Aleksi-serkku 01.05.2010 16:30:18 | |
---|
Se on siisteintä, kun kuulee biisin nimen väärin vielä vuosia senkin jälkeen, kun sen on ensimmäistä kertaa levyn takakannesta tavannut. Esimerkiksi Tragically Hipin biisissä Fiddler's Green lauletaan ihan selvästi Hitler's Greenistä, ja Tom Waitsin kappaleessa Blow Wind Blow hoilataan Row, Will, row. but where is spider |
RamoQ 01.05.2010 19:54:24 | |
---|
En tiedä kuinka onnistuin mutta Ramonesin Pet Cemataryssa kuulin täysin aiheeseen kuulumattomasti: "Chris is dead" Oikeasti Joey lauloi "Curse this day" "Jos tsennaa kaks ja puoli sointua niin mitä sitä kolmatta opettelemaan?" -Heko Luumäki |
JIRPPI 01.05.2010 22:43:30 | |
---|
Netissä on joillakin sivuilla pahasti väärinkuultuja sanoja. Esim. elyric.net sivustolla lukee Lamb of Godin Reclamation-kappaleen sanat näin: Only after the last trace comes And the last drip of poison Only after the last finch is caught Will you find that money cannot pay hatred Oikeastihan ne menevät näin: Only after the last tree's cut and the last river poisoned only after the last fish is caught will you find that money cannot be eaten Netistä ei siis välttämättä kannata katsoa sanoja... |
jigsore 07.05.2010 19:47:56 | |
---|
Nirvanan Pollyn "nice for a few" ei ollutkaan "asshole field". |
HaloOfFlies 07.05.2010 19:56:40 | |
---|
Megadeth - Trust Väärin: listen seery face, I'll be walking away Oikein: the sad scene replays of you walking away Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
RamoQ 15.06.2010 22:15:06 | |
---|
Deep purplen Higway Star... (Tiedän säälittävää...) Higway Star - Hardware store "Jos tsennaa kaks ja puoli sointua niin mitä sitä kolmatta opettelemaan?" -Heko Luumäki |
NHR 12.07.2010 13:47:09 | |
---|
Abbaa taas (vaihteex) kuunnellu. Biisissä Under Attack kertsin lopussa lauletaan: "Come and rescue me now cos I'm falling apart." Ite kuulen ton lopun edelleen (vaik tiedänki mitä siinä oikeesti lauletaan): "...like some boy in a park." Että niinku joku poika puistossa vaan. Että näin. "It's only after we've lost everything that we're free to do anything." - Tyler Durden |
Linnunlaulupuu 17.07.2010 23:32:36 (muokattu 17.07.2010 23:54:15) | |
---|
Take me down to the paradise city where the nazi's sing and the girls are with it. PARADISE CITY ON SKIN PAIKKA "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
http://www.youtube.com/watch?v=PULdPep_xfs Next thing, weird touching Next thing, weird touching Next thing, weird touching Next thing, weird touching Next thing, weird touching Next thing, weird touching... Joo kyllä tää mun versio on parempi. Niin pysyvät nämä kolme: kuutamo, kaiho ja katkeruus. Mutta suurin niistä on kuutamo. |
Torniojaws 17.08.2010 04:24:45 | |
---|
Maj Karma - Ukkonen Oikein: "Ei kai kannata ottaa kyytä käteen" Väärin: "Ei kai kannata ottaa kyyltä käteen" |
M_Rouge 21.08.2010 19:08:38 | |
---|
Kuuntelin tuossa taannoin Nightwishin Century Childia ja viimeisessä biisissä, loppuosiossa, missä kaveri höpöttää jotain... huomioni kiinnittyi kohtaan 8:25 - eli mitä se heppu oikein mahtaa sanoa? En ole jaksanut ottaa selvää, mutta kaveri sanoo ihan kuin "Annappa persettä" Heh ;) kuunnelkaa vaikka. |
ten 02.09.2010 14:38:48 | |
---|
Pienestä pitäen olen kuullut, että Dingon Nahkatakkisessa tytössä lauletaan: "hän on ollut joskus nuori nainen käyttänyt aineita 'speed is that'-titteliin" Oikeastihan se meneekin sitten näin: "hän on ollut joskus nuori nainen käyttänyt aineita speedistä tinneriin" Kovasti olen nykyisin yrittänyt tarkasti kuunnella, että mitäperkelettä se Pertti siinä laulaa, mutta luovutin ja tarkistin INTTER NETISTÄ! :) THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
RamoQ 02.09.2010 20:15:48 | |
---|
Jimi Hendrix Purple Haze: "Excuse me why i kiss this guy?" "Excuse me while i kiss the sky" "Jos tsennaa kaks ja puoli sointua niin mitä sitä kolmatta opettelemaan?" -Heko Luumäki |
JIRPPI 13.09.2010 20:28:24 (muokattu 13.09.2010 20:35:06) | |
---|
Megadethin Take No Prisonersin sanat kuulin joskus jotenkin näin: Techno prisoners Techno shit Teknopaskaa juum. Biisin nimeä en tuolloin siis tiennyt. Sitten myös Anthraxin Lone Justicessa sanotaan kertsissä real game ja minä kuuin real gay. Juum. juum |
Funkånaut 13.09.2010 20:33:50 | |
---|
RamoQ: Jimi Hendrix Purple Haze: "Excuse me why i kiss this guy?" "Excuse me while i kiss the sky" Joskushan Jimppa lauloi livenä kyseisen kohdan ylemmän mukaan. Vai oisko ollut "Kiss that guy?" Nyt lapset lopetatte pelleilyn. Jussimus panee jos panee, muut pojat siirtyy flaksiketjuun. -Modeterminaattori |
Finne 14.09.2010 11:47:39 | |
---|
Kaverini oli sivulla kuunnellut kanssani Cradle Of Filthin biisiä "Cemetary And Sundown". Kaveri oletti että se olikin "Cemetary and SANDAL". Sai rapiat naurut moneksi viikoksi. |
Pantse 14.09.2010 17:10:05 | |
---|
Gojira: Remembrance Kuulin: "I feel I come from planet collision" Oikein: "I feel I come from better conditions" Kuuntelin myös tässä pitkästä aikaa Presidents of Unites States of Americaa. Muistan, kuinka juniorina kuulin Body-kappaleessa laulettavan: "I kick out your body out of my mind." Nyttemin huomasin, ettei se aivan niin mennyt, oikeastihan siinä lauletaan: "I can't get your body out of my mind." Live slow, die old. |
wil-le 29.09.2010 09:41:04 | |
---|
Tänään soi radiossa ilmeisesti Hanna Pakarisen uusi biisi Paperimiehen tytär. Olen vieläkin täysin varma että kertosäkeessä lauletaan "kaverin miehen tytär". "What I tell you? Hot girl. Volkswagen Jetta. It's a law! Like water. Or dinosaurs." |
Funkånaut 03.10.2010 17:54:04 | |
---|
Michael Jackson - Thriller Oikein: Night creatures call, and the dead start to walk in their masquerade... Miten kuulen joka kerta: Night creatures call, and the dead start to walk and they masturbate... Nyt lapset lopetatte pelleilyn. Jussimus panee jos panee, muut pojat siirtyy flaksiketjuun. -Modeterminaattori |
Ihminen? 03.10.2010 22:36:52 (muokattu 03.10.2010 22:40:22) | |
---|
Murderdolls - Death Valley Superstars: You don't need lock when you don't give a fuck Oikein: You don't need luck when you don't give a fuck Slayer - Raining Blood Oikein: Slayer - Reign In Blood Myös Murderdolls - Blood Stained Valentine kohta cheap champagne kuulostaa chipsy pain |