Aihe: Lady Gaga
1 2 3 4 5 6 711 12 13 14 15
-rokkijumala-
06.08.2010 22:05:55
Jos ne ketkä evät pidä gagasta, eivät ole mielestänne oikeassa, olette kyllä aivan yhtä kapeakatseisia. Jokainen saa sanoa mielipiteensä ja minähän olen sen sanonut vaikka kaikki sanovat että en ole muka perustellut. Ja niin se vähän sattuu menemään että gagasta pitävät eivät tykkää siitä että joku perustelee gagan huonoutta. Niin ei kyllä toisinkaan päin. Kaikkihan kuvittelee että se oma musiikkimaku on se paras ja kaikkien pitäisi kuunnella sitä. Minusta kaikki voisivat kertoa oman mielipiteensä ja sitä on todella lapsellista alkaa kommentoimaan.

Toivottavasti ketjun hirveys on kadottanut suuren osan lukijoista :)
makekopa
06.08.2010 22:18:07
-rokkijumala-: Jos ne ketkä evät pidä gagasta, eivät ole mielestänne oikeassa, olette kyllä aivan yhtä kapeakatseisia. Jokainen saa sanoa mielipiteensä ja minähän olen sen sanonut vaikka kaikki sanovat että en ole muka perustellut. Ja niin se vähän sattuu menemään että gagasta pitävät eivät tykkää siitä että joku perustelee gagan huonoutta. Niin ei kyllä toisinkaan päin. Kaikkihan kuvittelee että se oma musiikkimaku on se paras ja kaikkien pitäisi kuunnella sitä. Minusta kaikki voisivat kertoa oman mielipiteensä ja sitä on todella lapsellista alkaa kommentoimaan.

Mikä hirveys nyt tästä ketjusta löytyykään? Toiset pitää ja taas toiset eivät, mitään "hirveyksiä" en ole tässä ketjussa havainnut.

Oma mielipiteeni on, että "Lady" Gaga on vain ylimarkkinoitu "tuote", kuten Madonnakin oli aikoinaan. Ja niin moni kakara meni/menee tähän mainonnan "halpaan"! SÄÄLI!
Vurki
06.08.2010 23:16:16 (muokattu 06.08.2010 23:17:01)
makekopa: Ei kukaan väitä toisten musiikkimakua vääräksi, vaan tuovat oman kantansa esille ehkä turhankin voimakkaasti. Mikä sitten on oikein, jää itsekunkin mietittäväksi. Lady Gaga minulle on pelkkä tyhjä poppis-koneen täyte, kuten Madonnakin oli aikoinaan - saahan siitä ääntä elämänsä tyhjiin hetkiin ajoittain, mutta mitään täytettä sielulle siitä ei ole!

Siis onhan täällä väitetty, että Lady Gaga on OIKEASTI ihan paskaa. Ja kun mä tykkään siitä, niin tuleehan sitä sellainen fiilis, että nyt musiikkimakuani arvostellaan vääränlaiseksi.

-rokkijumala-: Jos ne ketkä evät pidä gagasta, eivät ole mielestänne oikeassa, olette kyllä aivan yhtä kapeakatseisia. Jokainen saa sanoa mielipiteensä ja minähän olen sen sanonut vaikka kaikki sanovat että en ole muka perustellut. Ja niin se vähän sattuu menemään että gagasta pitävät eivät tykkää siitä että joku perustelee gagan huonoutta. Niin ei kyllä toisinkaan päin. Kaikkihan kuvittelee että se oma musiikkimaku on se paras ja kaikkien pitäisi kuunnella sitä. Minusta kaikki voisivat kertoa oman mielipiteensä ja sitä on todella lapsellista alkaa kommentoimaan.

Siis mun mielestä kukaan ei ole oikeassa tällaisessa jutussa. Mun mielestä ne, joiden mielestä Gaga on paskaa, on ihan yhtä oikeassa kuin ne, joiden mielestä Gaga on hyvää. Mua ei kiinnosta onko se hyvää vai huonoa vai mitä, kuuntelen sitä the universaalista totuudesta huolimatta. Ja tosiaan, mitä hirveää tässä ketjussa on???

makekopa: Ja niin moni kakara meni/menee tähän mainonnan "halpaan"! SÄÄLI!

Pakko tarttua tähän että miksi sääli? Luuletko että ihmisten elämä huononee kun he kuuntelevat Gagaa? Ihmetyttää, kun en oikein keksi että mikä siinä voi niin pahaa olla, vaikkei tämä sielua täyttäisikään, kuten taisit sanoa. Eihän tää Gagan musa mitään taidetta ole, vaan viihdettä, fiiliksiä, ja niitä se tosiaan tarjoaa. En kässää miten se on niin kovin säälittävää jos joku tätä kuuntelee? Säälin tunne tulee ehkä silloin kuvaan, kun joku kuuntelee perkeleheviä ja viiltää itseään ranteeseen. Meinaan, siinä se musa tuntuu todellakin haittaavan kaverin elämää!

P.S. Mä en oikeesti hyökkää tässä ketään vastaan, toivon vain loogista keskustelua :)
makekopa
06.08.2010 23:30:55
Vurki: Siis onhan täällä väitetty, että Lady Gaga on OIKEASTI ihan paskaa. Ja kun mä tykkään siitä, niin tuleehan sitä sellainen fiilis, että nyt musiikkimakuani arvostellaan vääränlaiseksi.

Siis mun mielestä kukaan ei ole oikeassa tällaisessa jutussa. Mun mielestä ne, joiden mielestä Gaga on paskaa, on ihan yhtä oikeassa kuin ne, joiden mielestä Gaga on hyvää. Mua ei kiinnosta onko se hyvää vai huonoa vai mitä, kuuntelen sitä the universaalista totuudesta huolimatta. Ja tosiaan, mitä hirveää tässä ketjussa on???

Pakko tarttua tähän että miksi sääli? Luuletko että ihmisten elämä huononee kun he kuuntelevat Gagaa? Ihmetyttää, kun en oikein keksi että mikä siinä voi niin pahaa olla, vaikkei tämä sielua täyttäisikään, kuten taisit sanoa. Eihän tää Gagan musa mitään taidetta ole, vaan viihdettä, fiiliksiä, ja niitä se tosiaan tarjoaa. En kässää miten se on niin kovin säälittävää jos joku tätä kuuntelee? Säälin tunne tulee ehkä silloin kuvaan, kun joku kuuntelee perkeleheviä ja viiltää itseään ranteeseen. Meinaan, siinä se musa tuntuu todellakin haittaavan kaverin elämää!

P.S. Mä en oikeesti hyökkää tässä ketään vastaan, toivon vain loogista keskustelua :)

Lähinnä huvittaa katsoa pätkiä teeveestä nyky radio asemilta, missä taustalla on tuhansia metrejä levyjä näemmä ihan seinien koristeeksi ja aseman soittolista noin 50-biisiä pitkä. Radio City oli oli aikoinaan 80-luvulla tautinen kokemus, mutta nykyään pelkkä soittolista. Mikä häpeä!
Johnny Buzz
06.08.2010 23:59:59

makekopa: Lähinnä huvittaa katsoa pätkiä teeveestä nyky radio asemilta, missä taustalla on tuhansia metrejä levyjä näemmä ihan seinien koristeeksi ja aseman soittolista noin 50-biisiä pitkä. Radio City oli oli aikoinaan 80-luvulla tautinen kokemus, mutta nykyään pelkkä soittolista. Mikä häpeä!

Offtopiciksi menee: kokeiles Radio Helsinkiä. Ei oo soittolistoja ja pk-seudun ulkopuolella kuuluu netissä.
kk80
07.08.2010 10:28:47
Oma mielipiteeni on, että "Lady" Gaga on vain ylimarkkinoitu "tuote", kuten Madonnakin oli aikoinaan. Ja niin moni kakara meni/menee tähän mainonnan "halpaan"! SÄÄLI!

Turha on huolesi. Ainakin tämän ketjun kirjoitusten perusteella halpaan ovat menneet me vähän iäkkäämmät kirjoittelijat ja te vielä peruskoulun penkkiä kuluttavat nuorukaiset olette markkinamiesten ikeen ulottumattomissa.

POP musiikissa kaikki on laskelmoitua. Aivan varmasti suuren levy-yhtiön PR henkilöt suunnittelevat Lady GaGan, Beoncen tai jopa Metallican tekemiset, haastattelut ja tempaukset niin että ne palvelisivat mahdollisimman hyvin tarkoitustaan. Mikäs siinä jos tuon hypen ja temppuilun taustalla vaan on ns. oikea artisti.

Edelleen itse en osta Lady GaGan levyjä mutta on tuo eukko raikkainta mitä MTV -henkisessä musiikin populaarikulttuurissa on tapahtunut aikoihin.
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
Bluesmies
07.08.2010 12:08:43
Ei mitään Lady Gagaa vastaan. Varmasti ihan jees muusikko, mutta biisit ja sovitukset ovat täyttä paskaa.
carnation
07.08.2010 12:11:55 (muokattu 07.08.2010 12:12:23)
Hemmetti, muutama päivä ketjun perustamisesta ja nyt ollaan jo kuudennella sivulla, kun kaikilla on mukamas joku mielipide. Miksette te koskaan mene esim. Sun Kil Moon- tai Bat for Lashes -ketjuihin vääntämään samalla intensiteetillä, saataisiin niihinkin jotain henkevää keskustelua?

Ellei se ole Iron Maiden, Opeth, Devin Townsend tai Dream Theater, se on Lady Gaga...

np. Paparazzi
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Vurki
07.08.2010 12:20:36
Bluesmies: Ei mitään Lady Gagaa vastaan. Varmasti ihan jees muusikko, mutta biisit ja sovitukset ovat täyttä paskaa.

Pliis, hillitkää vähän näitä postauksia. Varmistuuko taivaspaikka tai ymmärtääkö teini kuuntelevansa väärää musiikkia kun vanhempi guru tietää kertoa että MTV-pop on perseestä? Kertokaa edelleen niitä fiiliksiänne musan suhteen mutta totuuksia ei kaivata.

carnation: Hemmetti, muutama päivä ketjun perustamisesta ja nyt ollaan jo kuudennella sivulla, kun kaikilla on mukamas joku mielipide. Miksette te koskaan mene esim. Sun Kil Moon- tai Bat for Lashes -ketjuihin vääntämään samalla intensiteetillä, saataisiin niihinkin jotain henkevää keskustelua?

Ellei se ole Iron Maiden, Opeth, Devin Townsend tai Dream Theater, se on Lady Gaga...

np. Paparazzi

Nähdäkseni nää mielipiteeet ei oo yhtään sen "mukamaksempia" kuin muissakaan keskusteluissa. Lady Gagasta keskustellaan paljon koska se on niin erikoinen (toiset tykkää, toiset ei, harva on välittämättä ollenkaan).
Vurki
07.08.2010 13:29:00
Pluto: Jaa, en tiedä kuinka paljon taiteellisuutta keskivertorokkibiisin tekeminen sitten vaatii. Eli sikäli aika harvalla on varmaan varaa haukkua Gagan sävelkynää tai muusikonlahjoja. Itse en miellä esim. 80-luvulle jämähtäneitä rokkibändejä kovinkaan omaperäisiksi.

Sitä paitsi eikö tollasen kysymyksen, että "kuinka paljon taiteellisuutta X vaatii", miettiminen yleensäkin ole aika vammaista puuhaa? Ihan kuin olis joku mittari mistä tsekattais taiteellisuusleveli ja sen kautta sit määriteltäisiin kaikki maailmassa, aina artistin ihmisarvosta ilmastonmuutoksen seurauksiin.
Kailis
07.08.2010 13:40:19

Mä tykkään tästä ihan hulluna.

http://www.youtube.com/watch?v=2vEStDd6HVY
-rokkijumala-
07.08.2010 14:59:35
Musiikki on kyl aika paskaa ja musavideot oksennusta paskan päälle. Minusta hyvän maun rajan ylittävää. Sanoimpa sen nyt vihdoin suoraan.

TÄMÄ ON SITTEN MINUN MIELIPITEENI EIKÄ SIITÄ TARVITSE VALITTAA!!!!!!
Vurki
07.08.2010 15:03:55
Dream_eater:
E: laitetaa nyt tämmönenki vielä
http://www.youtube.com/watch?v=JvRDr30Hsgs

Aivan häikäisevä veto! Kyllä se osaa.

Kailis: Mä tykkään tästä ihan hulluna.

http://www.youtube.com/watch?v=2vEStDd6HVY

Hullunkurinen versio, vaikka periaatteessa rakenne, soinnut yms. ovat samoja kuin originaalissa niin silti kovin erilailla sovitettu, melkein eri sävellys, tosi mielenkiintoinen. Tsekkailin muitakin k.o. yhtyeen biisejä ja olivat kyllä todella siistejä!
Sergei Fallinen
07.08.2010 15:04:20 (muokattu 07.08.2010 15:04:33)
carnation:

vähän ehkä off-topicina voisi sanoa, että Dream Theater on täyttä paskaa. JA TÄMÄ ON VAIN MINUN MIELI PIDE!!!
blueberrykisses
07.08.2010 15:17:21 (muokattu 07.08.2010 15:18:52)
-rokkijumala-: Kaikki kannattajat kehuvat gagan musikaalista lahjakkuutta, mutta minusta maailmasta löytyy vaikka kuinka monta parempaa laulavaa pianistia, mielestäni gagan musikaalisuus on ennemminkin keskivertoa jos verrataan muihin ammattimuusikoihin. Oli minusta vain kohtalon oikku että gaga nousi pinnalle, niinkuin yleensäkin, ei maailma ole reilu. Varmasti on ollut paljon parempia pianistilaulajia, jotka vain eivät ole nousseet suosioon.

Totta kai aina löytyy joku parempi. Heitä lahjakkaampia odotellessa kuuntelen Gagaa, eikä edes se, että osaa soittaa ja laulaa, riitä yksinään.

:)
Tande
07.08.2010 15:43:40 (muokattu 07.08.2010 16:08:52)
blueberrykisses: Totta kai aina löytyy joku parempi. Heitä lahjakkaampia odotellessa kuuntelen Gagaa, eikä edes se, että osaa soittaa ja laulaa, riitä yksinään.

:)

Mikäli laulajapianistit kolahtavat, suosittelen erittäin lämpimästi Billy Joelia. Painii mielestäni täysin eri sarjassa, kuin Lady Gaga.
Anteeksi.
Sergei Fallinen
07.08.2010 15:48:44
Tande: Mikäli laulajapianistit kolahtavat, suosittelen erittäin lämpimästi Billy Joelia. Painii täysin eri sarjassa, kuin Lady Gaga.

nimenomaan, sarja on aivan eri
Vurki
07.08.2010 15:53:13
Tande: Mikäli laulajapianistit kolahtavat, suosittelen erittäin lämpimästi Billy Joelia. Painii täysin eri sarjassa, kuin Lady Gaga.

Mitä jos tykkää enemmän Gagasta? Onko väärässä? Onko vitun idiootti? Saahan sitä suositella muita artisteja, mutta kun ei tätä jaksa, että pitää koko ajan tulla kertomaan kuinka joku on Gagaa parempi jne. Tuosta postauksesta kun olisi jättänyt viimeisen virkkeen pois, niin se olisi varsin mukava.
Tande
07.08.2010 16:13:32 (muokattu 07.08.2010 16:14:55)
Vurki: Mitä jos tykkää enemmän Gagasta? Onko väärässä? Onko vitun idiootti?

En ole väittänyt niin. Sain vain käsityksen, että blueberrykisses pitää laulavista pianisteista, joten halusin kertoa hänelle omasta ko. genren suosikistani ja idolistani, joka _mielestäni_ on ihan eri kaliberin artisti, kuin Lady Gaga, yhtään dissaamatta Gagan faneja.
Anteeksi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)