TTV 16.07.2010 09:58:41 | |
---|
Basil79: Jollain tapaa System Has Failed on minulle erittäin kova levy. Tuo Mustaine kirja menee kyllä hankintaan. Kirja ei voi olla tylsä. Samaa mieltä kanssasi, tossa Systemissä häiritsee ainoastaa miksauksen liika basso, kappaleet sinänsä ovat ehtaa megadeth-laatua. Kirjaa odottelen myös innolla :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
MegaMan 16.07.2010 11:03:04 | |
---|
Basil79: Jollain tapaa System Has Failed on minulle erittäin kova levy. Joo sama homma, en ees tienny sillon että Megadethiltä ois tulossa uus lätty. Ja koska Risk ja World needs a hero oli mitä oli, ei Mustainen hommat paljoo ees kiinnostanu. Sit yks päivä kaveri tuli kylään ja löi System has failedin soittimeen ja johan tärähti! Se oli nykässy sen netistä jotain kautta ja sitä sitten luukutettiin hulluna siihen asti kun se tuli kauppoihin. System has failed on edelleen ihan helvetin hyvän kuulonen levy, mutta kai se sillon jotenkin korostu vielä enemmän ku se oli taas sitä vanhaa kunnon meininkiä. Erittäin onnistunut back to roots -levy ja hyvä meno on edelleen jatkunu. Nyt kun Ellefson on bäck, ni viel tarvittais ne puutuvat kaks ja sitte ei muuta ku stutioon ni kunkku levy ois taattu :) Minä juon kossua!!! |
Perro Stupido 16.07.2010 11:20:27 | |
---|
MegaMan: Joo sama homma, en ees tienny sillon että Megadethiltä ois tulossa uus lätty. Ja koska Risk ja World needs a hero oli mitä oli, ei Mustainen hommat paljoo ees kiinnostanu. Sit yks päivä kaveri tuli kylään ja löi System has failedin soittimeen ja johan tärähti! Se oli nykässy sen netistä jotain kautta ja sitä sitten luukutettiin hulluna siihen asti kun se tuli kauppoihin. System has failed on edelleen ihan helvetin hyvän kuulonen levy, mutta kai se sillon jotenkin korostu vielä enemmän ku se oli taas sitä vanhaa kunnon meininkiä. Erittäin onnistunut back to roots -levy ja hyvä meno on edelleen jatkunu. Nyt kun Ellefson on bäck, ni viel tarvittais ne puutuvat kaks ja sitte ei muuta ku stutioon ni kunkku levy ois taattu :) Joku toinen rumpali ainakin tarvitaan. Drover on ihan tylsä ja mekaaninen. No Menzan jälkeen kaikki on.. mutta silti. "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
Hugezlica 16.07.2010 22:33:36 (muokattu 16.07.2010 22:34:34) | |
---|
Perro Stupido: Joku toinen rumpali ainakin tarvitaan. Drover on ihan tylsä ja mekaaninen. No Menzan jälkeen kaikki on.. mutta silti. Samaa mieltä, ja Broderick loistavasta teknisestä soittotaidostaan huolimatta on kovin persoonattoman tuntuinen mies sooloilemaan, saatan sanoa tämän siksi kun olen kova Friedman-fani, mutta joka tapauksessa... Naiset antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa |
markku jokela 17.07.2010 04:30:02 | |
---|
Samaa mieltä, ja Broderick loistavasta teknisestä soittotaidostaan huolimatta on kovin persoonattoman tuntuinen mies sooloilemaan, saatan sanoa tämän siksi kun olen kova Friedman-fani, mutta joka tapauksessa... No ei siinä ees tarvi kova fani olla voidakseen sanoa että Friendman on aina Friedman :) |
Bugi 17.07.2010 13:33:29 | |
---|
markku jokela: No ei siinä ees tarvi kova fani olla voidakseen sanoa että Friendman on aina Friedman :) Jep. Monta kertaa sanottu mutta sanotaan vielä kerran,sen jäbän tunnistaa. Mitä saataisiin jos yhdistetään Friedmanin,Kirk Hammetin ja Alexi Laihon geenejä laboratooriossa? No Crish Broderick. HEHEHEH. |
Mad-Mike 29.07.2010 21:08:48 (muokattu 29.07.2010 21:10:13) | |
---|
Katsoin youtubesta löytyvän dokumentin Megadethistä eilen ja aika tyhmä kaveri tuo Mustaine ollut aikoinaan, nimittäin itse en ainakaan tiennyt että hän on ollut kuolla huume/alkoholiongelmansa takia ja silti muutaman vuoden kuluttua tapahtumasta veti uudelleen kamaa, ellen väärin muista siinä sanottiin jopa että hän kävi kuolleena. Luulisi opettavan tollaisen tapahtuman jotain mutta ei näköjään kaikille, no onneksi ei kuitenkaan ole Dave vielä lähtenyt täältä. Hauskoja juttuja selvisi myös Mustainen nuoruudesta kun hän sai ekan kitaransa ja sisko oli sanonut hänelle että "et sä mitään opi koskaan tuosta saat aikaan vaan kauhean metelin" ja myöhemmin hajottanut Daven kitaran Daven päähän :D http://www.youtube.com/watch?v=FnwZ_7fAyDg-Half Step Down- |
--Tomppa-- 30.07.2010 01:12:42 | |
---|
Eb-tuning: Katsoin youtubesta löytyvän dokumentin Megadethistä eilen ja aika tyhmä kaveri tuo Mustaine ollut aikoinaan, nimittäin itse en ainakaan tiennyt että hän on ollut kuolla huume/alkoholiongelmansa takia ja silti muutaman vuoden kuluttua tapahtumasta veti uudelleen kamaa, ellen väärin muista siinä sanottiin jopa että hän kävi kuolleena. Luulisi opettavan tollaisen tapahtuman jotain mutta ei näköjään kaikille, no onneksi ei kuitenkaan ole Dave vielä lähtenyt täältä. Hauskoja juttuja selvisi myös Mustainen nuoruudesta kun hän sai ekan kitaransa ja sisko oli sanonut hänelle että "et sä mitään opi koskaan tuosta saat aikaan vaan kauhean metelin" ja myöhemmin hajottanut Daven kitaran Daven päähän :D http://www.youtube.com/watch?v=FnwZ_7fAyDg Ja äijjä sirotteli hepoa Ellefsonin ruokiin tän just päästyä irti kamasta. Johtaja on läski juoppo joka bännäilee porukkaa sillon kun sitä vituttaa. |
dinghie 31.07.2010 00:12:57 | |
---|
--Tomppa--: Ja äijjä sirotteli hepoa Ellefsonin ruokiin tän just päästyä irti kamasta. Se halus vaan sen vanhan Ellefsonin tykittää tavaraa ränniin. Mutta kyllähän Mustainen siskokin sano Davelle sairaalassa että hänestä tulee samanlainen kuin isänsä, joka oli alkoholisti. Ja sen takia ne olikin siellä sairaalassa, olikohan isukki ottanu yliannostuksen jotain, kuitenkin. Mustaine ajo kännissä sairaalaan moottoripyörällä pelkät housut jalassa koko ajan punasia päin. Because I don't say it, don't mean I ain't thinkin' it. |
J.L 31.07.2010 14:03:39 | |
---|
Selventäkääs joku mulle please tuota kirjan tilannetta, kun on epäselvää enkä pikagooglauksellakaan kunnon tietoa saanut. Onko tuo "A Heavy Metal Memoir" nyt se kirja jonka piti olla nimeltään jotain "Hello me, meet the real me" vai onko tuo vielä eri kirja? |
TTV 31.07.2010 15:28:16 | |
---|
J.L: Selventäkääs joku mulle please tuota kirjan tilannetta, kun on epäselvää enkä pikagooglauksellakaan kunnon tietoa saanut. Onko tuo "A Heavy Metal Memoir" nyt se kirja jonka piti olla nimeltään jotain "Hello me, meet the real me" vai onko tuo vielä eri kirja? Ite mietin kans samaa ja toistaiseksi olen siinä uskossa, että ne ovat "sama" kirja mutta hieman erilailla kerrottu? Syynä voi olla amerikkalaisten näkemys maailmankaikkeudesta ja heidän roolistaan siellä tai jotain muuta. Kirjoja markkinoidaan selvästi jenkki- ja eurooppa-versioina, mutta niissä on kuitenkin hieman eri määrä sivuja. Ehkä toisessa kirjassa on onnellinen loppu (= Dave soittaa Megadethissä ja on sellainen kuningas kuin nykyään on) ja toisessa kirjassa on ikävä loppu (= Dave on soittanu wahisooloja 25 vuotta Lerssin ja Jamesin egojen varjossa)? Pitää varmaan ostaa molemmat jotta pääsee varmuuteen. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
J.L 31.07.2010 15:41:08 | |
---|
TTV: Ite mietin kans samaa ja toistaiseksi olen siinä uskossa, että ne ovat "sama" kirja mutta hieman erilailla kerrottu? Syynä voi olla amerikkalaisten näkemys maailmankaikkeudesta ja heidän roolistaan siellä tai jotain muuta. Kirjoja markkinoidaan selvästi jenkki- ja eurooppa-versioina, mutta niissä on kuitenkin hieman eri määrä sivuja. Ehkä toisessa kirjassa on onnellinen loppu (= Dave soittaa Megadethissä ja on sellainen kuningas kuin nykyään on) ja toisessa kirjassa on ikävä loppu (= Dave on soittanu wahisooloja 25 vuotta Lerssin ja Jamesin egojen varjossa)? Pitää varmaan ostaa molemmat jotta pääsee varmuuteen. Iteasiassa muistin juuri että olen Amazonista ennakkotilannu aikanaan tuon "Hello me..." -teoksen ja nyt kun avoimia tilauksia katson niin sen nimi on nyt muuttunut tuoksi Heavy Metal Memoiriksi, joten pitäisi olla sama teos. |
TTV 31.07.2010 16:17:22 | |
---|
J.L: Iteasiassa muistin juuri että olen Amazonista ennakkotilannu aikanaan tuon "Hello me..." -teoksen ja nyt kun avoimia tilauksia katson niin sen nimi on nyt muuttunut tuoksi Heavy Metal Memoiriksi, joten pitäisi olla sama teos. Mulle lähti äsken tilaukseen se Memoir. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
TTV: Mulle lähti äsken tilaukseen se Memoir. Itse täräytin äsken tilauksen menemään. Onkos kenellään jo oma painos hallussa? Kommenttia jotakin jos löytyisi? |
TTV 06.08.2010 06:34:10 | |
---|
Moimies: Itse täräytin äsken tilauksen menemään. Onkos kenellään jo oma painos hallussa? Kommenttia jotakin jos löytyisi? Postissa vasta tulossa, hemmetti kun ei ehdi viikonlopuksi :-( "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
TTV 10.08.2010 06:42:11 | |
---|
TTV: Postissa vasta tulossa, hemmetti kun ei ehdi viikonlopuksi :-( Jee, eilen hain postista ja lupaavalta näyttää. Tekstin joukkoon on mahtunu mukavasti kuviakin: Dave, dave, dave, perhe, lars, dave, ... :-) Painopiste on selvästi Daven nuoruudessa ja Megadethin kulta-ajassa, viimeisten sivujen aikana se on studiossa viimeistelemässä Endgamea. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
Tonski 10.08.2010 14:44:45 (muokattu 10.08.2010 15:46:09) | |
---|
Hugezlica: Samaa mieltä, ja Broderick loistavasta teknisestä soittotaidostaan huolimatta on kovin persoonattoman tuntuinen mies sooloilemaan... Yhdyn tähän! Harvemmasta Endgamella kuullusta Broderickin soittamasta soolosta sai mitään punasta lankaa käsiinsä, periaate oli enemmänkin semmonen vitun nopeesti nyt kaikki likit tiskiin ja pilitetään kun vielä ehditään. E: Lisätään vielä että mielipidekysymyshän tämä on.. ihku |
Pluto 10.08.2010 15:41:48 (muokattu 10.08.2010 15:42:37) | |
---|
Tonski: Yhdyn tähän! Harvemmasta Endgamella kuullusta Broderickin soittamasta soolosta sai mitään punasta lankaa käsiinsä, periaate oli enemmänkin semmonen vitun nopeesti nyt kaikki likit tiskiin ja pilitetään kun vielä ehditään. Munsta siellä on välissä ihan hyvääkin settiä, mutta nintendo-soundi ja pakolliset sweepit sitten laskevatkin pisteitä. Lisätään nyt vielä, että sweeppejä vastaan ei sinänsä ole mitään, kunhan niitä käytetään kohtuudella ja harkitsevasti. Dillon, you son of a bitch! |
Hugezlica 11.08.2010 15:46:55 (muokattu 11.08.2010 15:47:22) | |
---|
Lisätään nyt vielä, että sweeppejä vastaan ei sinänsä ole mitään, kunhan niitä käytetään kohtuudella ja harkitsevasti. Täysin samaa mieltä, eikä ylipäätään tekniikat, vaan se miltä se kuullostaa! Naiset antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa |
markku jokela 12.08.2010 07:56:36 | |
---|
Harvemmasta Endgamella kuullusta Broderickin soittamasta soolosta sai mitään punasta lankaa käsiinsä, periaate oli enemmänkin semmonen vitun nopeesti nyt kaikki likit tiskiin ja pilitetään kun vielä ehditään. Aika moni kitaristi ei vittu tajuu sooloilusta yhtään mitään! Moni ajattelee että siinä vaan vedetää mahollisimman vaikeita juttuja ni sitten jengi palvoo sua. Mutta paskan kuulonen soolo on paskan kuulonen vaikka sä selittäisit 6 tuntii kuulijalle kuinka sä oot koko elämäs tätä treenannu ja nää on niin vaikeita juttuja että näitä ei kukaan muu osaa vetää. Kovat sooloilijat vetää tyylillä hyvän kuuloisia juttuja eikä tee siitä isoa numeroa. |