Aihe: Rio grande mikit
1
DJ Lattialuukkukoira
15.03.2004 21:26:09 (muokattu 15.03.2004 21:26:19)
Onko kyseisillä mikeillä maahantuojaa suomessa? Olen jo nimittäin pidemmän aikaa läähättänyt tuon Muy Granden perään. Kokemuksia?
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
DJ Lattialuukkukoira
16.03.2004 17:16:41
Nobody?
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Shaft
16.03.2004 19:26:47
Ei ole kokemuksia, enkä ole ainakaan nähnyt Suomessa myynnissä. Kyllähän ulkomaan foorumeilla monet ovat noista tykänneet.

Valmistajan kotisivun mukaan joku tuo niitä ainakin skandinaaviaan. Ja voihan niitä aina tilata ulkomailta jos ei lähempää löydy.
weelie
17.03.2004 14:36:03
Mulla on Muy Grande tele single coilit, hyvin murisevat. :D
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition'
DJ Lattialuukkukoira
17.03.2004 17:42:05
http://www.gmf.se/

Ruotsinkokeesta 7+.
DJ Lattialuukkukoira
17.03.2004 17:42:20
Mulla on Muy Grande tele single coilit, hyvin murisevat. :D

PRKL! Mistäs kössit?
mikasoi
17.03.2004 17:52:19
Kohta toivon voivani suositella Lindy Fralinin mikkejä, kunhan saan tarpeeksi ison reiän kaivettua kitaraani et ne mahtus..

Ainakaan niissä ei ole hintaa lisäämässä hienoja laatikoita tai lisähilppeitä. Tulevat melko vaatimattomissa pahvilootissa muoviin kääräistynä. Työn jälki todella nättiä.

(sitä vaan että miten tää tähän asiaan liittyi..)
E A H
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)