Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ride- symbalista.
1 2 3
hansakemanelius
04.08.2010 21:57:19
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sonormies: Olipas hyvän kuuloinen ainakin tuon kaverin käsittelyssä.
 
Levytukussa tuota kehuttiin kovasti kun siellä kävin. Ei vaan ollut aikaa kokeilla.
 
Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle.
markkuliini
04.08.2010 22:00:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jatur: Onko käytännön kokemuksia Byzance Sand Ridesta?
Tässä pätkässä soundaa kyllä ihan helvetillisen hyvältä ja monipuoliselta! Näissäkin varmaan eroja löytyy.
 
http://www.youtube.com/watch?v=8rm9JAsQ83U

 
Noissa on kuulemma eroja aika lailla. Itse olen yhtä Levytukussa kokeillut, ja se oli kohtalaisen mainio, muttei niin hyvä kuin parhaat netissä kuulemani. Saman sarjan haitsut Levytukussa taas olivat mun mielestä jopa erinomaiset. Viime viikolla oli tämä testi.
 
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Sonormies
04.08.2010 22:02:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mageliini: Viime viikolla oli tämä testi. Et viittis aina tollaista vanhentunutta tietoa tänne mättää. :-)))
 
Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit."
markkuliini
04.08.2010 22:05:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sonormies: Et viittis aina tollaista vanhentunutta tietoa tänne mättää. :-)))
 
Alle viikko ei ole vanhaa! Testasin torstaina nimittäin. :D
Ajattelin mainita, josko joku haluaa hyvän parin Sand hatseja, niin ne on mahdollisesti vielä liikkeessä. ;)
 
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Sonormies
04.08.2010 22:20:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan hjuumorilla laitoin. Siksi se hymiö. Varmaan hyvät hatut nuo santaiset. Olisi hauska päästä testaamaan.
 
Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit."
jatur
05.08.2010 08:35:07 (muokattu 05.08.2010 08:36:29)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Noissa on kuulemma eroja aika lailla. Itse olen yhtä Levytukussa kokeillut, ja se oli kohtalaisen mainio, muttei niin hyvä kuin parhaat netissä kuulemani. Saman sarjan haitsut Levytukussa taas olivat mun mielestä jopa erinomaiset. Viime viikolla oli tämä testi.
 
Tämä näissä aina vähän arvelluttaakin, mutta jospa se olisi riskin arvoinen. Sand ride on kumminkin mielessä pyörinyt jo ihan hyvän aikaa :) Oulun musiikkiliikkeistä toinen myy Meinliä, mutta valikoima on aika pieni, joten sokkona pitäis tilata esim. T-kaupasta.
 
Tällä hetkellä mulla on Sabian Vault Artisan light ride, joka on todella hyvä, mutta ehkä aavistuksen liian ohut minun käyttöön.
 
AP
05.08.2010 12:10:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

helma29: Suosittelen lämpimästi vanhempaa Paiste Power Rideä. Itselleni tuli tuollainen, vuonna 1994 valmistettu 2002-sarjalainen ja kovasti tykkään.
 
Hyvä pingi ja washia löytyy. Eikä tarvitse hakata täysillä, mutta jos pitää hakata, niin pellissä ehtymättömät varat tuottaa ääntä!
/ Pappa

 
Niinno. Noniin. Itsellä on Paiste 3000 -sarjan Power ride eikä sitä kyllä tohdi ihan noin vaan suositella. Rokki-metallimiehille kyllä, ainoaksi rideksi ei milloinkaan. Ikkunathan siinä tippuu karmeistaan kun tuota lyö.
 
Tosin onhan tuossa 2002-sarjassa muitakin kuin powereita, ride ilman etuliitettä esimerkiksi. Aikanaan oli myös medium - mallisia peltejä joista pienemät kävi crashiksi, isommat komppipelliksi. AInakin washissa riitti niissä :D
 
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
bluesman86
06.08.2010 15:02:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mulla on 2002 sarjalainen 24" ride ja on todella monikäyttöinen peli. krässää kivasti reunasta ja sisemmältä peltiä tulee kiva vähän washin ja pingin sekotus. mieli tekis kokeilla giant beatin 24" myös.
 
http://www.myspace.com/sleazyactband
AP
06.08.2010 15:46:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bluesman86: mulla on 2002 sarjalainen 24" ride ja on todella monikäyttöinen peli. krässää kivasti reunasta ja sisemmältä peltiä tulee kiva vähän washin ja pingin sekotus. mieli tekis kokeilla giant beatin 24" myös.
 
Onkoos muuten kellään kokemusta noista Giant Beatin "Multi" -mallin pelleistä? Ei niin, että ostoa miettisin mutta utelias olla pitää.
 
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
bluesman86
06.08.2010 19:29:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

herkkiä ovat ne ja melko tummia soundiltaan oman pikaisen kokemuksen perusteella
 
http://www.myspace.com/sleazyactband
tml
06.08.2010 23:00:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko symbalista italialais-suomalainen symbaalinsoittaja (samalla tavalla kun hanuria soittava henkilö on hanurista)?
 
Kailis
07.08.2010 13:00:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tml: Onko symbalista italialais-suomalainen symbaalinsoittaja (samalla tavalla kun hanuria soittava henkilö on hanurista)?
 
Plussaa tästä aivopierusta!
 
Lucky 7
08.08.2010 21:16:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AP: Onkoos muuten kellään kokemusta noista Giant Beatin "Multi" -mallin pelleistä? Ei niin, että ostoa miettisin mutta utelias olla pitää.
 
Kovasti olen tykänny käyttämistäni 18 ja 20" giant beateista. Reilun vuoden olen niitä käyttäny, enkä ole haikan ja splassin lisäksi muuta tarvinnut. Eritoten tykkään niiden käyttäytymisestä suti soitossa, kun syttyvät melko helposti.
Saundi on hivenen roskainen, etenkin 18", mutta muuten sointi on omaan korvaa melko siisti. Ei omaa ujeltavia ylä taajuuksia, eikä soi älyttömän pitkään.
20" pingi ei ole keskeltä peltiä soitettaessa kovin selkee, mut sitä saa siirtyessä lähemmäs kupua. Varsinkin -50´s rokissa kellon saundi on aivan paikallaan, vois melkeinpä verrrata kapakka pianoon.
Käy humpat ja rokit, eikä ole liian äänekkäät mättäessäkään. Koska menevät tukkoon tietyn rajan ylittyessä.
 
Soitin Laineella ainakin pääsee testaamaan. Viimeksi käydessäni sielä oli kaikkia muita tästä tuoteperheestä, paitsi 15" haikkoja.
Ja kannattaakin käydä, on nää mun sepustukset sen verran epämääräsiä.
 
PS. Siinä 24" on todella iso saundi.
 
TÄ?
arse
09.08.2010 00:09:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tml: Onko symbalista italialais-suomalainen symbaalinsoittaja (samalla tavalla kun hanuria soittava henkilö on hanurista)?
 
Mun mielestä se muistuttaa enemmän espanjaa. Hanurinsoittaja kirjoitettaisiin "janurista" :)
 
My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol!
Epämuusikko
09.08.2010 13:20:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arse: Mun mielestä se muistuttaa enemmän espanjaa. Hanurinsoittaja kirjoitettaisiin "janurista" :)
 
Entä: Xanurista?
 
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood).
TJORMA
09.08.2010 20:19:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiatustelenkin nyt, kun aihe on kuuma, samaa asiaa.
Tuo allekirjoituksessa mainittu Meinl pitää heivata veke seuraavana.
(nyt kattauksessa siis: Meinl Bycanzet: Medium hi-hat, 10" splash, 14" thin crash ja 18"medium crash. Lisäksi 16" Sabian medium crash)
 
Laser, komppipeltien aatelia
 
-Meinl Laser 20" komppipelti on paras -
moderndrummer88
09.08.2010 21:36:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TJORMA: Tiatustelenkin nyt, kun aihe on kuuma, samaa asiaa.
Tuo allekirjoituksessa mainittu Meinl pitää heivata veke seuraavana.
(nyt kattauksessa siis: Meinl Bycanzet: Medium hi-hat, 10" splash, 14" thin crash ja 18"medium crash. Lisäksi 16" Sabian medium crash)
 
Laser, komppipeltien aatelia

 
Tiedustelet mitä?
 
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
hollmi-5
09.08.2010 22:03:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moderndrummer88: Tiedustelet mitä?
 
Mikä Laserin tilalle.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
TJORMA
09.08.2010 23:18:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moderndrummer88: Tiedustelet mitä?
 
Niin, jos tuota samaa, eli mikä tuon aatelipellin tilalle ?
 
-Meinl Laser 20" komppipelti on paras -
Legenda
10.08.2010 08:01:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TJORMA: Niin, jos tuota samaa, eli mikä tuon aatelipellin tilalle ?
 
Kun näköjään repertuaari on teillä laaja niin minun vastaus on Turkki, merkin saat valita itse.
 
legenda on hyvä juoma!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «