tarpeeksi hyvä =).
 
Bronks
12.08.2010 16:44:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nakkiso: Tämmönen. Toivottavasti Phil Collins ei haasta mua oikeuteen ;)
 
http://maihinnousu.net/s/8621
 
Olisko tää sopiva?
 
Edit: laitoin tietty niin lyttyyn, että rummut ei potkinu enää yhtään, korjasin just on linkin.

 
Toi on ihan eri hyvä:)
 
Don't take me serious, I'm just playing.
Synastikki
12.08.2010 17:37:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

harkitsen osallistumista kunhan saan tuon kuunneltua kun ei täällä duunissa onnistu...
 
Music is an agreeable harmony for the honor of God and the permissible delights of the soul. kalamies #51 >-)))>
Janus
12.08.2010 18:30:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, voi kyllä. Mä oon mukana.
 
JPQ
12.08.2010 19:16:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulevia sooloskaboja varten mitäs muuta vaaditaan kun soinnut ja vaikkapa basso ja ehkä rummut ?
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Bronks
12.08.2010 19:20:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos toi nakkisormen tausta sopii, mä soittelen heti purkkiin, ennen kuin lapset menevät nukkumaan. Ainut soitin kotona pianon lisäksi nimittäin tällä hetkellä on Hammond melodion 44 ;)
 
Don't take me serious, I'm just playing.
Quru
12.08.2010 19:24:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiköhän Nakkison tausta ole juuri passeli. Pitäisköhän tehdä ihan varsinainen skaba-topic?
 
Kun viikset omaava mies koskee hammondiin, syntyy AINA suhinaa ja pörinää. Hammondeja on valmistettu kahta sorttia: hyviä ja huonoja.Tyypillinen hammondien soittotekniikka on murjominen.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «