Aihe: Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi
1 2 3 4 526 27 28 29 30 31
hola gibson
23.07.2010 19:40:38 (muokattu 24.07.2010 13:53:06)
Basistista ei ole pahaa sanottavaa
Laulajasta ei myöskään, se osaa soittaa myös kitaraa
Kitaristi eli minä ei osaa soittaa, eikä omista sävelkorvaa, mutta osaan teoriaa jonkun verran.
Rumpali soittaa 7 minuutin kappaleen 2 minuutissa ja samalla rytmillä kaikki biisit. Muutenkin luulee osaavansa ja tietävänsä kaikesta kaiken. Mutta kun se on bändin perustaja niin aion sietää sitä vielä jonkun aikaa...

edit: Lueskelin noita viestejä aika paljon taaksepäin, ja aika monesta huokuu semmoinen pienen purkautumisen tai höyryjen päästelyn tunne, eli sama tunne kuin itsellänikin.

Ei tuossa rumpalissa muuten mitään sinällään vikana ole, se haluaa soitella itse ehdottamiaan kappaleita ja omia sävellyksiään jotka on ihan perseestä ja sitten kaikki muut ehdotelmat ovat "liian vaikeita" joita voidaan katsoa "myöhemmin".

Kai tämmöistä turhautumista aika monellakin tulee aika ajoin, pitempään jatkuessaan se on kyllä sitten aika tehokas soitteluinnostuksen tappaja.

Minussa itsesäni ei tietenkään ole mitään vikaa.
Tumppi.
01.08.2010 21:06:06
Tää asia on vaikea selittää mutta mun bändissä kaikki on päin peetä. Meidän bändissä on paskan tärkee kitaristi ja aikas huono basisti ja kohtuu hyvä rumpali (minä) joka haluaisi soitta nytten jossain toisessa porukassa kitaraa. Siis osaan soittaa kitaraakin. Mutta kun nämä bändiheput ovat luokkakavereitani sekä vapaa-ajan kavereitani niin heidän onnistuu painostaa mut pysymään rumpalina. Mutta meillä on keikka nytten elokuussa, sen jälkeen mä lähen vetää siitä bändistä.

Siinä bändissä ei ole kiva olla koska kitaristi tykkää brittipopista mm. oasis ja sitä pskaa me muutki joudutaan sitte soittaa kun tää basisti sattuu olee sen kitaristin parempi kamu kun mun ja sekin ihan junttimaisuuttaan haluu soittaa sitä pskaa. Ja kun mä tykkään enemmän metallista suosikkeja on metallica ja rammstein. Ja haluaisin soittaa sen tyylistä musaa kitaralla. Kaiken tän päälle meillä ei ollu aluks laulajaa mutta kitaristi päätti ruveta laulamaan ja se on aikas surkeeta kuraa. Basisti haluu olla enemmänki semmonen hangaround jäsen, se on käyny 2 vuotta tunneilla mutta mä soitan sitäkin paremmin bassoo vaikken oo käyny bassotunneilla. Kun meijän basisti soittaa niin se on kun vauva soittais.

Ja bändistä on nytte vaikee lähtee kun uutta bändiä on vaikea löytää pikkusesta kunnasta. Onneks käyn soittotunneilla ja bändikerhossa ja siellä on mukavaa porukkaa. Ja onneks mulla on valinnaisaineena musiikki.
Funkånaut
01.08.2010 21:29:46

Tumppi.:...Siinä bändissä ei ole kiva olla koska kitaristi tykkää brittipopista mm. oasis ja sitä pskaa me muutki joudutaan sitte soittaa kun tää basisti sattuu olee sen kitaristin parempi kamu kun mun ja sekin ihan junttimaisuuttaan haluu soittaa sitä pskaa. Ja kun mä tykkään enemmän metallista suosikkeja on metallica ja rammstein.

Ööh, siis kaks muuta soittaa junttimaisuuttaan brittipoppia ja sit sinä haluisit soittaa Rammsteinia ja Metallicaa? Toivottavasti ymmärsin jotakin väärin.
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered. - George Best
Sergei Fallinen
01.08.2010 23:50:31
Funkonaut: Ööh, siis kaks muuta soittaa junttimaisuuttaan brittipoppia ja sit sinä haluisit soittaa Rammsteinia ja Metallicaa? Toivottavasti ymmärsin jotakin väärin.

xDDDDD

joo virhettä ja silleenn
Tumppi.
02.08.2010 11:45:15 (muokattu 02.08.2010 11:49:23)
Näin on mutta kyllä mä niitä joudun siis rummuilla säestämään mutten haluis soittaa itte sellasta musaa.

Siis ehkä hieman huonosti selitetty toi asia kun se on niin vaikee selittää. Siis nää tyypit kuuntelee heviä myös mutta kun soittotaito puuttuu niin ne tyytyy soittamaan helpointa mitä löytyy eli brittipoppia. :I
Tumppi.
02.08.2010 19:22:34
:D Sori toi oli vaikee selittää. :)
-Cale
05.08.2010 17:22:01
Tumppi.: Näin on mutta kyllä mä niitä joudun siis rummuilla säestämään mutten haluis soittaa itte sellasta musaa.

Siis ehkä hieman huonosti selitetty toi asia kun se on niin vaikee selittää. Siis nää tyypit kuuntelee heviä myös mutta kun soittotaito puuttuu niin ne tyytyy soittamaan helpointa mitä löytyy eli brittipoppia. :I

Parempi soittaa simppeliä matskua hyvin kuin jotain vaikeata yli kykyjensä päin persettä. Enkä nyt sanoisi että joku brittipoppi välttämättä sen helpompaa on, sitäkin kun on moneen lähtöön, joskaan itse en kuuntele juuri lainkaan.
Moimies
11.08.2010 15:00:46
Juzpe: Kitaristi: Keittää välillä laihanpuoleista kahvia.

Tää oli paras vähään aikaan.
Commoni
11.08.2010 16:17:46
Kitaristit ja rumpali ei opettele biisejä, eivätkä soita vapaa-ajalla. Laulajalla on joku itsetunto-ongelma, mut onneks sillä on hyvät tissit.
Keep you're hands off my radio 'cause you can't control my Rock n'Roll!
KMT
12.08.2010 22:11:51

Päivitys kuuden vuoden takaiseen kirjoitukseen kymmenvuotisen taipaleen kunniaksi.

KMT: Minä: Tekee päinvastoin kun neuvotaan ja nauttii siittä.
Kitaristit: Missä lienevät?
Vier. kitaristi: Puimassa. toisinaan vieläkin
Rumpali: Kolmen lapsen isä, oikeasti puimassa, haittaa vähän
Kiipparisti: Hulluja ireoita vieläkin toisinaan
Jeszse
13.08.2010 09:26:57
Funkonaut: Ööh, siis kaks muuta soittaa junttimaisuuttaan brittipoppia ja sit sinä haluisit soittaa Rammsteinia ja Metallicaa? Toivottavasti ymmärsin jotakin väärin.

Sait lussan koska naurahdin ääneen, höhö.
Teistä ei ole mihinkään, jos siihenkään. -Kapt. Leinonen, PsPionK 2007.
Thothmes
21.08.2010 10:14:26 (muokattu 21.08.2010 10:45:53)

Toivottavasti olet alle mopoikäinen etkä vain kuulosta siltä.

Olisi kyllä hauska kuulla kun te vedätte minkä tahansa brittipoppibiisin oikeasti hyvin.

Anteeksi, taidan olla hiukan ilkeällä päällä.

edit: en ole mikään brittipopin sanansaattaja tai hevinvihaaja.
nauranpaskaa
22.09.2010 22:14:17
Rumpali: Keskittyy kapulatrikkeihin eikä hirveään hakkaukseen
Basisti: Välillä hankaluuksia riffien hahmottamisessa
Laulaja-kitaristi: Laulaminen kaipaisi treenausta
Dream tötterö 3
23.10.2010 20:08:30
Soolokitaristi/laulaja tiluttaa kaiken aikaa treeniksen nurkassa, ei ota muiden ideoita vastaan ja näppäilee kaiken aikaa kännykkäänsä.

Basistiin on mahdotonta saada yhteyttää treeniajan ulkopuolella, mutta treenien aikana puhelin onkin sitten ihan kiinnostava kapistus.. Vääntää myös bassoon niin pienelle, että soitosta on mahdotonta saada minkäänlaista tolkkua, koska hänellä on tapansa vääntää vahvistimen volyymit olemattomiin.

Rumpali on kangistunut soittotyylinsä puolesta hurriganes akselille vaikkakin joissain kappaleissa kyseinen tyyli toimii jopa erinomaisesti! (soitetaan asteen raskaampaa tavaraa)

Komppikitaristi/huuliharpun soittaja :D(kyllä!)/2 laulaja/eli minä yritän ottaa liian suurta palaa bändistä omiin nimiin. Toisen kitaristin ideat eivät koskaan kelpaa, vaikka en omista melkeinkään minkäänlaisia kykyjä tehdä musiikkia.
Tumppi.
25.10.2010 19:22:09
Dream tötterö 3: Soolokitaristi/laulaja tiluttaa kaiken aikaa treeniksen nurkassa, ei ota muiden ideoita vastaan ja näppäilee kaiken aikaa kännykkäänsä.

Basistiin on mahdotonta saada yhteyttää treeniajan ulkopuolella, mutta treenien aikana puhelin onkin sitten ihan kiinnostava kapistus.. Vääntää myös bassoon niin pienelle, että soitosta on mahdotonta saada minkäänlaista tolkkua, koska hänellä on tapansa vääntää vahvistimen volyymit olemattomiin.

Rumpali on kangistunut soittotyylinsä puolesta hurriganes akselille vaikkakin joissain kappaleissa kyseinen tyyli toimii jopa erinomaisesti! (soitetaan asteen raskaampaa tavaraa)

Komppikitaristi/huuliharpun soittaja :D(kyllä!)/2 laulaja/eli minä yritän ottaa liian suurta palaa bändistä omiin nimiin. Toisen kitaristin ideat eivät koskaan kelpaa, vaikka en omista melkeinkään minkäänlaisia kykyjä tehdä musiikkia.

Eikös päälaulajan kannattais olla komppikitaristi?
D-pick
25.10.2010 23:17:11
Kitaristi nro 1: Ottaa toisinaan kovasti kuppia, vaikuttaen treenehin ja keikkasuorituksiin.

Basisti: Ottaa kovasti kuppia hulluttaen kitaristeja ottamaan kuppia. Suoriutuu yllättävän hyvin keikoista ja treeneistä mikä ärsyttää lähes tasapuolisesti kaikkia, kuitenkin erityisesti kitaristeja.

Rumpali: Soitannollisesti bändin heikoin lenkki. Ärsyttävästi hoitaa kaikki muut asiat todella hienosti.

Laulaja: Ei ymmärrä musiikista mitään, eikä edes ymmärrä ettei ymmärrä musiikista mitään ja on erittäin hanakka tuputtamaan käsityksiään.

Kitaristi nro 2: Paska.
Viocress
26.10.2010 03:00:37

Lead-kitaristi: Ei osaa, eikä uskalla soittaa. Lentää huomenna ulos bändistä.

Basisti: Soittaa hipelöiden. Koulutettavissa.

Rumpali: Joka treeneissä joko valittaa haluavansa pillua tai mahtailee saaneensa. Kunto ei riitä soittamaan blastbeatia kahta minuuttia kauempaa, sama trioleissa. Leikkii jos pääsee syntikan ääreen kun pitäisi säveltää. Toinen perustajajäsen, vahva näkemys. Tulee olemaan vielä kova luu.

Synisti: Soittaa oikein, ei turhia pälätä. Hyvä jätkä. Tällasia lisää.

Laulaja: Ei laula tarpeeksi räyhäkkäästi ja korkealta, ääni loppuu reenien loppupuolelta. Huuto kuuluu liikaa läpi.

Komppikitaristi: Soittaa satunnaiset soolot ihan päin vittua. Kitara aina hiukan epävireessä.

Itse siis komppikitaristi/laulaja(=rääkyjä)
astralsleep.net -Atmospheric ancient doom metal with space elements-
Dream tötterö 3
28.10.2010 18:11:00
Tumppi.: Eikös päälaulajan kannattais olla komppikitaristi?

Niinhän se kaiken järjen mukaan menisi. Ongelmana vaan lähinnä, että hänen on pakko saada tilunsa kuuluviin ja itselläni ei ole lainkaan luottamusta omaan sooloiluun.
Teijo K.
28.10.2010 18:16:12

Tumppi.: Eikös päälaulajan kannattais olla komppikitaristi?

Eh, miksi? Helpomminhan sen komppitontin hoitaa jos ei tarvitse laulaa. Sooloja nyt ei muutenkaan soiteta laulun päälle. Joten jos nyt jotenkin päin, niin nimenomaan niin että soolot ja lulut toisella ja kompit sitten sillä joka voi keskittyä siihen kitaraan kokoajan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)