Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Aktiivikaijuttimet + subwoofer?
1
Takajeejee
05.08.2010 18:52:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on tollaset Behringerin Truth B3031A aktiivikaijuttimet jotka menee koneeseen PODin kanssa. Mutta tahtoisin vähän potkua jos vaikka joissain pippaloissa noita käyttelee. Joo on tälleen tietokonekäytössä ihan silleen tarpeeks alapäätä, ja jos avaa volaa niin sitten myösjoo vähän.
 
Tarviinko millasen vermeen, että saisin jonkun subbarin toimii näittenkaa?
 
mitä isommat tissit, sitä pienemmät aivot
Takajeejee
05.08.2010 19:00:02 (muokattu 05.08.2010 19:03:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.thomann.de/fi/m_audio_sbx10.htm miten esim. tuollaisen kanssa pitäisi toimia?
 
Miten kaijuttimet tuohon pitää kytkeä ja tarvitsenko jonkun erillisen äänikortin vai voinko podia vielä käyttää vai mitä. Olen aika hukassa nyt.
 
Laitanko kaijuttimet kiinni tuohon subberiin outputtiin? Ja podista piuhat subbarin inputtiin? Vaiko podista kaijuttimien inputteihin =D
 
mitä isommat tissit, sitä pienemmät aivot
albert18
05.08.2010 21:43:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Behringerin Truth B3030A:t ja subwooferina STX10. Olen tyytyväinen ja ääntä tuntuu lähtevän tolkuttomasti.
 
Kytket sen äänilähteesi subbariin ja SBX10:n lähdöistä sitten Behkuihin.
 
Avoid activities that can cause damage to your files, your computer or yourself.
Takajeejee
05.08.2010 22:20:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

albert18: Mulla on Behringerin Truth B3030A:t ja subwooferina STX10. Olen tyytyväinen ja ääntä tuntuu lähtevän tolkuttomasti.
 
Kytket sen äänilähteesi subbariin ja SBX10:n lähdöistä sitten Behkuihin.

 
Jotain ton tyylistä uumoilinkin=) Tänks!
 
mitä isommat tissit, sitä pienemmät aivot
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «