Aihe: Mikä on sopiva palkka?
1 2
TurboSound
10.08.2010 06:11:53
Tästä saa heti rölöä (väistämätöntä), mutta missä menee kohtuullisen liksan raja?

Millä summalla lähdet töihin?

Minä teen vähän töitä 4000 eurolla kuussa. Tässä työssä kun ei oikein ole tulosmittareita.
Hautausmaat eivät ole puolillaan kuolemattomia ihmisiä.
Velli
10.08.2010 06:30:48
Sopiva palkka on sellainen, että pysyy elämässään tyytyväisenä. Itselleni se on erittäin pieni, jos saan tehdä sitä mitä haluan ja erittäin suuri silloin, jos joudun tekemään epämieluisia hommia. Tällä hetkellä menen mielelläni ensimmäisen vaihtoehdon mukaan, eli toisin sanoen elätän itseni musiikilla.
hansakemanelius
10.08.2010 10:11:49

TurboSound: Tästä saa heti rölöä (väistämätöntä), mutta missä menee kohtuullisen liksan raja?

Millä summalla lähdet töihin?

Minä teen vähän töitä 4000 eurolla kuussa. Tässä työssä kun ei oikein ole tulosmittareita.

Sopiva palkka on sellainen joka riittää kattamaan kulut, ja josta jää hiukkasen yli pahan päivän varalle.
Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle.
Sa(n)kari
10.08.2010 10:17:39
Sopiva palkka on sellainen jolla saa ylläpidettyä harrastustoimintaa, eli aina liian pieni.

Btw, pitäiskö tämän olla yleisellä alueella? Vai onko tarkoitus keskustella rumpalien liksoista vaan?
Mitä tarkoittaa akustiikka ? -Huono onni.
AP
10.08.2010 10:50:18
Sa(n)kari: Sopiva palkka on sellainen jolla saa ylläpidettyä harrastustoimintaa, eli aina liian pieni.

Juurikin näin. Eipä sitä rahnua koskaan jää jahka on palkastaan asumiset, lainanlyhennykset ja laskut hoitanut -- hyvä kun syötyä ja tankattua saapi.

Oma palkka on lähelle valtakunnallista keskiarvoa.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Kailis
10.08.2010 11:18:07

Minä kusen suhteellisuudentajusi maitoon. (mukaillen Hemingway)
Vallu-Veke
10.08.2010 12:14:24 (muokattu 10.08.2010 21:49:18)
TurboSound: Tästä saa heti rölöä (väistämätöntä), mutta missä menee kohtuullisen liksan raja?

Joillakin pettää harkintakyky, joillakin rakko (Raid)

E:
TurboSound
10.08.2010 13:30:15
Kailis: Minä kusen suhteellisuudentajusi maitoon. (mukaillen Hemingway)

Etkä muuten tule lähellekään kusesi kanssa, Itseäni lainaten.
Ruutikallo
10.08.2010 13:52:46
TurboSound:

Minä teen vähän töitä 4000 eurolla kuussa.

Pitääkö sun maksaa jotta pääset töihin, ehhehehhehh...
[kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46 www.tukalaband.com
nappo
10.08.2010 15:00:02
No eipä ole totisesti tuo 4000 euroa kummonen kuukausipalkka lääkärille. tosin et taida ihan täyttä työpäivää tehdäkään kirjoituksesi perusteella.

No, mulle riittää sellainen palkka, että saa kiinteät kulut maksettua (lyhennykset, päivähoitomaksut, safkat, sähköt, vakuutukset ym) sekä vähän jotain kivaa vaimolle. :D Kyllä se vois helposti tonnin-pari isompikin olla.
You little punks think you own this town
Groovi
10.08.2010 15:28:29
Mikään palkka ei ole sopiva. Ihmisellä kun on veikeä taipumus elää varojensa mukaan, eli kun tulot kasvavat, niin menotkin kasvavat. Voisi kai sanoa että aika monella tuloista viimeksi käteen jäävä rahamäärä on ikäänkuin vakio, siis suhteessa menoihin.
"the difference between stupidity and genius is that genius has its limits" -Albert Einstein
TurboSound
10.08.2010 16:35:09
nappo: No eipä ole totisesti tuo 4000 euroa kummonen kuukausipalkka lääkärille. tosin et taida ihan täyttä työpäivää tehdäkään kirjoituksesi perusteella.

En lähellekään... Vielä 2005 kepeästi nousi liksa 11000-12000 euroon kuukaudessa. Nyt otetaan tuollaista pikkupalkkaa ja osinkoina tarpeen mukaan lisää (pieni veroprossa).
AP
10.08.2010 16:51:52
Groovi: Mikään palkka ei ole sopiva. Ihmisellä kun on veikeä taipumus elää varojensa mukaan, eli kun tulot kasvavat, niin menotkin kasvavat. Voisi kai sanoa että aika monella tuloista viimeksi käteen jäävä rahamäärä on ikäänkuin vakio, siis suhteessa menoihin.

Näino.

Sitä aina leikittelee, että sit ois pahanpäivän varaa ja matkakassaa, jos olis 1000 e enemmän palkkaa kuussa ja kiinteät kulut ne mitkä nytkin.
Mitä nyt sit tulis osteltua vähän parempaa ruokaa ja ajeltua autoa vähän enemmän ja jonkun paidankin vois joskus...ja eipä sitä rahaa sitten missään olisikaan.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
TurboSound
10.08.2010 20:45:55 (muokattu 10.08.2010 20:49:46)
markkuliini: Ei stana, mikä spedeketju!
Listaahan vielä autot, soittimet, kodin elektroniikka, veneet, asunnot, lomat, osakkeet, lomaosakkeet, vaimot ja tyttöystävät.
Näitä mielikuvitusliksojensa huutelijoita on nakkikioskijonot pullollaan, eikun sinne jonon jatkoksi, hei hei!

Edit: Ei tosin tietenkään kannattais ruokkeja trolleja... No myöhäistä nyt.

On se nyt perkele jos ei voi edes nimettömänä totta puhua.

Juuri tässä on se syy: kateus. Olen maksanut NIIN saatanasti veroa, että lääkärialan yhtiömme maksaa erittäin mielellään pientä palkkaa pääomistajalleen. Muut rahat otetaan sitten osinkoina, jotka eivät olekaan palkkatuloa.

Autoja on muutama, joista yksi käyttösellainen. Soittimet? Kamoon! On! Kotona on vain telkkareita. Ei lomaosakkeita. Yksi ex-vaimo. Yksi tyttöystävä. Ai ne muut osakkeet? No on!!! :-D :-D

En käy nakkikioskijonoilla, hei, hei, trolli!

Olen lukenut sun kirjoituksia toisaalla, joten odotinkin jotakin sellaista... Hmm... sanoisinko, sinulle tyypillistä. Sitähän tuli! Jos sun ammattikoulu jäi kesken, eikä bändi ole breikannut, please, anna elämän olla. Please! :-D Kyllä me veronmaksajat susta huolta pidetään.

EDIT: Ei perkele. Olen nähnyt sut rumpukirppiksellä! Nyt ymmärrän ja uskon! Joo! Jos ensi kerralla ilmestyy resepti taskuun, NOUDATA SITÄ! :-D
iekku84
10.08.2010 20:57:32 (muokattu 10.08.2010 21:14:58)
TurboSound: On se nyt perkele jos ei voi edes nimettömänä totta puhua.

Saa. Mutta tämä ei kuulu rumpukamoihin. Mitä sie tienaat sen stetoskooppisi kanssa kahvimuki kädessä siellä kopissasi jossa ei ole ns tulostavoitteeita.. Ja ihmettelet miten se päivä/ yö kuluu ja mitä ropisee tilille. Oventakana pikkulapsia odottamassa korvat kipeänä ja sie jaarittelet tilejäsi. Että ottaa tuollaiset idiootit kuulaan. Tulee leveilemään tuloillaan ja hitto kun itse ei meinaa pystyä aina työttömyyskorvauksella maksamaan laskuja... Toki ei niitä ole maksamatta jätetty ikinä. Ihme spede.. mee jo kotias. Tai kuuntele vaikka sitä discoa sillä stetarilla rinnastasi...-

Oli pakko avautua.

Täällä keskustellaan rumpukamoista ei palkoista.

Odotan nasevaa vastausta.
Paha saa palkkansa ja hyvä jos jää omilleen.
hansakemanelius
10.08.2010 22:11:26

TurboSound: On se nyt perkele jos ei voi edes nimettömänä totta puhua.

Uskottavaa tekstiä, varsinkin kun satuin vilkaisemaan jäsenkuvaustasi.....
Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle.
rintapek
10.08.2010 22:45:58

Täs on ainesta telkkarisarjaan:"Lääkäri, lukkoseppä ja banaani."
One kind of music only - the good kind
markkuliini
11.08.2010 02:24:00

TurboSound:
EDIT: Ei perkele. Olen nähnyt sut rumpukirppiksellä! Nyt ymmärrän ja uskon! Joo! Jos ensi kerralla ilmestyy resepti taskuun, NOUDATA SITÄ! :-D

Nimimerkkien takaa on niini helppoa huudella, joten sitä suuremmalla syyllä sanonkin vain, että ei voisi vähempää kiinnostaa tämä keskustelu. Totaalinen EVVVK.
Moido.
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Antti1997
11.08.2010 02:42:09
Itse ansaitsen ihan saatanasti rahaa.
MUUU!!11 MUUU
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)