Aki: Voi vitsi, mistäköhän niitä kuvia löytäis noin harvinaiseen kitaramalliin? Ei jaksa. Muutki tekee tän helpoks. Sitäpaitti tiedän kyl miltä toi näyttää. |
RamoQ 31.07.2010 19:42:19 | |
---|
kitaristi 95: Rumin on varmaankin Fender Jaguar Olitkos sä se Firebird kaveri? Käännät sen Firebirdin kädessäs ympäri niin kyllä se vähän Jaguaaria muistuttaa...? "Jos tsennaa kaks ja puoli sointua niin mitä sitä kolmatta opettelemaan?" -Heko Luumäki |
artopee 31.07.2010 20:38:22 | |
---|
Koittosormi kohillaan... jusaboy: Mut voi jeesus, kattokaa sen sällin sormia! Noilla kelpaa vedellä. Centteri riittäis varmaan kaks kierrosta kaulan ympäri. |
Kivijalka 31.07.2010 20:39:47 | |
---|
RamoQ: Olitkos sä se Firebird kaveri? Käännät sen Firebirdin kädessäs ympäri niin kyllä se vähän Jaguaaria muistuttaa...? Oisko ollu Väsykäsi95 joka sittemmin sensuroi nimimerkkiään kätkeäkseen ikänsä? A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
RamoQ 31.07.2010 21:26:36 | |
---|
"Jos tsennaa kaks ja puoli sointua niin mitä sitä kolmatta opettelemaan?" -Heko Luumäki |
Feggy 01.08.2010 11:12:38 | |
---|
|
Space_Ace 01.08.2010 22:52:24 | |
---|
Kivijalka: kätkeäkseen ikänsä No on se ny ...kele jos täällä jotain aikuista täytyy esittää. Jätkät hei! Mitä jos tähän kohtaan tuliski tälläne? -liian metallicaa... |
Mr. Speed 01.08.2010 22:54:29 | |
---|
Space_Ace: No on se ny ...kele jos täällä jotain aikuista täytyy esittää. Eiväthän he muuten olisi kelvollisia soittamaan AIKUISTEN kitaroilla. Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Nazareth 01.08.2010 23:07:06 (muokattu 01.08.2010 23:08:24) | |
---|
|
Terry Pantheras 01.08.2010 23:07:57 (muokattu 01.08.2010 23:11:47) | |
---|
jusaboy: Mut voi jeesus, kattokaa sen sällin sormia! Noilla kelpaa vedellä. Centteri riittäis varmaan kaks kierrosta kaulan ympäri. Chuck Berryn pikkurillikin neppais ton sentterin Pluton kiertoradalle. |
Väsykäsi 02.08.2010 00:23:19 | |
---|
Space_Ace: No on se ny ...kele jos täällä jotain aikuista täytyy esittää. Njaa, ikä löytyy heti jäsenkuvauksesta, joten Kivijalka se vaan perseilee. ;) Miten käy Oivan lihapiirakoiden jos karhu piripäissään nakkelee vaseliinia pitkin gröööööölantia jaettikyrpae heiluem? -Räbbänä |
JOPPA 02.08.2010 02:06:20 | |
---|
Wangcasterhan on ihan hienoimpia kitaroita mitä onkaan! Äskeinen kirjoitus ansaitsee plussan. |
Väsykäsi 02.08.2010 02:09:17 | |
---|
JOPPA: Wangcasterhan on ihan hienoimpia kitaroita mitä onkaan! Siinä on enemmän wangia kuin missään muussa kitarassa! Miten käy Oivan lihapiirakoiden jos karhu piripäissään nakkelee vaseliinia pitkin gröööööölantia jaettikyrpae heiluem? -Räbbänä |
JOPPA 02.08.2010 02:33:44 | |
---|
Väsykäsi: Siinä on enemmän wangia kuin missään muussa kitarassa! Ja mitäs sitä muuta voikaan vaatia? Äskeinen kirjoitus ansaitsee plussan. |
Väsykäsi 02.08.2010 02:37:03 | |
---|
JOPPA: Ja mitäs sitä muuta voikaan vaatia? Moor boools? Miten käy Oivan lihapiirakoiden jos karhu piripäissään nakkelee vaseliinia pitkin gröööööölantia jaettikyrpae heiluem? -Räbbänä |
RamoQ 02.08.2010 12:42:21 | |
---|
Mr. Speed: Eiväthän he muuten olisi kelvollisia soittamaan AIKUISTEN kitaroilla. Nyt tekis mieli kysyä että mitkä on aikuisten ja mitkä lastenkitaroita. Kyl meillä tuo naapurin skidi soittelee samanlaisella Tokailla kun minä.. Ja kyllä se "kaikki oikean Lp n speksit täyttää" "Jos tsennaa kaks ja puoli sointua niin mitä sitä kolmatta opettelemaan?" -Heko Luumäki |
Antti1 02.08.2010 12:43:17 | |
---|
RamoQ: Nyt tekis mieli kysyä että mitkä on aikuisten ja mitkä lastenkitaroita. Kyl meillä tuo naapurin skidi soittelee samanlaisella Tokailla kun minä.. Ja kyllä se "kaikki oikean Lp n speksit täyttää" Käytä hakua, kyllä Jucciz ja muut on tän puineet aika tarkastikin läpi. :) Age quod ages. |
Mr. Speed 02.08.2010 14:14:47 | |
---|
RamoQ: Nyt tekis mieli kysyä että mitkä on aikuisten ja mitkä lastenkitaroita. Kyl meillä tuo naapurin skidi soittelee samanlaisella Tokailla kun minä.. Ja kyllä se "kaikki oikean Lp n speksit täyttää" No mut hei.. Tokai. Nimenomaan se kersa sillä soittelee, mutta miksi SINULLA on TOKAI, jos kerta itseäsi aikuiseksi väität? Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
RamoQ 02.08.2010 22:51:18 | |
---|
Mr. Speed: No mut hei.. Tokai. Nimenomaan se kersa sillä soittelee, mutta miksi SINULLA on TOKAI, jos kerta itseäsi aikuiseksi väität? Olenko väittänyt itseäni aikuisesksi? Entäpä lapseksi? Jos nyt ihan pilkkua aletaan nussia niin kyllä se oma tokai on paljon vanhempi kun tuon naapurin skidin vastaava..(Eli ei näitä nykyisiä kiina-halpatuotanto romuja vaan ihan oikea kitara) Ulkonäöllisesti vastaavat kuitenkin aika paljon toisiaan. Ai miksikö minulla on tokai? Koska se on yksinkertasesti älyttömän hyvä kitara, väittäisin jopa paremmaksi kun ne pari Gibsonia mitä olen joskus rinkuttanut. Se kaulaprofiili istuu älyttömän hyvin kouraan kun vertaa kaikkiin muihin kepakoihin... Ja saundi on juuri täydellinen omaan musiikkityyliini. (Eli toimii melkein missä vaan.) Itsekkun nimenomaan olen käsittänyt että usein juuri nuo mauttomat hevikepukat millä tunnut itsekkin soittavan ovat skidien suosiossa? Ja eipä tuo soittamine ole kitarasta kiinni vaan siitä soittajasta. "Jos tsennaa kaks ja puoli sointua niin mitä sitä kolmatta opettelemaan?" -Heko Luumäki |
Mr. Speed 02.08.2010 23:46:24 | |
---|
RamoQ: Olenko väittänyt itseäni aikuisesksi? Entäpä lapseksi? Jos nyt ihan pilkkua aletaan nussia niin kyllä se oma tokai on paljon vanhempi kun tuon naapurin skidin vastaava..(Eli ei näitä nykyisiä kiina-halpatuotanto romuja vaan ihan oikea kitara) Ulkonäöllisesti vastaavat kuitenkin aika paljon toisiaan. Ai miksikö minulla on tokai? Koska se on yksinkertasesti älyttömän hyvä kitara, väittäisin jopa paremmaksi kun ne pari Gibsonia mitä olen joskus rinkuttanut. Se kaulaprofiili istuu älyttömän hyvin kouraan kun vertaa kaikkiin muihin kepakoihin... Ja saundi on juuri täydellinen omaan musiikkityyliini. (Eli toimii melkein missä vaan.) Itsekkun nimenomaan olen käsittänyt että usein juuri nuo mauttomat hevikepukat millä tunnut itsekkin soittavan ovat skidien suosiossa? Ja eipä tuo soittamine ole kitarasta kiinni vaan siitä soittajasta. No mullapa onkin ollut omistuksessa Gibson LP Custom!!11!1!1eleven!1one!211!!! Jo pelkästään nää mun naurettavat ja mauttomat hevirimpulat pitäs olla tarpeeksi kertomaan sulle mistä tässä on kyse? Ilmeisesti jonkin sortin kriisistä on kuitenkin kysymys vastauksen perusteella. Suosittelen alkoholia. Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |