Aihe: Spotify
1 2 3 4 5122 123 124 125 126
M4ss3 m/
16.07.2010 18:32:13
Henkka370: En tiedä miten teillä, mutta mun spotifylla on vaikeuksia toistaa mainoksia :D

Joo saman huomasin, iteasiassa ärsyttävää kun yrittää saada sitä mainosta pyörimään niin menee hetki ennen kuin tajuaa, että pitää aloittaa joku biisi, että sen saa pois.
RänxY
01.08.2010 21:53:02
Onko kellään kokemuksia Spotifystä kännykässä? Kiinnostaisi tietää, miten toimii ja minkälaisia liittymiä/puhelimia käytätte?
"I refuse to join any club that would have me as a member." Groucho Marx
ballfish
01.08.2010 21:55:30
RänxY: Onko kellään kokemuksia Spotifystä kännykässä? Kiinnostaisi tietää, miten toimii ja minkälaisia liittymiä/puhelimia käytätte?

Iphonella pelitää sulavasti. Jopa pelkällä 3G:lla toimii varsin sutjakkaasti.
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
Nytph
01.08.2010 21:59:04
Kökkö Spotify kun ei toista Bruce Dickinsonin Tyranny of Souls-levyltä kuin ensimmäisen ja kaksi viimeistä raitaa. "Cannot play the current track", eikä muuten ole ainoa levy joka haraa vastaan. Nimeltä en osaa nyt mainita muita, mutta olishan se ihan kiva jos toimisi kuin rasvattu, varsinkin kun oon enemmän kun pari kertaa nyt vähän ajan sisään harkinnut premiumin hankkimista..
"The sun is the same in a relative way, but you're older - shorter of breath and one day closer to death."
Jokapaikanapina
01.08.2010 22:10:22
Nytph: Kökkö Spotify kun ei toista Bruce Dickinsonin Tyranny of Souls-levyltä kuin ensimmäisen ja kaksi viimeistä raitaa. "Cannot play the current track", eikä muuten ole ainoa levy joka haraa vastaan. Nimeltä en osaa nyt mainita muita, mutta olishan se ihan kiva jos toimisi kuin rasvattu, varsinkin kun oon enemmän kun pari kertaa nyt vähän ajan sisään harkinnut premiumin hankkimista..

Taitaa olla vaan omasta yhteydestäs kiinni. Toimii kyllä täällä
ballfish
01.08.2010 22:11:35
Nytph: Kökkö Spotify kun ei toista Bruce Dickinsonin Tyranny of Souls-levyltä kuin ensimmäisen ja kaksi viimeistä raitaa. "Cannot play the current track", eikä muuten ole ainoa levy joka haraa vastaan. Nimeltä en osaa nyt mainita muita, mutta olishan se ihan kiva jos toimisi kuin rasvattu, varsinkin kun oon enemmän kun pari kertaa nyt vähän ajan sisään harkinnut premiumin hankkimista..

Mulla premium ja toistaa tuon levyn ongelmitta. Ei oo muissakaan lätyissä ollut ongelmaa.
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
Nytph
01.08.2010 22:18:27
Mielenkiintoinen juttu, poistin mun Spotifyn local filesista koko levyn ja heti alko pelittämään. Tajusin tossa äsken, että just ne raidat mitä se ei toistanut, löyty multa local filesista. En aatellut, että se olis vaikuttanut, mutta näin vaan kävi. No, pääasia et toimii.
"The sun is the same in a relative way, but you're older - shorter of breath and one day closer to death."
samulirask
03.08.2010 10:13:59 (muokattu 03.08.2010 10:18:49)

RänxY: Onko kellään kokemuksia Spotifystä kännykässä? Kiinnostaisi tietää, miten toimii ja minkälaisia liittymiä/puhelimia käytätte?

Itse olen käyttänyt Spotifyta Nokian XpressMusic 5630:ssa. Liittymänä on ollut DNA:n 384-dataliittymä. Offlinessa ohjelma toimii juuri niin kuin pitääkin, onlinessa vaihtelevasti. Yllättävää mielestäni on ollut, ettei striimaukseen tarvita välttämättä edes 3G:tä - maallakin käydessänikin musiikkia olen onnistunut toistamaan.

Ongelmana minulla on striimitoistossa ollut "ominaisuus", että kun puhelin liikkeellä ollessa jossain vaiheessa kadottaa kentän, niin koko puhelin saattaa tiltata ja käynnistyä sitten uudestaan. Ei siis välttämättä riitä, että vain toisto keskeytyy. En tiedä liittyykö tämä ongelma puhelimeen vai softaan.

En tiedä olenko vain vähään tyytyväinen, mutta tuosta bugista huolimatta olen todella tyytyväinen saadessani Spotifyn käyttööni puhelimessa. Kuuntelen aika paljon musiikkia puhelimella, ja muistikortille on tullut tallennettua peräti yksi levy reilun puolen vuoden aikana - kaikki muu musa on siis tullut Spotifysta...
StoRBa
03.08.2010 10:26:24

N97:lla soi täällä Spotify lähes päivittäin. Liittymänä Saunalahden, jossa 5M mobiililaajakaista. Parin viimeisimmän päivityksen jälkeen ei ole ollut striimauksessa mitään ongelmaa. Hyvin harvoin katkeaa soitto vaikka olisi liikkeessäkin. Täysin saumattoman kuuntelukokemuksen saa yhtään nopeamman yhteyden omaavana, kun pistää soittolistojen 3G offline synkkauksen päälle ja laittaa levyn ensin soittolistalle synkkautumaan ja kuuntelee sitten. Biisit synkkautuvat listalle nopeammin kuin soivat ja soivat puhelimen muistista. Saa käytännössä isomman puskurin muistiin, joten ei haittaa vaikka kenttä katoaisi pidemmäksikin aikaa esim. metrossa.
MadCraft
Tuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa. Onko tuo... Super Guss Cola??
RänxY
03.08.2010 23:10:32
Laitoin just tilaukseen Saunalahden liittymän, olen tässä testaillut N79:llä WLANin kautta ja onhan toi mahtava juttu. Lisäarvoa Premium-käyttäjälle ilman muuta!
"I refuse to join any club that would have me as a member." Groucho Marx
StoRBa
04.08.2010 08:24:12

RänxY: Laitoin just tilaukseen Saunalahden liittymän, olen tässä testaillut N79:llä WLANin kautta ja onhan toi mahtava juttu. Lisäarvoa Premium-käyttäjälle ilman muuta!

En oikeastaan muuta syytä näe premiumia hommatakaan kuin (myös) mobiilikäyttö, ellei nyt ihan puhtaasti tukemistarkoituksessa. Unlimitedkin, kun löytyy.
MadCraft
Tuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa. Onko tuo... Super Guss Cola??
9292
04.08.2010 11:20:43 (muokattu 04.08.2010 11:20:55)

Hassua, onkos kellään muulla sattunut tämmöistä että vaikka on spotify free niin ei mainoksista ole tietoakaan? Olen tässä muutaman päivän aikana huomannut että ei ole yhden yhtä mainosta soinut. Eipä tuo haittaakaan :)
Xingu
04.08.2010 12:20:32
9292: Hassua, onkos kellään muulla sattunut tämmöistä että vaikka on spotify free niin ei mainoksista ole tietoakaan? Olen tässä muutaman päivän aikana huomannut että ei ole yhden yhtä mainosta soinut. Eipä tuo haittaakaan :)

Mulla on taas niin että tyyliin joka toisen biisin jälkeen niitä tulee, välillä sitten taas saattaa olla 5-10 biisiä putkeen ilman mainoksia. Itse olen tehnyt välillä sitä että kun biisi on lopuillaan niin en anna sen mennä loppuun vaan n. sekuntia kahta ennen kuin kappale loppuu napsautan seuraavan biisin soimaan. Näin ei tarvitse koskaan kuunnella mainoksia. Tosin laiskuuttani annan yleensä biisien soida normaalisti putkeen ja niiden mainosten tulla, eipä siinä tule kuin puolen minuutin katkos ja sen ajaksi voi laittaa äänetkin mutelle...
"Today's music isn't appreciated properly until 20 years later. Although 95% of it has been forgotten in such time." - D. Townsend ~~ "Kaikki rumpalit on ihan hirveitä hinaajia." - Moderaattori
hanna_
08.08.2010 18:03:34
Löysin ja tajusin Spotilyn hienouden vasta muutama päivä sitten, kun kaverini esitteli sen minulle. Innostuin Spotilysta niin paljon, että haluisin sen itsellenikin, mutta köyhänä opiskelijana minulla ei ole varaa maksaa siitä joka kuukausi. :/

Olisiko mahdollista saada joltain inviteä? :) Olisin todella kiitollinen siitä! Voi lähettää osoitteeseen hanna_eronen(a)hotmail.com

Kiitos!
Eemelii
08.08.2010 21:36:50
hanna_: Löysin ja tajusin Spotilyn hienouden vasta muutama päivä sitten...
Kiitos!

http://www.spotify.com/uk/get-spotify/open/

Ilmanen, ei tarttee inviteä, mutta 20h/kuukausi kuuntelurajana.
A signature Hammet wah? Probably doesn't have an off button.
Makkari
09.08.2010 00:00:44
eipä siinä tule kuin puolen minuutin katkos ja sen ajaksi voi laittaa äänetkin mutelle...

Hassu juttu, mutta kun mä laitan mutelle niin Spotify tajuaa "huijauksen" ja pysäyttää mainoksen. Eli mun on pakko kuunnella se. Onkohan muuten Spotifylla vaikeuksia löytää mainostajia, kun samat pyörivät kokoajan?
Velli
09.08.2010 00:02:48
Makkari: Hassu juttu, mutta kun mä laitan mutelle niin Spotify tajuaa "huijauksen" ja pysäyttää mainoksen. Eli mun on pakko kuunnella se. Onkohan muuten Spotifylla vaikeuksia löytää mainostajia, kun samat pyörivät kokoajan?

Laita äänet mutelle ->mainos pysähtyy ->paina välilyöntiä ja mainos lähtee pyörimään uudelleen eikä sitä tarvitse kuunnella.
milkcow s calf
10.08.2010 12:15:23

N95 toimii hyvin. Ainoa, mikä mättää on luurin onneton akunkesto. Uutta luuria odotellessa, pitää vaan latailla aina pystyessään ja pitää vara-akkua mukana.
Mitä pienempi vika sitä isompi leka.
Pande
12.08.2010 08:18:26

milkcow s calf: N95 toimii hyvin. Ainoa, mikä mättää on luurin onneton akunkesto. Uutta luuria odotellessa, pitää vaan latailla aina pystyessään ja pitää vara-akkua mukana.

Mulla kanssa N95 ollu Spotify-käytössä, hyvin toimii, akku tosiaan ei kestä järin pitkään mutta eipä se nykypuhelimillakaan juurikaan sen paremmin. E71:n otin eilen käyttöön (perin sen vaimolta joka sai Samsung Galaxy S:n) ja tässä akku tuntuu kestävän hieman paremmin. Yllättävän laadukas tuntuu olevan tuo Spotifysofta symbianille.
http://www.last.fm/user/Pande777
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)