Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lipusta kanta irronnut, molemmat tallessa, kelpaako?
1
Arranger
08.08.2010 00:03:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kysymys lyhyesti ja ytimekkäästi otsikossa.
Kannattaako vaivautua huomenissa Poriin matkustamaan 380km, käännyttävätkö portilta. Lippupalvelun lippu, joten viivakoodi itse lipussa, ja kannassa vielä noita numerosarjoja. Lipun takaa tai lippupalvelun sivuilta ei pistänyt tieto silmiin..
 
JA en edes koettanut hakua, anteeksi.
 
VITTI mie oon Lappeenrannasta! ...ja asun Virroilla.
mrk
08.08.2010 00:15:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäisi kelvata. Teippaa ne vaikka kiinni toisiinsa. Viivakoodin ne niistä nykyään tsekkaa ja jos sitä ei ole käytetty aiemmin, pitäisi olla ok. Jos ei kelpaa niin ulkopuolella oli ainakin viime vuonna epätoivoisia lipunmyyjiä, jotka yrittivät päästä ylimääräisistä lipuista eroon reippaaseen alihintaan.
 
"Short On Long Term Goals"
Arranger
08.08.2010 00:23:55 (muokattu 08.08.2010 00:24:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mrk: Pitäisi kelvata. Teippaa ne vaikka kiinni toisiinsa. Viivakoodin ne niistä nykyään tsekkaa ja jos sitä ei ole käytetty aiemmin, pitäisi olla ok. Jos ei kelpaa niin ulkopuolella oli ainakin viime vuonna epätoivoisia lipunmyyjiä, jotka yrittivät päästä ylimääräisistä lipuista eroon reippaaseen alihintaan.
 
Tuon viivakoodin varaan uskalsin jättääkin, muistelisin että pari vuotta takaperin viivakoodin lukivat. No, peukut pystyyn! On tosin niin hyvä tarina selitykseksi, että eiköhän nuo laske sisään sitten vaikka puhtaasta säälistä :D
En olisi huomannut koko irtoamista, ellen olisi vahingossa käynyt pesemään housuja ja säikähtänyt kun huomannut että rahapussi juuri kastumaisillaan. Täytyi välittömästi sitten tarkastaa asia. Samassa syssyssä meni tosin auton avaimet (ainoat), joilla täytyy sähköisesti kuitata käynnistyksen esto.. Saapa nähdä!
 
VITTI mie oon Lappeenrannasta! ...ja asun Virroilla.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «