Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 546 47 48 49 50122 123 124 125 126
carlos
21.07.2010 22:31:33 (muokattu 21.07.2010 22:39:39)
djKaaos: Alkaa vähitellen vituttamaan tämä Barca-show, joka pyörii Cesc Fabregasin ympärillä tällä hetkellä. Pelaaja itse tuntuu olevan enimmäkseen hiljaa asiasta. Sen sijaan Barcan pelaajat ovat ottaneet asiakseen kommentoida asiaa joka jeesuksen päivä. Pelaajat pitävät tätä juttua tällä hetkellä otsikoissa, sillä siirrossa on selkeä suvantovaihe menossa. Sitten vielä tämä, että revitään Barcelonan paita väkisin päälle. Äärettömän epäkunnioittavaa ja halveeraavaa touhua.

Tuskinpa paluu Barcelonaan haittaisi Cescia, mutta koska siirto ei ole vielä varma, niin ihan hyvä että pysyy hiljaa. Hoitaapahan oman tonttinsa hyvin. Ja mitä tulee tuohon, että Barcan pelaajat kommentoivat asiaa joka päivä.. Niin pikemminkin tuntuu siltä, että joka päivä asiasta halutaan repiä jotain uutta tai kierrättää vanhaa - lähinnä median toimesta. Esim. nuo Messin kommentit tuolla Skyn sivuilla olivat kutakuinkin samat kuin vuosi sitten samasta aiheesta... Ei siinä, etteivätkö pelaajatkin laittaisi vähän lisää vettä myllyyn.

Hyvin on kuitenkin Fabilla pysynyt pää kylmänä. Tällainen siirtohuhujen vellominen voisi sekoittaa monenkin pakan todella pahasti, mutta eipä se viime kautena hänen otteitaan ainakaan huonontanut.

Vaikea on kuitenkaan kuvitella, että Fabregas on Arsenalissa sopimuksensa loppuun eli vuoteen 2014 asti.
by the grace of God
DJKaaos
22.07.2010 14:13:57 (muokattu 22.07.2010 14:14:14)
carlos:

Vaikea on kuitenkaan kuvitella, että Fabregas on Arsenalissa sopimuksensa loppuun eli vuoteen 2014 asti.

Jepulis. Nyky-Arsenalilla ei ole tarjota Fabregasille mitään sellaista, että hän jäisi seuraan. Suuri vastuu ja kapteenius ei enää riitä nuorelle ja kunnianhimoiselle huippupelaajalle. Jossain vaiheessa tämä Arsenal-tähtien vannoma imelääkin imelämpi lojaalisuus loppuu ja Fabregasin kohdalla se aika alkaa olla käsillä. Wengerin visiot (ja naivius) on nähty jo monta kertaa, joten ei muuta kuin maisemaa vaihtoon.
Minä olen minä.
Henkka370
26.07.2010 23:19:39
Vittu! Joku Ezequiel Calvente on varastanu mun tempun

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2228603

No ok. Näin Youtubesta joskus MM-kisojen aikaan, kun Thierry Henry potki tuommosia jossain harjotuksissa. Oli pakko opetella iteki. Ja nyt Calvente on vakoillu mua takapihallani!
NY RILLATAAN!
williampratt
28.07.2010 07:58:48
Päivän jalkapallokevennys Wikipedian etusivulta(ennen kuin/jos tajuavat korjata):

28. heinäkuuta

* 1741 Säveltäjä Antonio Vivaldi kuoli.
* 1750 Säveltäjä Johann Sebastian Bach kuoli.
* 1866 Englantilainen lastenkirjailija ja kuvittaja Beatrix Potter (Petteri Kaniini) syntyi.
* 1914 Ensimmäinen maailmansota alkoi.
* 1983 - Jalkapallovalmentaja Luis Aragonés syntyi.
* 1984 Martti Vainio sijoittui toiseksi Los Angelesin olympialaisten 10 000 metrillä, mutta hänet hylättiin myöhemmin dopingin takia.
* 1987 NetHack julkaistiin.
kyseinen
28.07.2010 09:51:07
Henkka370: Vittu! Joku Ezequiel Calvente on varastanu mun tempun!

No entäs tämä sitten:

http://www.youtube.com/watch?v=7fjNpTPZoIE
War, come with us home!
carlos
28.07.2010 09:58:12
kyseinen: No entäs tämä sitten:

http://www.youtube.com/watch?v=7fjNpTPZoIE

Toi on kyllä ihan älytön vapari! Luovat ratkaisut kunniaan.
by the grace of God
ruusteri
02.08.2010 11:31:32
"Damn good coffee, and hot!"
Teijo K.
02.08.2010 11:43:32

ruusteri: http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2231522

Nyt kävi näin.

Vieläköhän löytyy näitä P-Koreafaneja? Alusta asti jotenkin niljakas ilmiö miusta.
DJKaaos
02.08.2010 15:37:14
Teijo K.: Vieläköhän löytyy näitä P-Koreafaneja? Alusta asti jotenkin niljakas ilmiö miusta.

Eiköhän tommonen vain lisää Pohjois-Korean siisteyttä ja mystiikkaa "fanien" silmissä.
Minä olen minä.
HaloOfFlies
02.08.2010 18:13:12

Jotenkin vähän mietityttää että mitenkähän Baxter onnistuu yhdistämään nuo seurajoukkuetehtävät maajoukkuevalmentamiseen.
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5
HaloOfFlies
02.08.2010 19:08:10 (muokattu 02.08.2010 19:09:45)

Mika Kangas: ?

Se Celtic-juttu vai mistä kysymys?

Joo. Justiin uutisoitiin siitä, että siirtyy Celticiin neuvonantajaksi ja jatkaa samalla maajoukkueen peräsimessä myös.
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5
Mika Kangas
02.08.2010 19:12:49
danny: Joo. Justiin uutisoitiin siitä, että siirtyy Celticiin neuvonantajaksi.

Jaa että palloliitto suostui sittenkin. Toisaalta, onnistuuhan toi kaksoisduuni Berrutoltakin lentopallon puolelta ja jälki on Suomen peräsimessä hyvää edelleen. Jalkapallohan tietty eri juttu kuitenkin. Mutta kieltämättä sellaista varaduunin makua ilmassa Baxterin puolelta.
Mika Kangas
02.08.2010 21:13:09
Teijo K.: Vieläköhän löytyy näitä P-Koreafaneja? Alusta asti jotenkin niljakas ilmiö miusta.

Ehkä tossa Pohjois-Korean "fanittamisessa" oli paljon kysymys siitä että maan pelaajat eivät olleet jotain suurseuroja edustavia miljonäärejä vaan edustivat nimenomaan maataan. Jotain mitä jalkapallossa ei enää tapaa. Ei kai kukaan nyt tosissaan kuvittele että ne Manun, Liverpoolin, Chelsean, Barcelonan ja Real Madridin miljonäärit pelaavat vaikka ilmaiseksi kunhan saavat pelata?
sticky fingers
02.08.2010 21:26:41
Mika Kangas: Ehkä tossa Pohjois-Korean "fanittamisessa" oli paljon kysymys siitä että maan pelaajat eivät olleet jotain suurseuroja edustavia miljonäärejä vaan edustivat nimenomaan maataan. Jotain mitä jalkapallossa ei enää tapaa. Ei kai kukaan nyt tosissaan kuvittele että ne Manun, Liverpoolin, Chelsean, Barcelonan ja Real Madridin miljonäärit pelaavat vaikka ilmaiseksi kunhan saavat pelata?

Ei kai kukaan kuvittele, ettei näillä monimiljönääripalloilijoilla olisi tippaakaan kansallistuntoa jäljellä maaotteluja varten vain siksi, että tienaavat ammatissaan hävyttömästi massia...?
...
DJKaaos
02.08.2010 21:30:27
Mika Kangas: Ehkä tossa Pohjois-Korean "fanittamisessa" oli paljon kysymys siitä että maan pelaajat eivät olleet jotain suurseuroja edustavia miljonäärejä vaan edustivat nimenomaan maataan. Jotain mitä jalkapallossa ei enää tapaa. Ei kai kukaan nyt tosissaan kuvittele että ne Manun, Liverpoolin, Chelsean, Barcelonan ja Real Madridin miljonäärit pelaavat vaikka ilmaiseksi kunhan saavat pelata?

Ja ei kai kukaan nyt tosissaan kuvittele, että nämä pohjoiskorealaiset palloilisivat minuuttiakaan pyyteettömästi Rakkaan Johtajan puolesta, jos järjestelmä antaisi myöten.
Minä olen minä.
Mika Kangas
02.08.2010 21:46:29 (muokattu 02.08.2010 22:05:44)
sticky fingers: Ei kai kukaan kuvittele, ettei näillä monimiljönääripalloilijoilla olisi tippaakaan kansallistuntoa jäljellä maaotteluja varten vain siksi, että tienaavat ammatissaan hävyttömästi massia...?

Kyllähän kaikilla maajoukkueilla, ainakin näillä joilla oli potentiaalisia menestysmahdollisuuksia, oli luvassa bonukset. Kuusinumeroisia summia per pelaaja. Muistan lukeneeni Saksalle pronssista päälle 100 000 euroa ainakin. Summa tietysti kasvoi mitalin väristä riippuen.

e. Tää bonusjuttuhan ei ole mikään uusi. Muistelen että jo Ruotsin jalkapalloliitto maksoi hyvät rahat Brolinille ja kumppaneille 1994 pronssista. Tuskin Hyypiä ja Litmanenkaan paljoa kenkäänsä liikauttaisivat ilman Palloliiton lupaamia menestysbonuksia jos Suomi lopputurnaukseen selviytyisi.
Mika Kangas
02.08.2010 21:51:34
djKaaos: Ja ei kai kukaan nyt tosissaan kuvittele, että nämä pohjoiskorealaiset palloilisivat minuuttiakaan pyyteettömästi Rakkaan Johtajan puolesta, jos järjestelmä antaisi myöten.

Jos maassa olisi toisenlainen systeemi niin varmasti pelaisivatkin rahasta. Ja vaikka meidän mielestä koko Pohjois-Korean diktatuuri on naurettava ei se sulje pois sitä etteivätkö he olisi isänmaallisia. Itse en epäile hetkeäkään etteivätkö olisi pelanneet sille rakkaalle johtajalleen.
sticky fingers
02.08.2010 22:16:33
Mika Kangas:...
Ja vaikka meidän mielestä koko Pohjois-Korean diktatuuri on naurettava ei se sulje pois sitä etteivätkö he olisi isänmaallisia.

Mutta rahaa tienaavat pallistit eivät voi olla?

Itse en epäile hetkeäkään etteivätkö olisi pelanneet sille rakkaalle johtajalleen.

Ihan varmasti hänen mielikseen pelasivatkin. Toki myös itselleen. Varmasti nämä pelaajat ovat maassaan sitä parempaa kansanosaa, mutta eipä noita näytä haittaavan lähtö toisenlaisten elinolojen perään eurooppaankaan tilaisuuden tullen...
...
Mika Kangas
02.08.2010 22:32:18 (muokattu 02.08.2010 22:57:28)
sticky fingers: Mutta rahaa tienaavat pallistit eivät voi olla?

Totta kai voivat olla, ja varmasti ovatkin. Mutta otetaan vielä huomioon mahdollinen vakava loukkaantuminen kisoissa joka saattaa pilata koko jalkapallouran. Ei kai sitä nyt kukaan ihan ilmaiseksi lähde potkittavaksi nilkoille puolivälieriin. Arvoturnauksistakin on kuitenkin tullut jonkinlainen ammattilaisjuttu josta pitää jalkapalloliittojen maksaa pelaajille, näin myöskin Suomen osalta KUN Suomi arvokisoihin itsensä pelaa. Uskon vahvasti että Pohjois-Korea oli kuitenkin poikkeus tässä rahantäytteisessä maailmassa.

edit.

han varmasti hänen mielikseen pelasivatkin. Toki myös itselleen. Varmasti nämä pelaajat ovat maassaan sitä parempaa kansanosaa, mutta eipä noita näytä haittaavan lähtö toisenlaisten elinolojen perään eurooppaankaan tilaisuuden tullen...

Niin, rahan houkutus ja vielä leveämpi elintaso on kuitenkin iso houkutin. Kelle tahansa. Jopa länsimaissa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)