Aihe: Wah-pedaali kohisee
1
Carpenter
17.03.2004 13:28:19
Sain Dunlopin Crybabyn malli GCB-95. Mutta ongelma on, että se kohisee, kun sitä polkee. Särön kanssa toimii joten kuten, mutta puhtailla se kohina haittaa hitosti. Mikä on vika ja voiko sitä korjata?
Fortune
17.03.2004 16:22:42
Potikka rahisee, ei kohise.

Crybabyssa kohina on ominaisuus, ei vika.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Dr. Muff
17.03.2004 17:02:32
Sain Dunlopin Crybabyn malli GCB-95. Mutta ongelma on, että se kohisee, kun sitä polkee. Särön kanssa toimii joten kuten, mutta puhtailla se kohina haittaa hitosti. Mikä on vika ja voiko sitä korjata?

Ei toi mun mielestä ihan terveeltä kuulosta että kohisee niin paljon että häiritsee jopa puhtaalla. Mikä ketäkin häiritsee mutta mua ei ole wahien suhinat puhtaalla häirinneet. Mulla Morley Pro Wah II suhisi enemmän kun 535 Cry Baby. Ja pikatestin perusteella GCB-95 oli samaa kaliiberia kun 535 kohinan suhteen.

Mutta pienet suhinat ovat wahien ominaisuuksia, ei vikoja kuten jo tuli ilmi.
Irtileikatusta sukkahousun kärkiosasta saat kätevän kuonokopan erittäin heikkoleukaiselle koiralle.
DJ Lattialuukkukoira
17.03.2004 17:38:13
Rasvaa se.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
saturnzreturn
18.03.2004 07:40:49
potikkahan se siellä...muttei se mun mielestä siitä johdu että se on ollut käyttämättä pitkään, vaan siitä että se on lojunut jossain bändikämpän lattialla aina, pölyssä ja paskassa ja sitä kun sinne potikkaan menee, niin johan rupeavat rahisemaan
sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu....
goose
18.03.2004 08:50:35
Kato että sulla ei oo mitään järkyttäviä muuntajahökötyksiä siinä ihan lähellä. Crybaby tuppaa ottamaan niistä jonkun verran häiriötä just kohinan muodossa.
...toivotaan parasta varotaan varasta..
AoA
18.03.2004 09:30:38

pikkukohinat mitään haittaa, ei ne sieltä kuulu.
-Anssi
Fortune
18.03.2004 14:38:14
pikkukohinat mitään haittaa, ei ne sieltä kuulu.

No kyllähän se vituttaa heittää jokin Crybaby pilaamaan isolla vaivalla kyhätty, hurinaton signaaliketju.

Minua niinkään hurina haittaa, enemmän se signaalitason korvin kuultava lasku bypass-tilassakin haittaa.
placebo
18.03.2004 14:46:13 (muokattu 18.03.2004 14:47:10)
No kyllähän se vituttaa heittää jokin Crybaby pilaamaan isolla vaivalla kyhätty, hurinaton signaaliketju.

Minua niinkään hurina haittaa, enemmän se signaalitason korvin kuultava lasku bypass-tilassakin haittaa.

Ratkaisu: 535Q.

Kummatkin mainitsemasi oireet poistuu ;)

EDIT: Kukkarokin tosin kevenee mukavasti, heh.
Fortune
18.03.2004 15:08:30
Ratkaisu: 535Q.

Kummatkin mainitsemasi oireet poistuu ;)

EDIT: Kukkarokin tosin kevenee mukavasti, heh.

Minulla on jo ratkaisu, Morley :)

Ei ole true-bypass, mutta toimii.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)