Aihe: Bugera V22 pk-seudulla?
1 2 3 4 5 6 713 14 15 16 17
duc
07.08.2010 19:43:37 (muokattu 07.08.2010 19:44:21)
beliel: Mä ostan parin kuukauden päästä joltakulta käytettynä, kun se on huomannut ettei tuokaan vahvistin tehnyt siitä SRV:tä. Todetakseni hetken päästä saman itestäni.

Kelpaakos sulle v55 -nuppi? Tänä aamuna laittoi Thoomanni sellasen liikenteeseen, saattaapa jo perjantaina tulla perille. Eiköhän tuolla kumminkin kotvasen soittele ennenkuin laittaa kiertoon...
Vetehinen
07.08.2010 19:51:39
duc: Kelpaakos sulle v55 -nuppi? Tänä aamuna laittoi Thoomanni sellasen liikenteeseen, saattaapa jo perjantaina tulla perille. Eiköhän tuolla kumminkin kotvasen soittele ennenkuin laittaa kiertoon...

Kelpais varmasti, mutta syksyllä on tarkoitus järjestää sukujuhlat joten rahoitus on vähäsen jäissä. Käytettynä sitten halvemmalla. ;)
Twinkle
07.08.2010 20:01:27
mikä tämä V22 tarkalleen ottaen on? voxi-kopio vai?
duc
07.08.2010 20:04:40
Twinkle: mikä tämä V22 tarkalleen ottaen on? voxi-kopio vai?

Fender Hot Rod & Vox, tai jotain sellasta.
Aki
08.08.2010 16:52:46

tracyjacks: Katumapäälle ei ole kuitenkaan joutunut tulemaan

tracyjacks: Mitä tuollaisesta ... Bugerasta kehtais pyytää?

Mitämitä? Onko katumapää sitten kuitenkin kohdannut?
..."todettiin niitten keinosellaisten ulkoavaruus juttujen olevan parempia tai ainakin melkein yhtä hyviä"... -Les Fender, 2010
tracyjacks
08.08.2010 16:59:53
Aki: Mitämitä? Onko katumapää sitten kuitenkin kohdannut?

No aina välillä joo. Mutta tuon jälleenmyyntiarvo taitaa olla niin alhaalla, että parempi pitää itellään. :D
Son, your ego is writing checks your body can't cash!
Aki
08.08.2010 18:49:48

tracyjacks: No aina välillä joo. Mutta tuon jälleenmyyntiarvo taitaa olla niin alhaalla, että parempi pitää itellään. :D

Tästä olis kiva kuulla lisää. Mikä mättää? Ootko eri putkilla kokeillut saada paremmin sulle sopivaa luonnetta?
..."todettiin niitten keinosellaisten ulkoavaruus juttujen olevan parempia tai ainakin melkein yhtä hyviä"... -Les Fender, 2010
tracyjacks
08.08.2010 19:20:48
Aki: Tästä olis kiva kuulla lisää. Mikä mättää? Ootko eri putkilla kokeillut saada paremmin sulle sopivaa luonnetta?

Tosi vaikea määrittää, että mikä siinä on. Ehkä se että se soundaa niin hyvälle, mutta on niin halpa. :D Eivaan, mutta kyllä siitä jonkun verran puuttuu jotain sellasta luonnetta mitä kaipaisin.
Vetehinen
08.08.2010 20:58:58
Kyllähän tuollaisesta käytettynä 200 euroa vois maksaa. Ainakin ilman toimituskuluja.
tracyjacks
08.08.2010 21:04:27
beliel: Kyllähän tuollaisesta käytettynä 200 euroa vois maksaa. Ainakin ilman toimituskuluja.

Keissillisestä ja elementti vaihdettu? :D 300e mulle on tuosta tarjottu.
Confidentum
08.08.2010 21:10:25 (muokattu 08.08.2010 21:11:52)
tracyjacks: Tosi vaikea määrittää, että mikä siinä on. Ehkä se että se soundaa niin hyvälle, mutta on niin halpa. :D Eivaan, mutta kyllä siitä jonkun verran puuttuu jotain sellasta luonnetta mitä kaipaisin.

Kyllähän se niin on että halvalla on halvan luonne, ei siitä pääse mihinkään. Point-to-point ja telefunken maksaa, mutta on siinä erilainen luonne. Halpikseen kun laittaa uudet putket, kaiuttimen ja säädättää pajalla ,niin sitten ollaan jo helposti käytetyn "paremman" pienen vahvistimen hinnoissa. Sitten jos haluaa looppia ja vähän boutiquea niin, tuplata pitää sen käytetyn paremman vahvistimen hinta että pääsee semmoseen käsiksi. Sitten ollaankin siinä hintaluokassa että 1000 edellä saa jo monen monta uuttakin kunnollista vahvainta. Ja kun on valmis sen tonnin laittamaan, niin ei se loppujen lopussa se FX-Ultra tai Budda olekaan kovin kaukainen haave. Shit! On se hyvä että ihmisellä on haaveita kun vetelee täällä makkarin nurkassa micro cubella. Ja pointti oli se, että hyvä, että ihmiset ostaa ja testaa ja kertoo muillekin. Mie aattelin (jos saan cuben myytyä) kokeilla Laney CUB 12 comboja - siis dual monona. Viissatanen siihen tärväytyy noihin kahteen Lanikkaan kyllä
Kaiuttimesta kuuluu ääniä
Vetehinen
08.08.2010 21:27:24
tracyjacks: Keissillisestä ja elementti vaihdettu? :D 300e mulle on tuosta tarjottu.

Tarkoitin ilman modailuja. Ja en ole nyt tarjoamassa, heitin vain mitä voisi pyytää.
mattim
09.08.2010 04:14:15

tracyjacks: Keissillisestä ja elementti vaihdettu? :D 300e mulle on tuosta tarjottu.

Minkä elementin laitoit sisälle ? Mikä alkiuperäisessä elementissä oli ongelmana vai vaihdoitko muuten vain ? Ajatko alkuperäisillä putkilla ? Kiihkeästi omaani odottelen saksasta kotiutuvaksi.

Matti
Palo on rajoitettu kivijalkaan/Väärin sammutettu
tracyjacks
09.08.2010 08:21:37 (muokattu 09.08.2010 16:04:17)
mattim: Minkä elementin laitoit sisälle ? Mikä alkiuperäisessä elementissä oli ongelmana vai vaihdoitko muuten vain ? Ajatko alkuperäisillä putkilla ? Kiihkeästi omaani odottelen saksasta kotiutuvaksi.

Matti

Eminence Private Jack, joka on tummempi mitä Bugeran alkuperäinen. Toisaalta nyt kun olen foorumeita lukenut, niin tuo Bugeran oma elementti vaatii sen sisäänsoittamisen, mitä itse en ole tehnyt vielä. Ei se alkuperäinenkään huonon kuuloinen missään tapauksessa ole, mutta jotenkin tykkään vähän tummemmasta soundista.

Alkuperäisillä putkilla ajelen, mutta nekin olen ajatellut laittaa vaihtoon tässä syksymmällä.

Edit. Niin ja saa tuosta mun Bugera V22:sta tarjota kyllä rahaakin. Tosiaan, itsetehty todella laadukas case ja elementti vaihdettu Eminence Private Jackiin.
Grugi
09.08.2010 08:32:43
Hmm nyt on kadonnut koko V22 thomanin valikoimasta.
SDMF
Lilli
09.08.2010 17:32:44
Grugi: Hmm nyt on kadonnut koko V22 thomanin valikoimasta.

...mutta onneksi meilä on varalla Musicstore! - Vaan mikä lie sitten odotusaika...
It ain't like it used to be, but it's better'n nothing.
tommijk
09.08.2010 17:50:29
Grugi: Hmm nyt on kadonnut koko V22 thomanin valikoimasta.

Kuinkahan mahtaa tässä käydä, kun ehdin jo tilata ja maksaakin bugeran.. ja toomanni ei vastaa kyselyihin..
tracyjacks
09.08.2010 17:57:39
Tommy The Cat: Kuinkahan mahtaa tässä käydä, kun ehdin jo tilata ja maksaakin bugeran.. ja toomanni ei vastaa kyselyihin..

Soita suoraan niin pääsee helpommalla. :)
Wesgu
10.08.2010 15:43:58
Kun tämä V-22 keskustelu käy nyt kuumana, niin laitetaan lisää vettä kiukaalle.

Jonkin verran putkivahvistimia rakennelleena ja soitelleena blues -miehenä oli tuo Bugeran V-22 melkoinen yllätys (Olit Tami oikeassa ;). Olemus on päältä halpa (tolex ohutta, nupikat lelumaiset, osat sisältä melko rimpuloita yms...)..... mutta kun löi virrat päälle, niin monttu oli auki ;)

Uskomattoman hyvä on soundi kyseisessä vermeessä kyllä on. Vaihdoin kaiuttimeksi Eminencen Privaten Jackin ja soundi parani entisestään. Omakaan kaiutin ei ole huono, mutta PJ oli parempi... makuasioita.

Ja sitten lopputulemaan. Olen ko. vahvistimella soitellut nyt muutaman kuukauden. Soundi on kohdallaan, mutta joku tuossa muuten "halvassa" olemuksessa häiritsee. Aloittelevalle ja miksei kokeneemmallekkin soittajalle, joka haluaa hyvä soundista putkivahvistinta HALVALLA, on tämä loistava valinta. Minulla menee kiertoon...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)