Demostudio 17.03.2004 15:16:31 | |
---|
Bändin nimi: Khilma Kappaleen nimi: Vartalontaivuttaja -demo URL: http://khilma.cjb.net (Mp3) Khilman uutukainen kuunneltavissa y.o osoitteesta. Neljä kipaleen verran omaperäistä vääntöä maailman parhaalta Khilma-nimiseltä yhtyeeltä. |
Se on taas aika puffata omaa poppoota. Käykää tsekkaamassa ja laittakaa palautetta. |
Diablero 17.03.2004 17:09:01 | |
---|
hmm.. Untuvikosta tuli mieleen jotenkin että Maija Vilkkumaa jonka ääni on muuttunut Terhi Kokkosen ääneksi, on otettu CMX:ään A.W. Yrjänän tilalle. Kulta-kappaleen kohdalla en enää tiennyt mitä sanoa, muuta kuin että hei mä tykkään tästä. Tässä on jotain epätavallista mutta miellyttävää. Jatkanpa kuuntelua Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet |
NORTON 17.03.2004 18:31:55 | |
---|
Asiallista kamaa; tällaistahan sitä nykyään kuunnellaan. Sanoitukset meni minulta ohi. Jos minulta kysyttäisiin, niin kaipaisi paljon karsimista jotta kokonaisidea selkiytyisi. Anteeksi! |
hermanhez 18.03.2004 00:10:11 | |
---|
hmm.. Untuvikosta tuli mieleen jotenkin että Maija Vilkkumaa jonka ääni on muuttunut Terhi Kokkosen ääneksi, on otettu CMX:ään A.W. Yrjänän tilalle. veit ajatukseni! joo ja itse musiikkiin: lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna Kuulosti kyllä erittäin hyvältä! (peruna)muusi - (vaate)koi(ta)! PREESIAS!! PREESIAS!!! |
NHR 19.03.2004 07:32:19 | |
---|
Erikoisia sointukulkuja ja laulumelodioita, mutta erittäin hyvä kokonaisuus. Untuvikosta jo täydellinen kuvailu tuossa edellä tulikin. Safaribiisistä minulle taas tuli jotenkin mieleen varhainen YUP, mutta henkilökohtainen suosikkini on kuitenkin Täyteläinen elämä, siinä on mahtava kertosäe ja sanoitus. Ei valittamista muutenkaan. ...onhan ne nätit naiset usein kauniita oli ne sitten alasti tai ei. - PJS |
maati 19.03.2004 20:01:48 | |
---|
Kiitos tähänastisesta palautteesta. Tuo Maija Vilkkumaa -stigma taitaa olla sitten pysyvää laatua, mutta minkäs teet ;) ...mutta henkilökohtainen suosikkini on kuitenkin Täyteläinen elämä, siinä on mahtava kertosäe ja sanoitus. Taidat olla ensimmäinen ihminen joka kehuu tuon biisin sanoitusta. Minullakin on vaikeuksia niellä sen kertsin lyriikoita. |
NHR 20.03.2004 10:42:53 (muokattu 20.03.2004 10:44:40) | |
---|
Taidat olla ensimmäinen ihminen joka kehuu tuon biisin sanoitusta. Minullakin on vaikeuksia niellä sen kertsin lyriikoita. Minusta siinä on juuri oikeanlaista ironiaa/vittuilumeininkiä, mutta ymmärrän kyllä, että kaikki eivät sellaisesta pidä. EDIT: Miehen laulamana tuo kertsikään ei ehkä olisi niin tehokas... ...onhan ne nätit naiset usein kauniita oli ne sitten alasti tai ei. - PJS |
Cornflake 24.03.2004 19:04:08 | |
---|
Hyvää shittiä. Petrausta edelliseen demoon oikeastaan joka osa-alueella. Biisi-materiaali alkaa olla todella tiukkaa tasoa. Uusi basistikin on hyvin tehtävänsä tasalla ja soundit kautta linjan nyt kunnossa. Koskas päästään taas kuulemaan Khilmaa livenä? Edellinen keikka (minkä minä näin, Stella Star Clubilla) oli sekin tiukkaa tavaraa. Rokkaa livenäkin kuin hirvi. Lick my lovepump! |
Mättöpiiska 24.03.2004 19:49:38 | |
---|
1.Untuvikko: Kitaravallin soundi kuulosti korvaani alkuun vähän oudolta. Biisi sinänsä oli aika tasapaksu - ainakaan ensikuulemalta ei mikään hitti. Kaipasin lisää hiljaisempia kohtia kaiken paahdon kylkiäisiksi. 2. Kulta: Tämä on jo huomattavasti parempi. Levyn nimi kuvaa tämän biisin säkeistöjä hyvin. Hyvä kertosäe melodialtaan. Laulanta on onnistunut oikein hyvin. 3. Täyteläinen elämä: Omaperäinen sointukulku! Osat vaihtelevat mielenkiintoisesti. Sanat ja tunnelma palauttaa mieleen jostain syystä CMX:n Isohaara -levyn, vaikka heidän musiikissaan ei todennäköisesti koskaan enää tulla käyttämään sanaa "perse". Täpärästi ansaitsee levyn paras biisi -palkinnon. 4. Safarini kaikki eläimet: Energinen pläjäys, sopii päätösraidaksi. Itse en kuitenkaan tykkää tällaisesta Ultra Bra -tyylistä laulaa eläimistä. Yleisarvosanan antaisin jostain kolmen tähden tietämiltä. Tietyn huumorin (jota olin kuulevinani sanoituksissa) vuoksi annan kolme ja puoli tähteä. ***½ "Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" - Matti Nykänen |