Aihe: Angry Videogame Nerd!
1 2 3 4 534 35 36 37 3865 66 67 68 69
Twinkle
06.08.2010 05:07:59
Erikoinen huomio tuo "I am Error", se nimittäin on sen jätkän nimi. Jossakin toisessa kaupungissa on jätkä joka kertoo jotta "Ask Error for a clue" ja sen jälkeen eero kertoo enemmän.

Mutta joo, onko se vika vain minussa mutta jotenkin tuntuu siltä että nämä jaksot huonontuu kerta toisensa jälkeen? Asiasisältö pitää mutta jotenkin vitsit ei enää lähde.
Rattata
06.08.2010 07:13:11 (muokattu 06.08.2010 07:13:52)
Twinkle:Mutta joo, onko se vika vain minussa mutta jotenkin tuntuu siltä että nämä jaksot huonontuu kerta toisensa jälkeen? Asiasisältö pitää mutta jotenkin vitsit ei enää lähde.

No enpä nyt tiedä. Ei tuo Zelda-jakso älyttömän läppäjakso omasta mielestäni edes ollut. Kun taas edellinen kunnon jakso Cheetahmen oli muistaakseni oikein hyvä.
Zed
06.08.2010 10:51:36 (muokattu 06.08.2010 10:53:59)

odd: Ei tuo Zelda-jakso älyttömän läppäjakso omasta mielestäni edes ollut. Kun taas edellinen kunnon jakso Cheetahmen oli muistaakseni oikein hyvä.

Tämä Zelda-jaksohan taisi olla enemmänkin tilaustyö, jota porukka oli toivonut koska pelin tiedetään jakavan mielipiteitä. Sanoihan James itsekin peliä hyväksi ruotiessaan syitä osittain negatiiviseen vastaanottoon.

Arviossa tehtiin turhan hankala asia myös noista aaltoliikkeellä lentävistä hevosenpäistä lohikäärmepalatsissa (ja muuallakin). Eihän siinä tarvitse kuin odottaa paikallaan, ja hypätä jonossa nousevien päiden päälle pomppimaan alapiston varassa, jolloin ne on hetkessä hävitetty. Ja olisihan se turhan helppoa, jos viholliset voitaisiin eliminoida tuossa kartalla, kuten Nörtti peräänkuulutti. Tähän peliin antaa nimenomaan matkustamisen ja suuren seikkailun tuntua se, ettei paikoista toiseen noin vaan juosta, vaan välillä joutuu hyökkäyksen kohteeksi. Siinähän niitä kokemuspisteitäkin tulee, ja linnoihin on sitten mukavampi mennä paremmin varustautuneena. Tekisi mieli pelata tämä taas läpi aidolla NES:lla, mutta tuosta pelikasetista on patteri kuollut, eikä avaustyökalua tai sopivia materiaaleja sen tekemiseksi ole juuri nyt saatavilla.
"Paskallehan nämä haessoo! (hätääntynyt ilme)" -Isoäitini ensikosketus juustosnackseihin.
aivokuolio
06.08.2010 11:03:57
Ei nyt oikein lähteny tämä Zelda-homma.
kk80
06.08.2010 14:26:03
aivokuolio: Ei nyt oikein lähteny tämä Zelda-homma.

Itse pidin. Kyllä välillä voi tehdä tälläisiä nostalgia trippejäkin hillityillä vitseillä eikä aina vaan keskittyä efektitykitykseen ja hassuihin sivuhahmoihin. NESille löytyy vielä paljon materiaalia jota ei ole käsitelty. Vanhemmat pongit ja muut ova aika rajoittuneita, joten niistä kiinnostavien jaksojen tekeminen on hankalaa. Harmi että herra on nimensämukaisesti rajannut tietokonepelit pois listaltaan. Ennen PC:n läpimurtoa oli paljon jänniä koneita & pelejä.

Itse en allekirjoita tuota Zelda II vaikeutta. Vaikeusaste oli mielestäni sopiva. Luolalabyrintti kirvesliskoineen oli toki haastavahko. Enemmän se ristiohjain on mennyt solmuun vaikka MegaMan I kanssa, joka vieläkin on jokseenkin mahdoton...
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
SirElwood
06.08.2010 15:41:45
kk80: Itse pidin.

Niin minäkin. Itse en ole koskaan tuota peliä pelannut, joten varsinaisesti siitä ei mielipidettä löydy. Mutta tykkään huomattavasti noista Jamesin asiallisemmista jutuista, mukaanlukien tämmöiset nörttijaksot, leffa-arviot jne. Se joissain AVGN jaksoissa oleva kohkaaminen on lähinnä rasittavaa.

Jep, en vaan ehkä tajua.
Rhesus
06.08.2010 15:47:22
Mä pidän tästä sarjasta. Vesi kielellä odotan aina uutta jaksoa. Jamesin tyyli, no vähän ehkä hakemalla haetaan, mut ei haittaa mua.
Nostalgisista syistä tätä tulee katsottua, fiilis katossa kun tuttu peli on arvosteltavana.

Ainoa mikä häiritsee on nämä näytellyt episodit. Voi Luoja tätä Game Clitches-hahmoakin. Vihreä menninkäinen joka ei osaa näytellä.

Jameshan on leffanörtti myös, siksi kai haluaa laittaa näitä käsikirjoitettuja kohtauksia noihin. Mitkä yleensä ovat olleet kyllä fiaskoja.
Rhapa
06.08.2010 15:52:14
Rhesus: Mä pidän tästä sarjasta. Vesi kielellä odotan aina uutta jaksoa. Jamesin tyyli, no vähän ehkä hakemalla haetaan, mut ei haittaa mua.
Nostalgisista syistä tätä tulee katsottua, fiilis katossa kun tuttu peli on arvosteltavana.

Ainoa mikä häiritsee on nämä näytellyt episodit. Voi Luoja tätä Game Clitches-hahmoakin. Vihreä menninkäinen joka ei osaa näytellä.

Jameshan on leffanörtti myös, siksi kai haluaa laittaa näitä käsikirjoitettuja kohtauksia noihin. Mitkä yleensä ovat olleet kyllä fiaskoja.

Täysin samaa mieltä kanssasi. Uiddunen, että se menninkäisjakso olikin paska.
gigity gigity
Germaniac
06.08.2010 17:36:08

Höpönlöpö, esim. Texas Chain Saw Massacre jakso oli silkkaa neroutta, yksi parhaista jaksoista. Itselle kyllä uppoaa niin tämä kohkausmeininki kuin myös asiallisempikin tyyli.
Zed
06.08.2010 17:44:39 (muokattu 06.08.2010 17:45:50)

kk80: Enemmän se ristiohjain on mennyt solmuun vaikka MegaMan I kanssa

Tästä on aina mukavaa keskustella muiden NES-koulukuntalaisten kanssa. Hyvin monet sanovat tätä vaikeimmaksi Mega Maniksi, mitä minä en ymmärrä ollenkaan. Ehkä se johtuu siitä, että pelasin ykköstä aikanaan eniten koko sarjasta. Tein tästä muuten joskus Youtubeenkin playthrough-videot osoittakseni, että ihan peruspelaamisella MM1 on selätettävissä. Mega Man 2 ja 3 ovat minulle hankalampia, vaikka kymmeniä kertoja nekin on pelattu läpi. Tuore MM10 oli hard modella ajoittain oikeastikin työläs.
"Paskallehan nämä haessoo! (hätääntynyt ilme)" -Isoäitini ensikosketus juustosnackseihin.
zekeode
06.08.2010 18:56:14

Rhesus: Ainoa mikä häiritsee on nämä näytellyt episodit. Voi Luoja tätä Game Clitches-hahmoakin. Vihreä menninkäinen joka ei osaa näytellä.

Varmaan sama.

Tosin Ninja Gaiden jutuille tuli huolella revettyä, ja sitten niille missä katsottiin tulevaisuuteen, kun pelasi Nintendo Wii:tä ja Far Cry:ta (vai Crysis?)...
Rhesus
06.08.2010 20:12:06
Siis eihän mua nämä käsikirjoitetut jaksot häiritse muulla tavoin kuin huonolla näyttelemisellä.
kk80
06.08.2010 20:17:31
Zed: Tästä on aina mukavaa keskustella muiden NES-koulukuntalaisten kanssa. Hyvin monet sanovat tätä vaikeimmaksi Mega Maniksi, mitä minä en ymmärrä ollenkaan. Ehkä se johtuu siitä, että pelasin ykköstä aikanaan eniten koko sarjasta. Tein tästä muuten joskus Youtubeenkin playthrough-videot osoittakseni, että ihan peruspelaamisella MM1 on selätettävissä. Mega Man 2 ja 3 ovat minulle hankalampia, vaikka kymmeniä kertoja nekin on pelattu läpi. Tuore MM10 oli hard modella ajoittain oikeastikin työläs.

Itselläni Mega Manin ylivoimaiseksi viholliseksi jäi pala kerrallaan lentelevä välivastus dr.Wilyn linnassa. Emulaattorilla kohta on toki selvitetty mutta ilman tallennuksia ja hidastuksia ei olisi ikinä onnistunut. Ihan tosissaanko olet tuon Mega Man 2 kanssa? Tuohan on suorastaan helppo jos vertaa sarjan muihin osiin. Toki pitää tietää mitä aseita käytetään mihinkin pomoon mutta sehän tuon sarjan idea kai vähän onkin... Sarjan neljäs osa onkin sitten taas niin vaikea ettei sitä ole edes hauska pelata...
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
Zed
07.08.2010 00:36:31 (muokattu 07.08.2010 00:42:57)

kk80: Itselläni Mega Manin ylivoimaiseksi viholliseksi jäi pala kerrallaan lentelevä välivastus dr.Wilyn linnassa. Emulaattorilla kohta on toki selvitetty mutta ilman tallennuksia ja hidastuksia ei olisi ikinä onnistunut. Ihan tosissaanko olet tuon Mega Man 2 kanssa? Tuohan on suorastaan helppo jos vertaa sarjan muihin osiin. Toki pitää tietää mitä aseita käytetään mihinkin pomoon mutta sehän tuon sarjan idea kai vähän onkin... Sarjan neljäs osa onkin sitten taas niin vaikea ettei sitä ole edes hauska pelata...

Pahoittelen lievää off-topicointia.

http://www.youtube.com/watch?v=Z_IDis73A38

Tässä Wilyn ykköskenttä ja Yellow Devilin kaato. Yritin kyllä käyttää pause-bugia, ja yhden ylimääräisen osuman sain sen avulla tehtyäkin, mutta toisaalta yksi ammus meni yhdellä kierroksella kokonaan ohi, mikä kompensoi taistelun rehelliseksi.

No tuo MM2 oli ehkä vaikeustasoa ajatellen huono esimerkki, mutta minusta se on joiltakin osin ykköstä työläämpi (Purple room sekä Wilyn ensimmäinen vaihe, jonka hyökkäyksiä ei voi väistellä). Nelonen taas menee läpi pelkkää Mega Busteria käyttäen lukuunottamatta Wilyn toista vaihetta, jota en oikein osaa ilman Drillmanin asetta.
Trendkeel
08.08.2010 00:38:38
SirElwood: Mutta tykkään huomattavasti noista Jamesin asiallisemmista jutuista, mukaanlukien tämmöiset nörttijaksot, leffa-arviot jne. Se joissain AVGN jaksoissa oleva kohkaaminen on lähinnä rasittavaa.

Jep, on kiva tsiigata videoita joihin James on panostanut fakta- ja asiapuolella eikä niinkään niitä kiroilupätkiä. Kummatkin toimii, mutta tuntuu että herraa itseään kiinnostaa enempi ensiksi mainitut, tietty AVGN-fanit tahtoo toista.

Ei oikein nappaisi katsella kymmenen minuutin "fuckfarts, monkeyballs" -tyyppistä huutoa jostain suht. mitättömästä kohdasta. Kattoo niitä ekoja videoita, milloin homma oli vielä suht. uus juttu, sieltä niitä löytyy.
"Ok
T. aku ankka"
Commoni
09.08.2010 00:57:10
Batman jaksot oli ihan parhautta. Jokerin näyttelijä hoiti hommansa.
Keep you're hands off my radio 'cause you can't control my Rock n'Roll!
Trendkeel
09.08.2010 16:07:47
Commoni: Batman jaksot oli ihan parhautta. Jokerin näyttelijä hoiti hommansa.

aka Mike Matei joka duunaa ne piirrokset jotka tulee joka jakson alkuun. On tehny Jamesin kanssa muitakin suht random videoita.
"Ok
T. aku ankka"
SiwamieS
04.09.2010 11:57:22
I wanna see movies of my dreams
Hipelius
04.09.2010 16:40:08
Paras jakso aikoihin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)