Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Efektien korjausta Helsinki
1
spk78
05.08.2010 14:03:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osaisiko joku antaa vinkkiä, missä saisin korjattua kitarapedaalin kohtuulliseen hintaan Helsingissä? Menin vahingossa tökkäämään Keeler Designin säröpedaaliin väärän muuntajan ja koko laite pimeni samantien. Kellään kokemusta ja paljonkohan mahtaisi kustantaa?
 
- Sami
 
Se mikä kuulostaa oikealta on oikein, Se mikä kuulostaa väärältä on oikein.
Stone
05.08.2010 18:24:46 (muokattu 05.08.2010 20:39:43)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

spk78: Osaisiko joku antaa vinkkiä, missä saisin korjattua kitarapedaalin kohtuulliseen hintaan Helsingissä? Menin vahingossa tökkäämään Keeler Designin säröpedaaliin väärän muuntajan ja koko laite pimeni samantien. Kellään kokemusta ja paljonkohan mahtaisi kustantaa?
 
- Sami

 
En osaa ottaa kantaa ketkä h:gissä huoltaa efektejä (soitin-huttunen, kitarapaja??), mutta itsellä kävi aikoinaan sama ja lahdessa paikallinen korjaaja laittoi (ilman kuittia) kuntoon 60,- eurolla. Kenties hinta pyörii "suunnilleen" samoissa??
 
muoks. itselläni pedaali oli kylläkin MXR phase 90, mutta käry siis kävi kuitenkin :)
 
"Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua. -Keith Richards"
aristoteles666
05.08.2010 18:51:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stone: En osaa ottaa kantaa ketkä h:gissä huoltaa efektejä (soitin-huttunen, kitarapaja??), mutta itsellä kävi aikoinaan sama ja lahdessa paikallinen korjaaja laittoi (ilman kuittia) kuntoon 60,- eurolla. Kenties hinta pyörii "suunnilleen" samoissa??
 
voisit ottaa sen auki niin siinä on heti sen dc jakin jälkeen lasinen pieni putki joka on tummempi toisesta päästä, se on diodi, tod. näköisesti se on kärähtänyt, maksaa ehkä 0.20 e eli toi loppu hinta on ollut sen tuntipalkka.
 
Insane Kane
05.08.2010 19:38:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on semmonen mutu että keelerin pedaaleissa on aimo annos epoxia / muuta gooppia peittelemässä piirilevyä ja sellaista ei itseään arvostavat huoltosedät rupee sörkkimään.
Joku harrastelija taas saattas haasteen ottaa vastaan. (en minä)
 
Mut voin olla väärässäkin, vilkase sisään notta mikä sielä haisoo.
 
Sen minkä taakseen jättää on sitten selän takana.
aristoteles666
05.08.2010 19:41:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Insane Kane: Mulla on semmonen mutu että keelerin pedaaleissa on aimo annos epoxia / muuta gooppia peittelemässä piirilevyä ja sellaista ei itseään arvostavat huoltosedät rupee sörkkimään.
Joku harrastelija taas saattas haasteen ottaa vastaan. (en minä)
 
Mut voin olla väärässäkin, vilkase sisään notta mikä sielä haisoo.

just, sekin vielä.
 
Terry Pantheras
06.08.2010 01:02:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uraltone tekee tuntiveloituksella.
 
MASTEROID ~~ stonerdoomin westlife ~~
Jorte Kariko
06.08.2010 09:11:27 (muokattu 06.08.2010 09:15:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon lähetellyt S-postilla viestejä että kuka tai mikä liike vois korjata mun Bossin DD-3:sen?, mutta aika monelta on tullut kielteinen vastaus. Laite oli toimiessaan aivan mahtava! Tuo DD-3 on vielä sitä vanhempaa mallia joka on siis DD-2 DD-3:sen kuorilla vaan.
 
oon tässä vuoden verran enemmän tai vähemmän kysellyt, että mistä vois kysellä korjaajaa laitteelle, mutta vähissä näyttää näyttää olevan.
 
Laite mitä luultavammin on hajonnut sillain että silloisesta muuntajasta olen vahingossa kääntänyt napaisuuden päin mäntyä. Laite pitää tällä hetkellä semmoista tasaista "digitaalista" vinkumisääntä volumea säätämällä sen se kovenee tai hiljenee. Feedback säädöllä se vinkuminen joko tulee matalemmalta tai korkeammalta.
 
Olisko jotain infoa, että kuka vois korjata joko täältä joku maksua vastaan tai sitten jokin liike?
 
terv,
 
Riku
 
Räyh!
HS
06.08.2010 09:51:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve
 
...Olisko jotain infoa, että kuka vois korjata joko täältä joku maksua vastaan tai sitten jokin liike?
terv,
Riku

 
Mikäli siis Tampereelta olet kannattaa kysäistä:
 
AUDIO-TASO, JUKKA JÄRVINEN
KUNINKAANKATU 46
33200 TAMPERE Puh: 03 2237023
Y-tunnus: 1152557-4
Sähköposti: jjar@sci.fi
 
"Soita sillain... sillain... silleen niinku... sillain... ... ... hyvin".
Jorte Kariko
06.08.2010 10:01:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HS: Terve
 

 
Mikäli siis Tampereelta olet kannattaa kysäistä:
 
AUDIO-TASO, JUKKA JÄRVINEN
KUNINKAANKATU 46
33200 TAMPERE Puh: 03 2237023 begin_of_the_skype_highlighting______________03 2237023______end_of_the_skype_highlighting
Y-tunnus: 1152557-4
Sähköposti: jjar@sci.fi

 
Juum!
 
Niinpä niin... juu siis ihan mistä päin vaan kunhan sais tuon pedaalin kuntoon. Thanks! en edes ole kokeillut tuota Audio Tasoa. Täytyy siis laittaa viestiä sinne!
 
Räyh!
Alluxzi
21.07.2013 21:24:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lainataan nyt vähän vanhempaa kirjoitusta.
Eli minulla on Boss ME-25 multiefekti mykkänä. Todennäköisesti on tippunut tai kolahtanut, jonka jälkeen ei lähde enää päälle ja ei tarvitsisi kovinkaan suurta korjausta toimiakseen. Onko kenelläkään tietoa kuka/ mikä liike tekisi kyseisiin laitteisiin korjauksia mieluiten siten, että korjaus ei tulisi kustantamaan uuden laitteen hintaa? Aina olisi plussaa jos olisi Kuopion seudulta, mutta aina posti kulkee, kunhan vain tekijä löytyisi.
 
"Playing acoustic guitar is like having sex with your clothes on. I mean you know how to do it but its more difficult." - Dave Mustaine
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «