Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Harjoituspädit
1
TJORMA
02.08.2010 17:23:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro !
 
Rudimenttiharjoitteluun pitäisi saada harjoituspädi. Mitä käytätte ?
Kuuntelen suosituksianne ;)
 
-Jos näet panssarivaunun, on liian myöhäistä...!
Speedy
02.08.2010 17:44:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TJORMA: Moro !
 
Rudimenttiharjoitteluun pitäisi saada harjoituspädi. Mitä käytätte ?
Kuuntelen suosituksianne ;)

 
Polvi.. helppo roudata eikä häviä.. =I
 
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Vallu-Veke
02.08.2010 18:23:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TJORMA: Moro !
 
Rudimenttiharjoitteluun pitäisi saada harjoituspädi. Mitä käytätte ?
Kuuntelen suosituksianne ;)

 
Ota siitä sun sähkiksestä se virveli ja teline aina mesetsuun. Se on siinä :)
 
TJORMA
02.08.2010 19:52:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vallu-Veke: Ota siitä sun sähkiksestä se virveli ja teline aina mesetsuun. Se on siinä :)
 
On käyny sekin mielessä :) Joudun matkustelemaan jonkin verran ja olen kuskannut mukanani teipattua puhelinluetteloa ja naputellut siihen. Sitten kun ottaa oikean virpan, niin tuntuma on kyllä tyystin eri... ei aina pahassa mielessä, mutta haluaisin mahd. hyvän ja aidon tuntuisen pädin. Ei oikeen voi roudata Rolandin virppaa mukana.
 
-Jos näet panssarivaunun, on liian myöhäistä...!
markkuliini
02.08.2010 20:12:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vic Firth on isompana versiona kotona, ja on oikein bueno. Kumipuolta käytän silloin kun käytän, joka on aika harvoin. Tulee enemmänkin treenattua tuohon reiteen rummuttelua. Siinä on se hyvä puoli, että tuntee heti jos yrittää soittaa "läpi", eli pysyy tatsi kohdallaan mustelmien uhalla. :) Ja pomppua ei juuri ole, joten joutuu näkemään vaivaa.
 
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Speedy
02.08.2010 20:27:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Ja pomppua ei juuri ole, joten joutuu näkemään vaivaa.
 
Riippuu onko läskiä vai lihasta..=) No joo....
 
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
markkuliini
02.08.2010 20:33:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Speedy: Riippuu onko läskiä vai lihasta..=) No joo....
 
Jos sun mielestä lihaksessa on kovin paljoa pomppua, niin parempi joko rentouttaa lihas tai kiristää virvelikalvoa ihan reilusti. :P
Nimim: Kasvuiässä harrastukseni oli pyöräily. ;)
 
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Vallu-Veke
02.08.2010 21:07:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Vic Firth on isompana versiona kotona, ja on oikein bueno. Kumipuolta käytän silloin kun käytän, joka on aika harvoin. Tulee enemmänkin treenattua tuohon reiteen rummuttelua. Siinä on se hyvä puoli, että tuntee heti jos yrittää soittaa "läpi", eli pysyy tatsi kohdallaan mustelmien uhalla. :) Ja pomppua ei juuri ole, joten joutuu näkemään vaivaa.
 
Juu tuo reisiin läpyttely on kovasana. Auton ratti on myös hyvä harjoituspädi. Kyllähän sitä voi treenata vähän mihin vaan. Itse en tykkää oikeastaan noista kumiläpysköistä, joita mulla on. Tai meni ehkä jossain vaiheessa inspis niihin. On Staggin pieni ja yks isompi omavalmiste.
Isoveli ja minä ollaan periaatteessa enemmän kitaristeja. Minä vaihdoin vanhoilla päivillä rumpuihin, kun halusin uuden harrastuksen ja haasteita lisää. Niitähän rummuissa riittääkin. Rumpali sisällä oli pyristellyt vuosikausia ulos. Ollaan molemmat naputeltu penskasta asti ihan hervottomasti koko ajan ja joka paikkaan. Pöytä on hyvä. Mutsilla meni keskushermosto tukkoon usein ja ruokapöydästä lennettiinkin ulos monta monta kertaa, kun naputus ei loppunut käskyistä huolimatta. Ollaankin laihoja poikia sen takia kait ;)
 
Speedy
02.08.2010 23:37:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Jos sun mielestä lihaksessa on kovin paljoa pomppua, niin parempi joko rentouttaa lihas tai kiristää virvelikalvoa ihan reilusti. :P
 
No kyllähän raudassa ja pullamössössä on ihan erilainen reboundi..=)
 
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
markkuliini
02.08.2010 23:41:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Speedy: No kyllähän raudassa ja pullamössössä on ihan erilainen reboundi..=)
 
You and me! Reisilihaskilpailu koska vaan!
 
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Speedy
03.08.2010 00:44:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: You and me! Reisilihaskilpailu koska vaan!
 
No niin, heti sitä ollaan tommosia... Se oli lähinnä semmonen retorinen toteamus.. Mutta pietetään vaan, oon minäkin harrastanu pyöräilyä..;)
 
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
hollmi-5
11.08.2010 20:20:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Speedy: No niin, heti sitä ollaan tommosia... Se oli lähinnä semmonen retorinen toteamus.. Mutta pietetään vaan, oon minäkin harrastanu pyöräilyä..;)
 
Harrastanu ja harrastanu. 5000 km vuodessa enää. Joskus enemmän. Mutta aktiivisemmin maastopyörällä, joten se kerää vähemmän kilsoja... Reislihakset kasvaa ratapyöräilijöille, painonnostajille ja luistelijoille...
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «