Aihe: Tanssiravintoloita kaatuu..
1 2 3 4 514 15 16 17 1857 58 59 60 61
musamies
06.08.2010 22:00:52
KoskPaavo: Ei tule onnistumaan , Ketrooni on keksitty. Toisekseen oon ollut tuota edellistä jopa kokeilemassa ihan livebändissä, kukaan ei osannu mitään.

Eihän se mikään kiva tilanne olis jos bändiin tulis aina sellasii jäseniä joko laulaa tai soittamaan, jotka ei mitään osaisi.
half
06.08.2010 22:04:34
KoskPaavo: Ei tule onnistumaan , Ketrooni on keksitty. Toisekseen oon ollut tuota edellistä jopa kokeilemassa ihan livebändissä, kukaan ei osannu mitään.

No, duo sitten. On Ketron miehellä edes juttukaveri ja ajaminenkin jakaantuu fifty / sixty. Osaa mitään? Totaalisen päin persettä ne enimmäkseen laulaa Kara- Åkessakin. Vetävät mitä vetävät. Korvat kiinni ja tiukka sisäinen tahtilasku ja fine. Ja sitten rouva Runosmäestä tulee laulamaan meille Aikuinen nainen, aploooooodeja Rituko olin rouvan nimi?
Meikäläisen MySpace-profiili
baron
06.08.2010 22:10:10

half: Jaa, ööö, tota perustetaan trio, jolla on 300 biisin ohjelmisto. Bändi soittaa ja asiakkaat laulavat. Sanat saa paperilla ja lista jaetaan pöytiin. Mitään ei transponoida, vaan se on siinä ja yy, kaa, koo tulta kultasein. Kara-Åke on kuollut eläköön elävä karaoke.

Mulle on useinkin tarjottu bändikaraokekeikkoja.
Oon kerran tehnyt ja toista en tee.
Ongelma se, että sinne änkeää kaikenlaiset jotka ei osaa tippaakaan laulaa ja komppaamisessa se ongelma että soitetaanko niinkuin piisin kuuluisi mennä vai yritetäänkö seurata laulajaa, jolla sekä rytmi että sävellaji hakusessa ja kun joku bändistä seuraa laulajaa ja joku yrittää soittaa oikein niin bändikin on metsässä.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
half
06.08.2010 22:14:21 (muokattu 06.08.2010 22:20:21)
baron: Mulle on useinkin tarjottu bändikaraokekeikkoja.
Ongelma se, että sinne änkeää kaikenlaiset jotka ei osaa tippaakaan laulaa ja komppaamisessa se ongelma että soitetaanko niinkuin piisin kuuluisi mennä vai yritetäänkö seurata laulajaa, jolla sekä rytmi että sävellaji hakusessa ja kun joku bändistä seuraa laulajaa ja joku yrittää soittaa oikein niin bändikin on metsässä.

Ei tietenkään seurata, ei Kara-åkekaan seuraa. Solisti tippuu ja seuraava. Kyllä joku onnistuukin tai sitten ei, so what? Yrittäjiä riittää, uso pois? Koska aletaan?
Ei siinä voi " solistia " mielistellä, vaan biisi läpi ja next.
jjussila
06.08.2010 22:15:57

Eiköhän näitä ole ihan paremmin palkattuinakin; siis ihan tähtinä kiertävät...ja kansa huutaa ja hurraa!!!
..ei helev...olisko noin?.....
walttoni
06.08.2010 22:30:32
half: Jaa, ööö, tota perustetaan trio, jolla on 300 biisin ohjelmisto. Bändi soittaa ja asiakkaat laulavat. Sanat saa paperilla ja lista jaetaan pöytiin. Mitään ei transponoida, vaan se on siinä ja yy, kaa, koo tulta kultasein. Kara-Åke on kuollut eläköön elävä karaoke.

1994 kokeiltu.
COVS2.
walttoni
06.08.2010 22:31:42

Äläppa äläppa. Kannattais käydä Eino G:n keikalla joskus edes katsomassa.
COVS2.
KoskPaavo
06.08.2010 22:37:25
walttoni: 1994 kokeiltu.

Sh---tti , saatoit tuonkin vuodella voittaa.
"Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen." Lain.Walttoni
KoskPaavo
06.08.2010 22:39:19
walttoni: Äläppa äläppa. Kannattais käydä Eino G:n keikalla joskus edes katsomassa.

Plussa tuli walttonille vaan Mr Ketron ei armahda etes Eikkaa.
"Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen." Lain.Walttoni
walttoni
06.08.2010 22:40:53
KoskPaavo: Plussa tuli walttonille vaan Mr Ketron ei armahda etes Eikkaa.

Samahan sen Solttoni on pistää raksuttamaan ravintoltan nurkkaan ja jokainen saa käydä laulamassa sen päälle mitä haluaa. Hieno tanssiravintolan liikeidea.
COVS2.
Musiikkia korville
06.08.2010 22:48:36

jjussila: Eiköhän näitä ole ihan paremmin palkattuinakin; siis ihan tähtinä kiertävät...ja kansa huutaa ja hurraa!!!

Hah.. Plussan tipautin.
By: MK
KoskPaavo
06.08.2010 22:50:08
walttoni: KoskPaavo: Plussa tuli walttonille vaan Mr Ketron ei armahda etes Eikkaa.

Samahan sen Solttoni on pistää raksuttamaan ravintoltan nurkkaan ja jokainen saa käydä laulamassa sen päälle mitä haluaa. Hieno tanssiravintolan liikeidea.

En tarkoita tuota vaan että Heikki tai Paavo soittaa Ketronilla vaikka Angeliquen beguine- kompilla soinnut ns livenä kevyesti painellen. Tuokin on mulle ehdottomasti jo liian raskasta...kysymys on kuitenkin finanssipoliittinen.En vaan usko tuohon(kaan) tanssiravintolaideaan enää.
Timi
06.08.2010 22:51:02
Heh!Ei tää nyt noihin tanssirafloihin ja karaoke juttuihin liity.Mutta!Missä on ne mestat.Vaikka aikoinaan Ravintola Viisi Penniä.Jossa laulettiin yhdessä kiipparistin säestyksellä ja esilaulajan kanssa vihkoista tuttuja ja joskus outojakin kipaleita.Minäkin uskalsin Huuskosen Karin säestyksellä kanssa vetää useita lauluiltoja stadin kapakoissa.Nääskun nuorena luuli osaavansa laulaa;)
Vaikea.Mutta varma!
half
06.08.2010 23:09:21
walttoni: 1994 kokeiltu.

Ja mihin se kaatui?
isojussi
07.08.2010 00:21:25

Ookko koskaan kuullu yhteislauluilloista?

http://www.valkeakoski.fi/portal/su … ocmonth=8&ocday=9&ocweek=32

Tervetuloa!
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
half
07.08.2010 00:47:22
isojussi: Ookko koskaan kuullu yhteislauluilloista?

Tervetuloa!

Voe tokkiinsa, olen niitä vetänytkin. Valitettavasti immeiset eivät pahemmin laulaneet, vaan meni enempi truba-osastolle.
isojussi
07.08.2010 01:17:40 (muokattu 07.08.2010 01:20:02)
half: Voe tokkiinsa, olen niitä vetänytkin. Valitettavasti immeiset eivät pahemmin laulaneet, vaan meni enempi truba-osastolle.

Jaa - mulla on ihan päinvastaisia kokemuksia. Väärät biisit? Maanantaina esmes mulla on tuolla kesän viimeinen, viides kerta ja joka kerta on ollut hieman alle tai yli sata reippaastilaulavaa ihmistä paikalla.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
walttoni
07.08.2010 04:07:42
isojussi: Ookko koskaan kuullu yhteislauluilloista?

Tervetuloa!

vedetty joitain satoja.
COVS2.
isojussi
07.08.2010 04:32:21
walttoni: vedetty joitain satoja.

Näin arvelilinkin.

Oikein toteutettuna hemmetin toimivaa ja mukavaa puhaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)