Aki 04.08.2010 14:27:11 | |
---|
Tulipa sähköpostia Thomannilta: "Arvoisa Herra *********, Voimme ilolla ilmoittaa, että tilauksesi on tänään lähetetty." Nettikauppa näyttää saatavuudeksi yhä harmaata. Mistä lie takanurkasta olivat vielä yhden löytäneet. ..."todettiin niitten keinosellaisten ulkoavaruus juttujen olevan parempia tai ainakin melkein yhtä hyviä"...
-Les Fender, 2010 |
tracyjacks 04.08.2010 15:05:38 | |
---|
Aki: Tulipa sähköpostia Thomannilta: "Arvoisa Herra *********, Voimme ilolla ilmoittaa, että tilauksesi on tänään lähetetty." Nettikauppa näyttää saatavuudeksi yhä harmaata. Mistä lie takanurkasta olivat vielä yhden löytäneet. Onnea ja tervetuloa V22-klubiin. :) Pistäppä mietteitä sitten kun on ensimmäiset tovit styrkkarin kanssa vietetty. Son, your ego is writing checks your body can't cash! |
Aki 04.08.2010 15:23:27 | |
---|
tracyjacks: Onnea ja tervetuloa V22-klubiin. :) Pistäppä mietteitä sitten kun on ensimmäiset tovit styrkkarin kanssa vietetty. Takuuvarmasti. Antille, onko tässä marsusoundia? http://www.youtube.com/watch?v=w0OW9L2c0JA ..."todettiin niitten keinosellaisten ulkoavaruus juttujen olevan parempia tai ainakin melkein yhtä hyviä"...
-Les Fender, 2010 |
Antti1 04.08.2010 15:34:11 | |
---|
Aki: Antille, onko tässä marsusoundia? http://www.youtube.com/watch?v=w0OW9L2c0JA En mä tiedä, onko? ;P Ite se pitäis testaamaan päästä, että osais sanoa. Ei tuo nyt ainakaan pahalta kuulostanut, mutta on tosiaan snadisti eri vehjekin. Nuppia havittelen ja siinä kun on mun vakiovihulaiset 6L6:t päättäripuikkoina. Age quod ages. |
tracyjacks 04.08.2010 15:50:51 (muokattu 04.08.2010 15:51:18) | |
---|
Antti1: En mä tiedä, onko? ;P Ite se pitäis testaamaan päästä, että osais sanoa. Ei tuo nyt ainakaan pahalta kuulostanut, mutta on tosiaan snadisti eri vehjekin. Nuppia havittelen ja siinä kun on mun vakiovihulaiset 6L6:t päättäripuikkoina. Jos muuten joskus haluat V22 testailla, niin täällä Salossa se onnistuu sovittaessa. :) Edit. Mulla on parhaillaan kiinni Eminencen Private Jack, mutta voi sen alkuperäisenkin siihen tarvittaessa laittaa. Son, your ego is writing checks your body can't cash! |
Antti1 04.08.2010 16:02:27 | |
---|
tracyjacks: Jos muuten joskus haluat V22 testailla, niin täällä Salossa se onnistuu sovittaessa. :) Edit. Mulla on parhaillaan kiinni Eminencen Private Jack, mutta voi sen alkuperäisenkin siihen tarvittaessa laittaa. Ahaa, joo kiitoksia. Täytyy pitää mielessä homma. Tää nyt on taas tämmösiä houkutuksia tosin, täytyy myös miettiä vähän vakavammin hommaa ennen investointia. Halvatkin hölmöilyt kun on pois kalliimmista investoinneista. :) Age quod ages. |
Hobare 04.08.2010 20:25:42 | |
---|
Miltäs tuo V22 kuulostaa vähän pienemmillä volyymeilla? |
tracyjacks 04.08.2010 20:48:22 | |
---|
G lc 259: Miltäs tuo V22 kuulostaa vähän pienemmillä volyymeilla? Ihan hyvinhän se. Dynamiikkaa luonnollisesti puuttuu jonkun verran, mutta mulla tuo on oikeastaan pelkästään ollutkin kotikäytössä. Son, your ego is writing checks your body can't cash! |
pmus 05.08.2010 12:14:15 | |
---|
Tulihan tuo Bugera ostettua. Ensivaikutelma varsin positiivinen ... Sanoisinpa jopa että hieman yllätyin soundeista, testattu on nyt Stratolla ja PRS:llä. Annetaas sen nyt olla tuossa ja kattoo tuleeko siihen sitä kanavanvaihto ongelmaa. |
pmus: Annetaas sen nyt olla tuossa ja kattoo tuleeko siihen sitä kanavanvaihto ongelmaa. Ameriikan foorumia paljon lukeneena tuohon on löytynyt jo ratkaisu. Yksi regulaattori on lämmönkestoltaan alimitoitettu. Ongelma on monilla poistunut kokonaan joko vaihtamalla regu tai asentamalla reguun jäähdytysblokki. Tosin, voi olla että ongelma on tähän uusimpaan erään jo korjattu. ..."todettiin niitten keinosellaisten ulkoavaruus juttujen olevan parempia tai ainakin melkein yhtä hyviä"...
-Les Fender, 2010 |
tracyjacks 05.08.2010 17:00:28 (muokattu 05.08.2010 17:02:43) | |
---|
Hei muutes, tuli sellainen mieleen kun en noista Bugera jalkakytkimistä niin välitä, niin onko tuohon mahdollista liittää oikeastaan mikä tahansa kaksinappinen footswitch? Edit. Niin ja ehdottakaa toki hyvää ja edullista ledillistä jalkakytkintä. Son, your ego is writing checks your body can't cash! |
tommijk 05.08.2010 17:12:08 | |
---|
pmus: Annetaas sen nyt olla tuossa ja kattoo tuleeko siihen sitä kanavanvaihto ongelmaa. Minkälainen vika on kysymyksessä? |
pmus 05.08.2010 17:13:17 | |
---|
Joo, tulihan ne jenkkifoorumit kahlattua. Mulla on vahvistimessa Date Code "09 11" ja tilasin sen viime viikolla t-kaupasta. |
pmus 05.08.2010 17:17:01 | |
---|
|
tommijk 05.08.2010 17:26:34 | |
---|
|
pmus 05.08.2010 17:28:58 | |
---|
Jos on särökanava päällä pari tuntia, niin se alkaa itekseen vaihtaan kanavaa. |
tommijk 05.08.2010 17:35:29 | |
---|
pmus: Jos on särökanava päällä pari tuntia, niin se alkaa itekseen vaihtaan kanavaa. Ok. Noh.. eipähän olisi itelle vaivaa (jos joskus tuommosen edes tilaan), kun tulis lähinnä pedaalisäröjen kanssa käyttöön. |
pmus 05.08.2010 17:36:38 | |
---|
Vielä sen verran, ettei tarvi kahlata jenkkifoorumeita. Bugeraan on vaihdettu myös kaiuttimia, mutta näyttäs siltä että tää bugeran oma kaiutin on ihan ok, eli sitä ei tarvi vaihtaa. Tai makuasia... Putkiksi on vaihdettu JJ:n putkia ja soundi on jossainmäärin parantunut. V1 putkeksi on moni laittanut Jan Philipsin 5751 putken. Biasoinnin monet ovet säätäneet 17mV hujakoille. Tällaisia muistelen lukeneeni. |
tommijk 05.08.2010 17:53:55 | |
---|
Kuinkas se muuten menee... Jos nyt tilaan thomannilta niin saan vahvistimen tuohon 244 euroon vaikkei tavaraa olekaan varastossa. Joutuu tietty hetken odottelemaan. Mutta jos odotan siihen asti että thomann saa uuden erän, niin hinnat saattaa nousta? Vaiko? |
Antti1 05.08.2010 17:54:57 | |
---|
Tommy The Cat: Kuinkas se muuten menee... Jos nyt tilaan thomannilta niin saan vahvistimen tuohon 244 euroon vaikkei tavaraa olekaan varastossa. Joutuu tietty hetken odottelemaan. Mutta jos odotan siihen asti että thomann saa uuden erän, niin hinnat saattaa nousta? Vaiko? Juurikin näin toimivat Thomannilla, hinta määräytyy tilaushetken mukaan. Esim. eräskin englantilainen pulju määrää taas hinnan etukäteismaksusta huolimatta toimitushetken hinnan mukaan. Age quod ages. |