Aihe: Motörhead!!
1 2 3 4 526 27 28 29 3064 65 66 67 68
Mika Kangas
17.08.2010 16:50:41
Hieman kuulen tuossa Iron Maidenin uutukaisessa El Dorado-nimisessä kipaleessa tuttua

http://www.youtube.com/watch?v=ss46iEaBc2g

http://www.youtube.com/watch?v=xiMMcC-HfkI

Paljon varmaan sattumaa kuitenkin. Mitään jo tehtyä on kuitenkin vaikea välttää.
velipesonen
14.09.2010 14:59:02

Motörhead Are Rock And Roll. Olen digannut bändiä vuodesta 81 lähtien, sitten välillä vähän laimeammin kun en pitänyt nelimiehisestä kokoonpanosta niin paljon. Olen ns. klassillisen kokoonpanon Lemmy-Eddie-Philthy kova fani, ja nyt minusta on alkanut tuntua että tämä nykyinen kokoonpano Lemmy-Phil-Mikkey on jos mahdollista vielä vähän parempi. Kyllä on kova bändi. Inferno on suosikkini näiden uudempien levyjen joukossa.
A Socially Backward Individual
kaljataiteilija
14.09.2010 17:01:01
Inferno on suosikkini näiden uudempien levyjen joukossa

Levy on silkkaa murhaa alusta loppuun.
Killersin saisivat ottaa uudelleen keikkalistalle !

Ja kyllä Lemmy-Campbell-Dee-kokoonpanolla on tullut hyviä levytyksiä, melkein enemmän kuin sillä "legendaarisella" kokoonpanolla.
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
putkinuppi
15.09.2010 00:57:22
velipesonen: Inferno on suosikkini näiden uudempien levyjen joukossa.

Tämä oli kyllä ilmestyessään parasta ja on vieläkin. Motörheadilla on niiden aika tasaisten ja ihan ok levyjen joukossa aina joku rautainen kokonaisuus joka vuosikymmenellä ainakin mun mielestä.
-Bomber (1979)
-Ace of Spades (1980)
-Another perfect day (1983) tää kyllä vaati itellä hieman "kasvamista" että rupesin tosissaan tykkäämään
-Sacrifice (1995)
-Inferno (2004)
Max Sechino
16.09.2010 16:45:59
Onhan tämä nykyinen kokoonpano jo myös legendaarinen.

Ostin juuri No sleep till Hammersmithin, onhan aika helevetin kova pläjäys sekin
Sunrise, wrong side of another day
kaljataiteilija
19.09.2010 09:52:54
Disturbedin laulaja ei oikein diggaa Lemmyn natsitavara-harrastuksesta.
Toisaaltaan itse laulaja on juutalainen ,mutta samalla voitaisiin kieltää Che Que Vara ja Lenin kamatkin....

http://www.roadrunnerrecords.com/bl … ?mode=Article&newsitemID=146254
Räkkipeli
19.09.2010 13:28:22 (muokattu 19.09.2010 13:29:25)
kaljataiteilija: Disturbedin laulaja ei oikein diggaa Lemmyn natsitavara-harrastuksesta.
Toisaaltaan itse laulaja on juutalainen ,mutta samalla voitaisiin kieltää Che Que Vara ja Lenin kamatkin....

No oletettavasti että näin päin. Olishan se aika outoa jos tyypit kaveeraisi keskenään että "hei vitti hyvä jätkä makeet kuteet!" :D

Ja ei se nyt ihan sama juttu ole kun joku Che -osasto. Lenin on eri juttu jo.
If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan
Kersu
19.09.2010 14:24:20

Räkkipeli: No oletettavasti että näin päin. Olishan se aika outoa jos tyypit kaveeraisi keskenään että "hei vitti hyvä jätkä makeet kuteet!" :D

Ja ei se nyt ihan sama juttu ole kun joku Che -osasto. Lenin on eri juttu jo.

Onko väärin, ku mulla on Maon paita?
"Ananas on 'no' sanana." -Sikisijä
Terry Pantheras
19.09.2010 15:25:40
kaljataiteilija: Disturbedin laulaja ei oikein diggaa Lemmyn natsitavara-harrastuksesta.

Jepjep... Museotkin on natseja.
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ MYSPACE
Räkkipeli
19.09.2010 18:02:19
Kersu: Onko väärin, ku mulla on Maon paita?

En minä tiedä. Miksi kysyt? :D
If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan
TheMurno
19.09.2010 18:04:24
Kersu: Onko väärin, ku mulla on Maon paita?

Riippuu siitä, että saitko luvan ottaa Maon paidan.
Kersu
19.09.2010 19:18:52

TheMurno: Riippuu siitä, että saitko luvan ottaa Maon paidan.

Sain luvan, joten se ei taida sitten olla väärin. Kiitos, asia on painanut mieltäni jo pitkään, koska kielimuuri kiinalaisten kanssa on jonkinmoinen.
"Ananas on 'no' sanana." -Sikisijä
Perro Stupido
20.09.2010 08:36:05
Olis luullu, että nykyään ei enää kukaan provosoidu Lemmyn tekemisistä, mutta kyllä niitäkin näemmä löytyy. Nämä "minun kansa" -tyypit on oikeasti pelottavia. Ollaan niin yhtä koko maailman kanssa, mutta silti erotellaan se oma porukka jotenkin eri arvoon kuin muut. No mutta Disturbed ny on väsynyttä homoilua muutenkin.
"If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy
kaljataiteilija
20.09.2010 08:56:41
No mutta Disturbed ny on väsynyttä homoilua muutenkin.

++++++

Juutalaiset tuppaa vissiin olevan sellaisia ammattiloukkaantujia milloin mistäkin.
Funkånaut
20.09.2010 18:16:20

kaljataiteilija: Juutalaiset tuppaa vissiin olevan sellaisia ammattiloukkaantujia milloin mistäkin.

On se ainakin alkanut siltä tuntumaan.
Nyt lapset lopetatte pelleilyn. Jussimus panee jos panee, muut pojat siirtyy flaksiketjuun. -Modeterminaattori
potatomoto
20.09.2010 18:22:57
Eikä juutalaisista voi poikittaista sanaa sanoa ilman natsileimaa. On kyllä paskaa sanon minä.
Joo.
Tympee Huttunen
21.09.2010 07:53:51
Perro Stupido: Olis luullu, että nykyään ei enää kukaan provosoidu Lemmyn tekemisistä, mutta kyllä niitäkin näemmä löytyy. Nämä "minun kansa" -tyypit on oikeasti pelottavia. Ollaan niin yhtä koko maailman kanssa, mutta silti erotellaan se oma porukka jotenkin eri arvoon kuin muut. No mutta Disturbed ny on väsynyttä homoilua muutenkin.

Niin ja Disturbedin jampat varmasti itse heiluttavat jenkkilippua. Kyllä sekin voi symboloida sitä puolta miljoonaa japanilaista, joka sai osansa atomipommeista.
velipesonen
21.09.2010 08:01:53

Max Sechino: Onhan tämä nykyinen kokoonpano jo myös legendaarinen.

Alkaa olla. Vielä 90-luvulla Mikkeyn ja Cmpbellin soitto oli vähän puisevaa ja jäykkää, mutta nyt ovat hevimiehet saaneet taottua itsestään ensiluokkaisia rokkitykkejä.
A Socially Backward Individual
Funkånaut
21.09.2010 17:06:57

Mäkrö: Niin ja Disturbedin jampat varmasti itse heiluttavat jenkkilippua. Kyllä sekin voi symboloida sitä puolta miljoonaa japanilaista, joka sai osansa atomipommeista.

Puhumattakaan Etelä-Amerikan teurastuksista (SOA) tai tappavista kauppasaarroista tai...
Nyt lapset lopetatte pelleilyn. Jussimus panee jos panee, muut pojat siirtyy flaksiketjuun. -Modeterminaattori
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)